2012-02-22, 11:29
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Bara jag som inte sett någon reklam ALLS? varken på tv eller på sidor som inte säljer vita?

Tänkte hålla med dig då knappt några vänner vet vad vita är. Nu när jag spelar och har på tvn så kom faktiskt en vita reklam så de börjar nog nu!
Citera
2012-02-22, 11:32
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Ska inhandla denna pryl inom ett par timmar, det blir nice!

Dock köper jag den mest för Katamari, då jag är helt frälst i serien.

Är helt nazi mot sonys villkor o deras skit, så inget minneskort/online/uppdateringar/konton för mig inte

Tror inte det finns ett enda spel som fungerar utan minneskort, du blir helt enkelt tvungen att köpa ett om du vill kunna använda maskinen. En annan grej som många inte verkar känna till är att man INTE kan spela online över 3G, bara surfa, tanka ner uppdateringar, leaderboards etc. Att använda sin telefon som wifi-hotspot & spela över 3G med den ska däremot fungera utmärkt
Citera
2012-02-22, 11:57
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
Tror inte det finns ett enda spel som fungerar utan minneskort, du blir helt enkelt tvungen att köpa ett om du vill kunna använda maskinen. En annan grej som många inte verkar känna till är att man INTE kan spela online över 3G, bara surfa, tanka ner uppdateringar, leaderboards etc. Att använda sin telefon som wifi-hotspot & spela över 3G med den ska däremot fungera utmärkt

Testade i butiken, Katamari var det enda spelet som funkade utan minneskort, så det var ju perfekt
Skaffade wifi-versionen, 3g är ju helt värdelöst ändå då man ska ha ett kort o köpa abonnemang o skit.
Citera
2012-02-22, 12:16
Medlem
hjärnprotess avatar
Citat:
Bara jag som inte sett någon reklam ALLS? varken på tv eller på sidor som inte säljer vita?

Jag har inte heller sett någon reklam, är helt knäpptyst och jag vet inte ens när den kommer. Vet inte varför Sony inte gör mera reklam, dom är ju helt odugliga på att göra det med sina exklusiva spelserier på PS3 också.
Citera
2012-02-22, 14:35
Medlem
cudders avatar
är den något att ha?
Citera
2012-02-22, 16:42
Medlem
Citat:

i tunnelbana finns en del reklam...

Btw, var och hämtade mitt imorse, tog med det till jobbet, laddade och fixade, gameade påvägen hem, OMG vad grymt det är!!!!!

Satt mittemot en kille med en ipad 2, han satt och flashade... jag drog fram mitt sprillans nya PSV och huvuden snurrade och snubben la ner sin ipad och stirrade. hade en skolklass bakom mig... blickarna av avundsjuka är på mig fortfarande....

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD! YEHAAAAA
Citera
2012-02-22, 17:04
Medlem
=D

Hämtade min vita imorse också. Alla spel var nästan förhandsbokade, någon snubbe framför mig bestämde sig att inte ta med Uncharted så jag snappade åt mig det.

Har fipplat runt i menyerna och älskar vitan so far. Det enda jag stör mig på är att tangentbordet ej är på Svenska. Måste gå in i extra menyer varje gång man skall skriva å, ä och ö.
Inte riktigt lika smidigt som att skriva meddelanden på mobilen alltså, trots den stora skärmen.

Det gick bra att ladda hem allt PSP material jag köpt tidigare över PSN. ^^
Citera
2012-02-22, 17:14
Medlem
dippsis avatar
Spelen för mig blev Rayman och Fifa får jag på fredag! Ska troligen hämta ner något spel från PSN. Måste säga att jag är sjukt nöjd och att vänta på bussen gick fort när man hade den att spela med
Klaga måste jag endast göra på deras browser som jag redan före köpet visste inte alls vad bra. Hoppas de uppdatera för att surfa på den vore iaf skönt!
Sedan så håller jag med om att de var jobbigt med att gå in i extra menu för att få fram å, ä och ö.

Vilka spel bör man se fram emot?
Citera
2012-02-22, 17:19
Medlem
hemtade min för ett par timmar sen gratis heheh van den hade igenkligen inga planer på köpa den förens lite längre fram men gratis är gott
Senast redigerad av Sir-Oni 2012-02-22 kl. 17:21.
Citera
2012-02-22, 18:49
Medlem
MrBraxs avatar
Sådär, äntligen fixat hem den. Massa proprietärt skit, linux skulle vända sig i graven om det var dött.
Konton hit och dit, nåt spionprogram måste man installera också, fy fan.

Aja, psn butiken är billigare än retail iaf, det är ju ett plus.
Citera
2012-02-22, 20:28
Medlem
Någon jailbreak på G?

Min skeppades med Firmware 1.06, vad har ni för version?
Jag har Wifi only.
Citera
2012-02-22, 21:37
Medlem
Fan vad arg man blir på Game. Kommer dit efter man förbokat, men tyvärr är de enda spelen man intresserad av antingen slut eller ännu inte anlända. Under all kritik att inte kunna möta efterfrågan på releasedagen. Sitter med en vita utan varken minneskort eller spel nu...

PS: Tycker de är lite få som delat med sig av sina åsikter om Vitan och spelen. Skulle vara kul att höra vad ni tycker om konsolen och vad ni tycker ni om spelen ni testat.
Senast redigerad av Adan 2012-02-22 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in