2021-08-18, 21:53
Medlem
Hursomhelstings avatar
Lundell rasande efter att dottern Sanna Lundell kommenterat hans kärleksliv i podd.

Det är inte nog med att "gubben" Lundell blivit ihop med en betydligt yngre förmåga Ninna Prage, 38är nej utan jisses han är nu även besviken o förbannad på sin dotter helt utan orsak typ..podden alltså.
Eller?

Jag stannar här och låter FB tycka till om denna storyn.
Citera
2021-08-18, 21:55
Medlem
Relationen med Sanna har varit komplicerad senaste 20 åren, och han accepterar inte att hon torgför deras relation i sina kanaler (men han har skrivit en hel del om
henne i sina egna kanaler). Tror det handlar om att han tog hand om henne och de andra barnen efter skilsmässan från Barbro, skaffade sedan boende åt dem, och har dessutom enligt egen utsago finansierat hennes liv tills hon träffade Persbrandt. Hon har återkommande gjort influencercontent av saker som kanske främst borde vara en familjeangelägenhet.

Sen är han ju sådan, han bryter med folk i vredesmod ibland.
Citera
2021-08-18, 21:55
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det är inte nog med att "gubben" Lundell blivit ihop med en betydligt yngre förmåga Ninna Prage, 38är nej utan jisses han är nu även besviken o förbannad på sin dotter helt utan orsak typ..podden alltså.
Eller?

Jag stannar här och låter FB tycka till om denna storyn.

Lundell har väl minst en befintlig tråd redan. Vad vill du diskutera?
Citera
2021-08-18, 22:03
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Lundell har väl minst en befintlig tråd redan. Vad vill du diskutera?

Jag väntar till att tyckanden trillar in.

Ämnet är en äldre mans val i livet och är det bara han?
Det krävs nämligen två för dansa tango dvs en relation.
Citera
2021-08-18, 22:06
Medlem
Månsans avatar
Sanna Lundell är en nolla i ordets rätta bemärkelse. Hade inte människan hetat Lundell och varit dotter till Ulf Lundell hade hon på sin höjd jobbat i nån skolbespisning, gängat sig med en taxichaffis och bott i nån sjaskig förort. Hela hennes liv som journalist, herrgårdsfru, skräp-TV-personlighet och kändis är ett resultat av faderns berömmelse -- en extremt ointressant och tämligen enfaldig kvinna.

Uffe har rätt, kärringen bör hålla snattran i poddar och skit rörande faderns relationer.
Citera
2021-08-18, 22:12
Medlem
bartrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Relationen med Sanna har varit komplicerad senaste 20 åren, och han accepterar inte att hon torgför deras relation i sina kanaler (men han har skrivit en hel del om
henne i sina egna kanaler). Tror det handlar om att han tog hand om henne och de andra barnen efter skilsmässan från Barbro, skaffade sedan boende åt dem, och har dessutom enligt egen utsago finansierat hennes liv tills hon träffade Persbrandt. Hon har återkommande gjort influencercontent av saker som kanske främst borde vara en familjeangelägenhet.

Sen är han ju sådan, han bryter med folk i vredesmod ibland.

Det dröjde flera år efter skilsmässan från Barbro innan Ulf tog hand om barnen. Han fick då omvårdnaden av barnen efter att Barbro kraschat psykiskt. Jag vill minnas att det var runt 92-93.
Citera
2021-08-18, 22:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Sanna är ju en skogstokig nazifeminist så trodde dom sagt upp bekantskapen med varandra sedan länge.
Citera
2021-08-18, 23:15
Medlem
Sanna hade det nog inte så lätt.. Morsan var psyksjuk till och från och farsan söp och var på turné för det mesta.
Tror att Uffe försöker dämpa sin egen ångest med fruntimmer..
Citera
2021-08-18, 23:17
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Sanna är ju en skogstokig nazifeminist så trodde dom sagt upp bekantskapen med varandra sedan länge.

Sanna rider på sin far och vet att slå mynt om hans leverne. Hon prickade exakt rätt att det är snuskigt med äldre män som blir ihop med yngre kvinnor och oavsett vad hon själv innerst inne tycker så är det väl så att den synen frodas och är idag förstärkt vilket jag tycker är märkligt.
Citera
2021-08-18, 23:58
Medlem
[quote=Hursomhelsting|76956196]Det är inte nog med att "gubben" Lundell blivit ihop med en betydligt yngre förmåga Ninna Prage, 38är nej utan jisses han är nu även besviken o förbannad på sin dotter helt utan orsak typ..podden alltså.
Eller?

Ja, det verkar vara en total överreaktion från Ulf Lundells sida. Säga upp bekantskapen med sin dotter för någonting sånt..Det är ju inget "farligt" som hon har sagt...Han måste ju vara väldigt känslig...Trodde han var större än så..Tråkigt. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och ber Sanna om ursäkt..
Citera
2021-08-19, 00:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Sanna rider på sin far och vet att slå mynt om hans leverne. Hon prickade exakt rätt att det är snuskigt med äldre män som blir ihop med yngre kvinnor och oavsett vad hon själv innerst inne tycker så är det väl så att den synen frodas och är idag förstärkt vilket jag tycker är märkligt.

Alla män med valmöjligheter väljer ju så klart unga kvinnor så kvinnogrisen Sanna som dessutom är tant ska ju inte ha några åsikter om det men vad sas exakt? Inte som att jag orkar lyssna på en podd med Sanna Lundell.
Citera
2021-08-19, 00:42
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Alla män med valmöjligheter väljer ju så klart unga kvinnor så kvinnogrisen Sanna som dessutom är tant ska ju inte ha några åsikter om det men vad sas exakt? Inte som att jag orkar lyssna på en podd med Sanna Lundell.

Så är det ju, Lundell är ju fullt normal på den punkten men att si det tycker inte hans dotter utan hon knådar och insinuerar offentligt i kring sin fars förhållande till främst yngre kvinnor på ett snaskigt och vanhedrande vis, Sanna har ingenting med hans liv att göra men som sagt att ämnet är hett.
Jag kan ju fråga mig detta att om Lundell vore som han konstnären Lars Lerin skulle Sanna haft något att rida på då?
Förmodligen inte, Lundell hade nog kunnat haft unga män som musor och skulle förmodligen hyllas som en kärleksfull mysgubbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in