2021-08-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Jag vet inte om det framkommit någonstans vem det här handlar om:

https://www.expressen.se/noje/artist...s-i-sportbil-/

Och även om det tar mig emot att spekulera om Lundell så fick det här mig att börja fundera på om det är Uffe som varit ute och gasat med sin Aston Martin:

”Han har tidigare fått sitt körkort återkallat, enligt polisrapporten. Bland annat har han dömts till att få köra bil villkorligt med alkolås installerat i bilen.”

Jag påstår inte att det är Lundell, men vet ni några andra ”mycket kända” artister som har alkolås och tidigare fyllstyrningsdomar?
Du verkar insatt i ämnet.
Har Uffe en Aston Martin som är utrustad med alkolås...?
Citera
2021-08-12, 17:34
Medlem
Han har en Aston Martin, ingen aning om den har alkolås, men antar att alla bilar man har ska utrustas med alkolås om det nu är villkoret för att få fortsätta köra
Citera
2021-08-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ok?
Vad är själva poängen?
Tänker du att UL kanske är ute och kör bil m sitt alkolås? Och …?

Poängen är: handlar den länkade artikeln om UL?
Citera
2021-08-13, 13:07
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Poängen är: handlar den länkade artikeln om UL?

Ja, jag vet (genom Vardagar) att han är kluven till sin Aston Martin. Tycker väldigt mycket om den och plötsligt ska den säljas. Tål den inte. En nyckfull relation.
Iaf inget han nyttjade i ngn större utsträckning före sin fyllefärd. Utan hans BMW X5 är liksom hans bil till vardags. Också den som Sofia skjutsade runt honom i före hans ev blåslås.

Och utan att ha en aning, så killgissar jag, att han bara har utrustat en bil med alkolås. Och då är det inte hans AM. Utan en bil som tar honom dit han ska, i alla väder, under alla årstider. Och vintrarna kan vara stökiga där på Österlen.

,
Citera
2021-08-13, 13:18
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ja, jag vet (genom Vardagar) att han är kluven till sin Aston Martin. Tycker väldigt mycket om den och plötsligt ska den säljas. Tål den inte. En nyckfull relation.
Iaf inget han nyttjade i ngn större utsträckning före sin fyllefärd. Utan hans BMW X5 är liksom hans bil till vardags. Också den som Sofia skjutsade runt honom i före hans ev blåslås.

Och utan att ha en aning, så killgissar jag, att han bara har utrustat en bil med alkolås. Och då är det inte hans AM. Utan en bil som tar honom dit han ska, i alla väder, under alla årstider. Och vintrarna kan vara stökiga där på Österlen.

,
Är inte själva grejen i artikeln att sportbilen som kändisen körde inte hade alkolås? Annars hade han ju inte kunnat starta bilen. Dock kan man undra om det är värt att köra en AM från Österlen till Stockholm? Det skulle kunna tala emot att det rör sig om UL. Å andra sidan bor väl hans nya fling i Stockholm? Han kanske ville charma henne med en tur i sin fräsiga sportbil.
Citera
2021-08-13, 13:30
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Är inte själva grejen i artikeln att sportbilen som kändisen körde inte hade alkolås? Annars hade han ju inte kunnat starta bilen. Dock kan man undra om det är värt att köra en AM från Österlen till Stockholm? Det skulle kunna tala emot att det rör sig om UL. Å andra sidan bor väl hans nya fling i Stockholm? Han kanske ville charma henne med en tur i sin fräsiga sportbil.

Aldrig att UL tog risken och for till Stockholm m sin AM utan blåslås, med allt vad det innebär, om han skulle torska. Och en majoritet vet Lundells förutsättningar och han är lätt att känna igen.

Inte en chans, säjer jag.
Han lider redan med att det är som det är.

Citera
2021-08-13, 17:00
Medlem
Nej visst är det spekulationer, men skjut mig om jag är den första att spekulera i detta forum. Som jag skrev, jag vill egentligen tro att han inte är inblandad i detta, och vet också hur ambivalent hans förhållande till sportbilen är, men om man följt honom länge så vet man också hur ambivalent hans förhållande till alkoholen är… jag tänkte ungefär som Rayoflight här, att han tog en tur till nya intresset i Stockholm. Ja han lider av indraget körkort och skäms för domen, det vet alla som läst Vardagar, men man vet också att han agerar nyckfullt under the influence.

Vet inte om jag övertolkar, men får känslan att polispatrullen kände igen personen och följde efter en stund av någon specifik anledning.
Senast redigerad av RubyTuesday 2021-08-13 kl. 17:02.
Citera
2021-08-18, 20:11
Gubben verkar helt jävla korkad iaf ,har gjort slut med sin dotter nu, haha.
Men han saknar nog inte sin dotter då han får leka daddy med sin partner: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-om-relationen

Att folk fortfarande går och lyssnar på hans musik är för mig en gåta.
Citera
2021-08-18, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Gubben verkar helt jävla korkad iaf ,har gjort slut med sin dotter nu, haha.
Men han saknar nog inte sin dotter då han får leka daddy med sin partner: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-om-relationen

Att folk fortfarande går och lyssnar på hans musik är för mig en gåta.

Jag älskar hans musik o tycker han verkar va en vettig person men det är ju helt otroligt om han brutit kontakten med sin Dotter pga det där.
Senast redigerad av Xenoe 2021-08-18 kl. 20:30. Anledning: Fel
Citera
2021-08-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenoe
Jag älskar hans musik o tycker han verkar va en vettig person men det är ju helt otroligt om han brutit kontakten med sin Dotter pga det där.
Han är väl långt ifrån en vettig person! Dessa aggressiva utfall han får mot allt och alla, dessutom har han aldrig tagit hand om sina barn så han är bara äcklig.
Citera
2021-08-18, 21:21
Medlem
One2Manys avatar
Sveriges största gubbslem förnekar sig aldrig.
Hur vågar hans dotter uttala sig om hans daddy-issues luder som är yngre än vad hon själv är, när hon är tillsammans med en man som gör reklam? Bryt kontakten, whoop whoop.

Värdelös musik, värdelös förälder, värdelös människa.
Citera
2021-08-18, 21:39
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Snacka om grinig gubbe nu med det här senaste utspelet mot sin dotter.
Han är gravt alkoholiserad och jag känner igen den där ilskan han jämt bär på mot allt och alla, ifrån andra alkoholister. En avdankad borderline suput är vad han är.
Förvånande att han fortfarande lever med tanke på sitt leverne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in