Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Kul att du snackar om mig

Nej jag kan faktiskt säga hur det är: Ja jag är rätt så osäker i mitt utseende ja faktiskt, elr ja.. men det tror jag iofs att nästan alla är, alla vill höra att man är snygg många ggr för att man ska blir helt säker på det. Jag är också ganska utseendefixerad då det gäller tjejer kan jag också erkänna att du har rätt med

Speciellt kroppen då, så har det alltid vart kanske för att jag själv är smal så klarar inte av tjocka tjejer. Däremot så lyckas jag visst få ligg, har testat på i stort sett allt och är rätt så nöjd med hur många jag haft hitills faktiskt då jag bara är 20 nu, jag vill liksom inte bli porrskadad och tröttna på sex innan jag ens hittat min drömtjej.
Tror att det inte är många som direkt vill ha tjocka tjejer/killar. Får människan som de vill så är de ofta hyfsat vältränade och slanka. Men vissa människor går också efter känslan de får av personen. Och jag tror att de flesta tjejer som skrivit något om att de inte gillar män med allt för stora muskler skriver det just för att de har en man i sitt liv som ser ut så, Som inte har den där perfekta vältränade kroppen. Klart de tycker att han har fin kropp om de är upp över öronen förälskade i honom.
Jag är med utseendefixerad, men när det gäller mig själv. Går jag upp ett kilo så måste jag träna direkt. Men sen får killen se ut NÄSTAN hur som helst - men ja, helst inte tjock eller ölmage. Jag attraheras mest av vältränade killar, eller i allafall de smala som SER vältränade ut. Men defnitivt inte de stenhårda som tränar på tok för mycket.
Och jag tror att nu förtiden så blir det fler och fler tjejer som är här för kontakt och att visa upp sig. Det kommer ju många trådar med tjejer som lägger upp bilder på sig själva och vill ha kommentarer. När jag blev medlem här så fanns det inte många trådar som skapades av tjejer och då var tjejerna mer seriösa. Så jag tror att nu finns det mer "snygga" tjejer än va det fanns då, eftersom nu är så många ute efter uppmärksamhet..