2011-03-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
Kul att du snackar om mig Nej jag kan faktiskt säga hur det är: Ja jag är rätt så osäker i mitt utseende ja faktiskt, elr ja.. men det tror jag iofs att nästan alla är, alla vill höra att man är snygg många ggr för att man ska blir helt säker på det. Jag är också ganska utseendefixerad då det gäller tjejer kan jag också erkänna att du har rätt med Speciellt kroppen då, så har det alltid vart kanske för att jag själv är smal så klarar inte av tjocka tjejer. Däremot så lyckas jag visst få ligg, har testat på i stort sett allt och är rätt så nöjd med hur många jag haft hitills faktiskt då jag bara är 20 nu, jag vill liksom inte bli porrskadad och tröttna på sex innan jag ens hittat min drömtjej.
Citera
2011-03-23, 10:50
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eleqtron-
Vad tycker ni om mig då tjejer?

http://img132.imageshack.us/i/bild0540b.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/bild0574b.jpg/

Hur lång är du?
Bra grundförutsättningar, men satsa mer på bröst och framförallt underarmar, då dessa såg lite tunna ut. Kom ihåg att hela tiden variera din träning så att kroppen chockas.
Citera
2011-03-23, 11:42
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Kul att du snackar om mig Nej jag kan faktiskt säga hur det är: Ja jag är rätt så osäker i mitt utseende ja faktiskt, elr ja.. men det tror jag iofs att nästan alla är, alla vill höra att man är snygg många ggr för att man ska blir helt säker på det. Jag är också ganska utseendefixerad då det gäller tjejer kan jag också erkänna att du har rätt med Speciellt kroppen då, så har det alltid vart kanske för att jag själv är smal så klarar inte av tjocka tjejer. Däremot så lyckas jag visst få ligg, har testat på i stort sett allt och är rätt så nöjd med hur många jag haft hitills faktiskt då jag bara är 20 nu, jag vill liksom inte bli porrskadad och tröttna på sex innan jag ens hittat min drömtjej.

Tror att det inte är många som direkt vill ha tjocka tjejer/killar. Får människan som de vill så är de ofta hyfsat vältränade och slanka. Men vissa människor går också efter känslan de får av personen. Och jag tror att de flesta tjejer som skrivit något om att de inte gillar män med allt för stora muskler skriver det just för att de har en man i sitt liv som ser ut så, Som inte har den där perfekta vältränade kroppen. Klart de tycker att han har fin kropp om de är upp över öronen förälskade i honom.

Jag är med utseendefixerad, men när det gäller mig själv. Går jag upp ett kilo så måste jag träna direkt. Men sen får killen se ut NÄSTAN hur som helst - men ja, helst inte tjock eller ölmage. Jag attraheras mest av vältränade killar, eller i allafall de smala som SER vältränade ut. Men defnitivt inte de stenhårda som tränar på tok för mycket.

Och jag tror att nu förtiden så blir det fler och fler tjejer som är här för kontakt och att visa upp sig. Det kommer ju många trådar med tjejer som lägger upp bilder på sig själva och vill ha kommentarer. När jag blev medlem här så fanns det inte många trådar som skapades av tjejer och då var tjejerna mer seriösa. Så jag tror att nu finns det mer "snygga" tjejer än va det fanns då, eftersom nu är så många ute efter uppmärksamhet..
Citera
2011-03-23, 17:03
Medlem
Idealkroppen på en man är naturligt lång, smal, senig och lätt tränad. Det får inte synas något fett utan man ska se varje muskel när han rör sig och han ska ha en proportionerlig kropp med breda axlar och smala höfter. Tänk Tyler Durden fast smalare och längre (helst 190+).

För biffiga/övertränade killar går bort totalt för mig, min erfarenhet säger mig att de som tränar som galningar har (eller borde ha) kuk-komplex.
Citera
2011-03-23, 17:26
Medlem
Erotiks avatar
Jag föredrar kroppar som liknar dessa:

Ola Rapace:
http://www.discshop.se/img/front_lar..._on_demand.jpg

Mikael Persbrandt:
http://ebbavilhelmina.blogg.se/image...8_42006101.jpg

Wentworth Miller:
http://juniflikkan.blogg.se/images/2...t_33538349.jpg

Har aldrig varit speciellt förtjust i för mycket muskler.
Dessa tre exempel tycker jag är mest attraktivt. Men det spelar inte så stor roll vad man har för kropp bara den inte är fet eller för musklad.
Citera
2011-03-25, 06:11
Medlem
Citat:
Tror att det inte är många som direkt vill ha tjocka tjejer/killar. Får människan som de vill så är de ofta hyfsat vältränade och slanka..

Okej jag kanske var lite otydlig. Alltså jag menar att jag inte klarar av tjocka tjejer hur BRA HON ÄN SKULLE SE UT I ANSIKTET. Så viktigt är just kroppen för mig. För att vara extra tydlig: om en tjej väger över 60kg så är det nästintill omöjligt för mig att attraheras till henne. 50-55 är helt okej, 45kg är det jag tänder mest på. Detta vet jag att dom flesta killar inte är överens med mig om, 60kg tjejer blir dom flesta killar attraherade av, många till och med föredrar lite mulligare tjejer, men som sagt efterssom jag själv har en sådan kropp så jag väger ganska lite (långa ben+ liten skellettstruktur+ lite fett = 65kg) så är det naturligt för mig att dras till väldigt små tjejer. Sen finns det ju på samma sätt tjejer som gillar killar som väger runt 90-100kg, har hört tjejer säga det, antagligen för att dom själv är lite större. Vem vill vara med en tjej som är större än en själv liksom, eller vice versa. (forts)
Senast redigerad av illusi0n 2011-03-25 kl. 06:14.
Citera
2011-03-25, 06:12
Medlem
Citat:
Och jag tror att nu förtiden så blir det fler och fler tjejer som är här för kontakt och att visa upp sig. Det kommer ju många trådar med tjejer som lägger upp bilder på sig själva och vill ha kommentarer. När jag blev medlem här så fanns det inte många trådar som skapades av tjejer och då var tjejerna mer seriösa. Så jag tror att nu finns det mer "snygga" tjejer än va det fanns då, eftersom nu är så många ute efter uppmärksamhet..

Ja det kan nog stämma :P men tror fortfarande att medel för tjejer här ligger under medel för sverige, det gör det ju dock för killar också såklart, men betydligt mer för tjejer tror jag iaf, äsh jag vet inte, det kanske är ungefär lika förresten. Det konstiga var att sist när jag länkade en tråd till 2 olika tjejer på min msn så svarade BÅDA med att logga ut efter 30 min utan att säga ett ord Var det en slump eller tyckte dom att jag var nördig som hängde på den här sidan? Dock så var ju dom tjejerna 16-17 år gamla.
Citera
2011-03-25, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Hur lång är du?
Bra grundförutsättningar, men satsa mer på bröst och framförallt underarmar, då dessa såg lite tunna ut. Kom ihåg att hela tiden variera din träning så att kroppen chockas.

185 :P tack. Ska jag träna underarmarna? har aldrig gjort det. Trodde det var biceps/triceps som var det viktiga, och underarmarna går väl knappt att få större ändå? Jag är liksom naturligt smal så jag föddes därför med smala underarmar. Men får det inte bara överarmarna att se större ut dvs possitivt? xD
Citera
2011-03-25, 09:30
Medlem
LittlePerverts avatar
Jag gillar manliga män, inte gympojkar. Mer byggarbetskroppar, grovarbetare. Starka män utan massa magrutor.
Till Lindemann är ju perfekt http://www.akkords.ru/en/photo/802/
Eller Russel Crowe http://www.hunkymalestars.com/202/Sexy-Images/Pic_8.jpg

Jag har lite problem med blodådror, tycker det är skitäckligt med massa synliga blodådror.

Så hellre typ en "starke man"-kropp än en gymspännarkropp.
Citera
2011-03-25, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittlePervert
Jag gillar manliga män, inte gympojkar. Mer byggarbetskroppar, grovarbetare. Starka män utan massa magrutor.
Till Lindemann är ju perfekt http://www.akkords.ru/en/photo/802/
Eller Russel Crowe http://www.hunkymalestars.com/202/Sexy-Images/Pic_8.jpg

Jag har lite problem med blodådror, tycker det är skitäckligt med massa synliga blodådror.

Så hellre typ en "starke man"-kropp än en gymspännarkropp.

Haha du vet väl att deras kroppar inte har något med bygga att göra? Här är en sak för dig att tänka på: ALLA kroppsdelar man kan träna genom att bygga kan man också träna på gymmet. Det finns inget som säger att du måste träna t.ex magen på gym. Det finns inget som säger att du måste ha blodådror för att du tränar på gym. Det finns inget som säger att du inte kan bli stark när du tränar på gym. Du får muskler genom att arbeta med dom, och det kan du göra antingen genom att bygga eller att gymma. Gymma går dock fortare och är mycket säkrare.
Citera
2011-03-25, 17:00
Medlem
DeckardCains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eleqtron-
185 :P tack. Ska jag träna underarmarna? har aldrig gjort det. Trodde det var biceps/triceps som var det viktiga, och underarmarna går väl knappt att få större ändå? Jag är liksom naturligt smal så jag föddes därför med smala underarmar. Men får det inte bara överarmarna att se större ut dvs possitivt? xD
Det viktiga är att träna hela kroppen, och underarmar går givetvis att träna större som alla andra muskler, som man kan se här.

Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n

Haha du vet väl att deras kroppar inte har något med bygga att göra? Här är en sak för dig att tänka på: ALLA kroppsdelar man kan träna genom att bygga kan man också träna på gymmet. Det finns inget som säger att du måste träna t.ex magen på gym. Det finns inget som säger att du måste ha blodådror för att du tränar på gym. Det finns inget som säger att du inte kan bli stark när du tränar på gym. Du får muskler genom att arbeta med dom, och det kan du göra antingen genom att bygga eller att gymma. Gymma går dock fortare och är mycket säkrare.
Detta är något tjejer har fruktansvärt svårt att greppa, de verkar tro att bara för att man tränar på ett gym dyker kroppsfettet ner under 10% automatiskt och ådrorna blir som stockar. Precis som du säger kvittar det om dom är byggda på gymmet eller att du gått och burit sten på arbetsplatsen, musklerna kommer växa på samma sätt oavsett, skillnaden är att man under arbetet antagligen växer snäppet långsammare och riskerar att missa vissa musklergrupper.

Går lite hand i hand med rädslan tjejer har för att röra de fria vikterna på gymmet, de vill ju inte bli för biffiga!
Citera
2011-03-25, 17:44
Medlem
Fresterskas avatar
Personligen föredrar jag män åt det tyngre hållet, med muskelkonturer.
Precis lagom!

ex:
http://kroppsbild.files.wordpress.com/2011/02/rb.png

Grova, manliga Underarmar är riktigt attraktivt!
Senast redigerad av Fresterska 2011-03-25 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in