2011-01-02, 19:49
Medlem
Snowites avatar
Typ nått åt detta håll..
http://michellina91.blogg.se/glamoro...g_40049044.jpg

Men gillar man en person så är det inte dödsviktigt hur kroppen ser ut, man gillar den endå
Citera
2011-01-02, 19:59
Medlem
TheKickss avatar
Jag föredrar smala killar. Inte spinkiga men hellre en spinkig kille framför ett muskelberg. Men det viktigaste är att kroppen inte är full i håräckel...
Citera
2011-01-02, 20:25
Medlem
Miiiiias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sifon
Jag är en kille och har en fråga.

Handlar det inte mycket om att killen är nöjd och säker i sin kropp, mycket kroppshållning och sånt.

För min del är utstrålningen mycket viktigare än hur kroppen ser ut, så jo, jag håller med dig där.
Citera
2011-01-02, 20:37
Medlem
Jag tänder på tjockare killar. Det mest oattraktiva för mig är en kille vars muskler man ser. så vältränade killar går fetbort.

han ska ha kärlekshandtag, tjock rumpa och begynnande ölmage. MUMS
Just ja! och inga platta bröst. men de får inte vara hårda. precis sådär tjock så att dom inte har börjat hänga. men de står ut litegrann.

ska hitta något exempel på nätet...

Men som erik i erik och mackan
om han bara inte haft på sig solkräm så skulle det vara perfekt
http://lissfit.files.wordpress.com/2008/12/k27.jpg
Citera
2011-01-02, 20:39
Medlem
fenceteeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sifon
Handlar det inte mycket om att killen är nöjd och säker i sin kropp, mycket kroppshållning och sånt.

Det här påståendet sammanfattar min syn på det hela, jag har upplevt attraktion till både väldigt spinkiga killar och mer av den typen som flera innan snackat om. Alltså normal upp till några extrakilon och inte särskilt mycket muskler. Mer tydligt överviktiga kroppar har jag dock svårt för, men då är det som sagt övervikt vi snackar om, inte några kilon hit eller dit.

Längd spelar väl ingen större roll, lika lång som mig(jag är ca. 177 cm) eller längre helst dock.
Citera
2011-01-02, 20:51
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Hmm, man ser ju klart å tydligt att killen på din bild, tränar.. Sen smal, inte träna, men musklerna ska synas, undernärd person mao?

Ja klart han tränar men skillnad på träning och träning med.

Nej, finns många olika kroppstyper, vissa har definierade muskler och lite underhudsfett och andra har desto mer. Man behöver väl inte vara undernärd för att man är tillräckligt smal för att musklerna ska synas?
Citera
2011-01-02, 20:57
Medlem
inga muskler som syns.
ingen "hård" kropp.
mjuk mage.
stora muskulösa lår.
lång.
Citera
2011-01-02, 21:26
Medlem
brNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haricovert
inga muskler som syns.
ingen "hård" kropp.
mjuk mage.
stora muskulösa lår.
lång.

Hur går det ihop? Inga muskler som syns, men stora muskulösa lår?
Citera
2011-01-02, 21:44
Medlem
ElHefes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brN
Hur går det ihop? Inga muskler som syns, men stora muskulösa lår?

Måste bli monstruöst stora då med tanke på fettet ovanpå.
Citera
2011-01-02, 21:58
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowite
Typ nått åt detta håll..
http://michellina91.blogg.se/glamoro...g_40049044.jpg

Men gillar man en person så är det inte dödsviktigt hur kroppen ser ut, man gillar den endå
Verkar gilla lika. Minus tatueringarna.

Jag måste erkänna att jag tycker det är lite obehagligt att krama/handskas med magra killar fysiskt. Jag vill inte känna ett skelett. En man i min smak ska vara större än jag och stadig att hålla i.
Citera
2011-01-02, 21:59
Medlem
http://www.porhomme.com/wp-content/u...9-gq-mag-6.jpg

Kanske något sånt här? Christian Bales kropp har väl pendlat en del beroende på olika filmroller. Men här är han het.

Jag tänder på män som tar hand om sig själva och sina kroppar. Men inte för tränat. Stora muskler som byggts upp enbart på gym går bort. Jag föredrar den mer seniga typen. För slappt går också bort.

Underarmar och händer kan vara fasligt sexigt.
Citera
2011-01-02, 22:06
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imazighen
Jag tänder på tjockare killar. Det mest oattraktiva för mig är en kille vars muskler man ser. så vältränade killar går fetbort.

han ska ha kärlekshandtag, tjock rumpa och begynnande ölmage. MUMS
Just ja! och inga platta bröst. men de får inte vara hårda. precis sådär tjock så att dom inte har börjat hänga. men de står ut litegrann.

ska hitta något exempel på nätet...

Men som erik i erik och mackan
om han bara inte haft på sig solkräm så skulle det vara perfekt
http://lissfit.files.wordpress.com/2008/12/k27.jpg
Haha, helt underbart vad olika smaker det finns! Vet fler tjejer än du som gillar det där.
Härligt, blir fler muskliga sköna killar över till mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in