2011-08-06, 23:49
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Det har du nog lite rätt i , man vet aldrig . Jag föll pladask för en sån kile som du beskriver, har aldrig varit intresserad av sådana direkt, pga jag tyckt att de verkade så fåfänga . Och det ska gudarna veta att han är , ändå så är han den kille som jag har varit allra kåtast på i mitt liv och haft så underbart sex med. Men det var kanske inte bara hans kropp , för han var rätt fin i själen också .

Där ser man, grejen är den att bakom alla muskler finns en människa, vilket många glömmer bort.
Citera
2011-08-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Du gillar att generalisera va? För alla Muskel"knuttar" måste ju lukta illa eftersom du har träffat 2 st? som gör det, kan lova att jag inte luktar mer illa än någon annan.

Du har säkert stött på någon som använder en oxidativ frikopplare, vilket ökar den termogena effekten i cellerna, vilket gör att dom svettas mer, och luktar mer svett, vad vet jag.

Bara för att man har mycket muskler betyder det inte att man har en hård kropp, allt hänger ihop med hur mycket underhudsfett man har för tillfället, så hela ditt argument fallerar.

Hur en person luktar har noll korrelation med hur mycket muskler en person har, vet flera feta gubbar på gymmet som luktar sjukt illa, det hänger på gener och andra faktorer, men det förstår väll inte lilla du

Instämmer! Det kan lukta konstigt om man går på ketogen diet också.

Hård är man ju inte så länge man inte spänner muskeln!

mvh
Citera
2011-08-06, 23:53
Medlem
bollats avatar
Citat:
Du gillar att generalisera va? För alla Muskel"knuttar" måste ju lukta illa eftersom du har träffat 2 st? som gör det, kan lova att jag inte luktar mer illa än någon annan.

Du har säkert stött på någon som använder en oxidativ frikopplare, vilket ökar den termogena effekten i cellerna, vilket gör att dom svettas mer, och luktar mer svett, vad vet jag.

Bara för att man har mycket muskler betyder det inte att man har en hård kropp, allt hänger ihop med hur mycket underhudsfett man har för tillfället, så hela ditt argument fallerar.

Hur en person luktar har noll korrelation med hur mycket muskler en person har, vet flera feta gubbar på gymmet som luktar sjukt illa, det hänger på gener och andra faktorer, men det förstår väll inte lilla du

Men tråden handlade om vilken kroppstyp man finner mest attraktiv och jag svarade utifrån de erfarenheter jag har. Jag finner inte muskleknuttar attraktiva. JAG tycker att det är fult med för mycket muskler och de jag har träffat som haft mycket muskler luktar skumt, nästintill äckligt. Sen att de agerar spännbögar och inte har något annat i huvudet än muskler och träning gör ju inte saken bättre. Jag har inte träffat alla muskelknuttar, jag har inte träffat alla smala killar eller tjocka killar. Jag talar som sagt utifrån min erfarenhet :-).

Men... Muskelknuttar är inte fina enligt mig.
Citera
2011-08-07, 00:00
Medlem
bollats avatar
Detta är en attraktiv kropp enligt mig:

http://www.fotosearch.se/UNY392/u10673288/

Detta är INTE attraktivt enligt mig:

http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/472328.jpg

Smaken är som baken :-)
Citera
2011-08-07, 00:01
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitty87
Instämmer! Det kan lukta konstigt om man går på ketogen diet också.

Hård är man ju inte så länge man inte spänner muskeln!

mvh
Jo , det är skillnad ändå , är man vältränad så är kroppen hård (hårdare) än på en "vanlig" kille .
Citera
2011-08-07, 00:04
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollat
Men tråden handlade om vilken kroppstyp man finner mest attraktiv och jag svarade utifrån de erfarenheter jag har. Jag finner inte muskleknuttar attraktiva. JAG tycker att det är fult med för mycket muskler och de jag har träffat som haft mycket muskler luktar skumt, nästintill äckligt. Sen att de agerar spännbögar och inte har något annat i huvudet än muskler och träning gör ju inte saken bättre. Jag har inte träffat alla muskelknuttar, jag har inte träffat alla smala killar eller tjocka killar. Jag talar som sagt utifrån min erfarenhet :-).

Men... Muskelknuttar är inte fina enligt mig.

Japp börjar bli offtopic, så tycker vi slutar denna diskussion. Du får självklart tycka vad du vill, men jag gillar inte människor som ser allt i svart eller vit, de har en tendens till att vara lite väl inskränkta.

Klart alla män med mycket muskler inte har något annat i huvudet... eller vänta nu, träna 1 timme om dagen 4-5 dagar i veckan, ja men då kan man ju inte ha tid med något annat eller hur

Säger bara vänta tills du träffar mig, då ere kört damen, inte alls ödmjuk
Citera
2011-08-07, 00:06
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Detta är en attraktiv kropp enligt mig:

http://www.fotosearch.se/UNY392/u10673288/

Detta är INTE attraktivt enligt mig:

http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/472328.jpg

Smaken är som baken :-)

Haha det var något nytt, en som inte gillar Schkenberg

Det är ju inte direkt någon jätteskillnad mellan de två, utom just oljan. Kanske olja du inte gillar?
Citera
2011-08-07, 00:07
Medlem
bollats avatar
Citat:
Japp börjar bli offtopic, så tycker vi slutar denna diskussion. Du får självklart tycka vad du vill, men jag gillar inte människor som ser allt i svart eller vit, de har en tendens till att vara lite väl inskränkta.

Klart alla män med mycket muskler inte har något annat i huvudet... eller vänta nu, träna 1 timme om dagen 4-5 dagar i veckan, ja men då kan man ju inte ha tid med något annat eller hur

Säger bara vänta tills du träffar mig, då ere kört damen, inte alls ödmjuk

Du är likadan!!!! Det är just det som gör det oattraktivt. Muskelknuttar som tror de är guds gåva till kvinnorna. Att de är så himla sexiga med sina fina muskler så att inget annat spelar någon roll. Det är precis som en kille med stor kuk som inte kommit på att det krävs mer än en stor kuk för bra sex.

Jag skulle inte ens ta av tröjan i din närhet.
Citera
2011-08-07, 00:10
Medlem
Vinets avatar
Citat:

Det är ju inte direkt någon jätteskillnad mellan de två, utom just oljan. Kanske olja du inte gillar?

Muskler är fint fåfänga är dock mindre attraktivt.
Citera
2011-08-07, 00:13
Medlem
bollats avatar
Citat:

Olja funkar fint både här och där :-)

Men bilderna skiljer sig enormt. En biffar upp sig och den andra biffar inte upp sig, utan ser slank och normal ut. Eller vad man nu säger.
Citera
2011-08-07, 00:14
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Du är likadan!!!! Det är just det som gör det oattraktivt. Muskelknuttar som tror de är guds gåva till kvinnorna. Att de är så himla sexiga med sina fina muskler så att inget annat spelar någon roll. Det är precis som en kille med stor kuk som inte kommit på att det krävs mer än en stor kuk för bra sex.

Jag skulle inte ens ta av tröjan i din närhet.

Vem har sagt något om bara muskler.

Man spelar ju självklart ut hela registret, humor, komplimanger, leende, givmildhet, empati, trevlig, stor kuk, som du nämnde, lyssnande, social, självsäkerhet,visar man har något i skallen och kan föra en vettig konversation, dansande, smickrande, man är helt enkelt jävligt positiv och utstrålar en härlig glädje, ja då blir det åka av

Man visar att man är en MAN, kaxig djärv galen, charmig, fräck, ja jag dedikerar denna låt till mig själv http://www.youtube.com/watch?v=Omf4S...eature=related

Utöver det kan man spela badboy --> niceboy osv, u get the point
Senast redigerad av highstakes 2011-08-07 kl. 00:25.
Citera
2011-08-07, 00:17
Medlem
bollats avatar
Citat:
Vem har sagt något om bara muskler.

Man spelar ju självklart ut hela registret, humor, komplimanger, leende, givmildhet, empati, trevlig, stor kuk, som du nämnde, lyssnande, social, självsäkerhet,visar man har något i skallen och kan föra en vettig konversation, dansande, smickrande, man är helt enkelt jävligt positiv och utstrålar en härlig glädje, ja då blir det åka av

.....
Tills du kopplar på "aaah, fan jag lyfte så och så mycket hö hö hö hö" då blir det torrt som öken och du får räkna med att fila kaktus istället.

God natt :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in