Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Kollade bilden innan jag läste och trodde du var betydligt äldre.
Ser trevligt ut! Kramgo björn, några år på det, charm och humor så kommer du inte få några problem med damerna

"Kramgo björn" haha, får ta det som en komplimang. Några år?

Nåja, bara att luta sig bakåt och vänta då och hoppas man får charm och humor på köpet
mvh
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Jag är kille men kolla endå på bilden. Jävligt bra kropp om det nu stämmer att du inte gymmar. Du har rejält med massa och är förmodligen väldigt lättränad så om inte redan gymmar 5 dar i veckan, börja göra det. Har en del vänner som byggt länge och trycker annabola som har liknande fysik.
Tack för komplimangen!

Men jävligt bra kropp kan jag inte hålla med om då jag borde förlora några kilon så man blir lite smidigare för att jag ska kunna jobba optimalt.

Skulle nog inte orka träna 5 dagar i veckan då jag ser ställningsbygget som träning i sig - blir "uppumpad" som man blir på gymmet, har träningsverk ibland om det varit en tung rivning osv. Sedan vill jag gärna göra lite andra saker än att åka till ett gym och lyfta saker som jag redan gjort en heldag, dessutom tjänar jag ju inga pengar på att träna

får bara betala ett dyrt medlemskap hos någon gymkedja, blir mer pengar som försvinner till min sparbössa
Om dina vänner tränar stenhårt, äter/trycker i sig massa anabola hormoner, dessutom äter rätt och sover bra så är det ju bara en tidsfråga innan dem är storleken större än mig.
mvh