2011-11-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Varför vill kvinnor ha små pojkar i jeans i waist 20 och xxxs i t-shirts? Jävla pedofiler

Modersinstinkterna väcks väl förmodligen till liv..
Citera
2011-11-09, 18:36
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio

Vad dillar ni om?? Riktigt jävla grym kropp, driver ni med mig?

Grymt låg fettprocent. Grymt äckligt spinkig, vad kan han väga? 60 kg?
Citera
2011-12-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
Jag är kille, inte gay men har givetvis ändå åsikt om hur en attraktiv manlig kropp ser ut. Jag önskar att jag en dag kan få en kropp som Brad Pitts i Fight Club:

http://www.google.se/imgres?q=fight+...:0&tx=88&ty=43

Den perfekta manskroppen IMO. Jag kan nog tyvärr aldrig få en sådan kropp hur mycket jag än tränar Jag har inte alls samma kroppsform och min kropp hade nog sett större ut uppåt och även bredare, vilket jag inte tycker om.

Inte särskilt svårt att se ut sådär, bara att äta lite (gå ner till 19-20 i BMI) och discogymma.
Citera
2011-12-02, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursprungligen postat av Lavio<br /> Jag är kille, inte gay men har givetvis ändå åsikt om hur en attraktiv manlig kropp ser ut. Jag önskar att jag en dag kan få en kropp som Brad Pitts i Fight Club:<br /> <br /> [url
http://www.google.se/imgres?q=fight+...:0&tx=88&ty=43[/url]

Den perfekta manskroppen IMO. Jag kan nog tyvärr aldrig få en sådan kropp hur mycket jag än tränar Jag har inte alls samma kroppsform och min kropp hade nog sett större ut uppåt och även bredare, vilket jag inte tycker om.

vilken tur du sa att du inte är gay! jag blev ju jätte orolig!
Citera
2011-12-04, 00:43
Medlem
Antar att jag inte sitter på någon speciell hydda, brukar inte få kommentarer om den i alla fall :P Hade varit kul att få veta hur andra ser på en

http://s1217.photobucket.com/albums/...9293949596.jpg

Där har ni mig när jag försöker spänna mig, hehe. Helt ogymmad 19 årig ställningsbyggare som väger 123 kg med bra kondition (ärligt talat ). Det närmsta jag har kommit ett gym är förmodligen ställningsbygget.

Ser lite tjockare ut på bilden än vad jag egentligen är då jag har på mig ett par tajta jeans, sitter riktigt tight runt stjärten och pressar upp bukfettet
Citera
2011-12-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transplats
Antar att jag inte sitter på någon speciell hydda, brukar inte få kommentarer om den i alla fall :P Hade varit kul att få veta hur andra ser på en

Där har ni mig när jag försöker spänna mig, hehe. Helt ogymmad 19 årig ställningsbyggare som väger 123 kg med bra kondition (ärligt talat ). Det närmsta jag har kommit ett gym är förmodligen ställningsbygget.

Ser lite tjockare ut på bilden än vad jag egentligen är då jag har på mig ett par tajta jeans, sitter riktigt tight runt stjärten och pressar upp bukfettet

Tycker det ser superbra ut. Manlig, stark och ja fin.
Citera
2011-12-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayte
Tycker det ser superbra ut. Manlig, stark och ja fin.

Tackar för komplimangen inte ofta man får höra att det ser superbra ut haha
Citera
2011-12-04, 15:28
Moderator
VitKallas avatar
Citat:

Kollade bilden innan jag läste och trodde du var betydligt äldre.
Ser trevligt ut! Kramgo björn, några år på det, charm och humor så kommer du inte få några problem med damerna
Citera
2011-12-04, 21:43
Bannlyst
Citat:

Jag är kille men kolla endå på bilden. Jävligt bra kropp om det nu stämmer att du inte gymmar. Du har rejält med massa och är förmodligen väldigt lättränad så om inte redan gymmar 5 dar i veckan, börja göra det. Har en del vänner som byggt länge och trycker annabola som har liknande fysik.
Citera
2011-12-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Kollade bilden innan jag läste och trodde du var betydligt äldre.
Ser trevligt ut! Kramgo björn, några år på det, charm och humor så kommer du inte få några problem med damerna

"Kramgo björn" haha, får ta det som en komplimang. Några år? Nåja, bara att luta sig bakåt och vänta då och hoppas man får charm och humor på köpet

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Jag är kille men kolla endå på bilden. Jävligt bra kropp om det nu stämmer att du inte gymmar. Du har rejält med massa och är förmodligen väldigt lättränad så om inte redan gymmar 5 dar i veckan, börja göra det. Har en del vänner som byggt länge och trycker annabola som har liknande fysik.

Tack för komplimangen! Men jävligt bra kropp kan jag inte hålla med om då jag borde förlora några kilon så man blir lite smidigare för att jag ska kunna jobba optimalt. Skulle nog inte orka träna 5 dagar i veckan då jag ser ställningsbygget som träning i sig - blir "uppumpad" som man blir på gymmet, har träningsverk ibland om det varit en tung rivning osv. Sedan vill jag gärna göra lite andra saker än att åka till ett gym och lyfta saker som jag redan gjort en heldag, dessutom tjänar jag ju inga pengar på att träna får bara betala ett dyrt medlemskap hos någon gymkedja, blir mer pengar som försvinner till min sparbössa

Om dina vänner tränar stenhårt, äter/trycker i sig massa anabola hormoner, dessutom äter rätt och sover bra så är det ju bara en tidsfråga innan dem är storleken större än mig.

mvh
Citera
2011-12-04, 23:09
Moderator
VitKallas avatar
Citat:
"Kramgo björn" haha, får ta det som en komplimang. Några år? Nåja, bara att luta sig bakåt och vänta då och hoppas man får charm och humor på köpet

mvh
Men du, det är en komplimang. Finns inte mycket mysigare än en go, stark man med hår på bröstet som håller om en
Ta det där med några år med en nypa salt, jag är lite äldre än du
Citera
2011-12-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Men du, det är en komplimang. Finns inte mycket mysigare än en go, stark man med hår på bröstet som håller om en
Ta det där med några år med en nypa salt, jag är lite äldre än du

Då förstår jag buskapet med "kramgo björn" bättre, när en kvinna(?) säger det. För när man spelade rugby när man vart yngre brukade man använda det ordet när någon försökte tackla ner personen som höll i rugbybollen och så lyckades denne inte utan kramade sig fast vid midjan medans den som höll i bollen försökte springa vidare, då sa man t.ex. "där kom du långt din kramgoa björn! " till den som höll i bollen.

Därför blev jag lite förvirrad om du tyckte jag såg ut som en sådan person, eller om du menade något annat haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in