2011-01-04, 12:33
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag skiter seriöst i hur de ser ut. Min första kille var gänglig och inga muskler alls, min andra var sjukt otränad och var liksom lite "slapp"... Men jag tror jag föredrar något mellan lite vältränad till vältränad. Så gränsen är väl killar som är smala men som har lite muskler ändå, till killar som har muskler.

Med detta sagt så har jag ändå blivit attraherad av folk under den gränsen
Citera
2011-01-04, 12:35
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damparne
Besviken man blir... Inte en enda bild på mig

Vadfan tänker sig tjejerna här? Jag vill ha en kille som jag kan "lita på" och som "älskar mig" och "självförtroende" är viktigast! Frågan var endast kroppen och inte utseendet i övrigt heller inte vilka filmer de spelat in eller vilka tjejer de legat med innan.

Posta bara en bild på den favoritkropp du skulle vilja att din kille skulle haft och lämna allt det andra! Visst hade alla valt en nästan perfekt kropp och perfekt i övrigt än en tiopoängskropp med alla andra taskiga attribut.

Hur svårt kan det vara? Knappast några killar skulle valt hängbröst bara för bruden kanske har perfekt självförtroende och inte kommer vara otrogen.

Hittade ingen bild med synlig bar överkropp men så här ser nog mitt ideal ut på en manskropp

http://www.thewallpapers.org/photo/6...Willis-010.jpg

Glömde ju det sexigaste som någonsin skådats
http://www.exleyphoto.com/images/gal...%20COSTNER.jpg
Senast redigerad av sisterhazel 2011-01-04 kl. 12:52. Anledning: tillägg
Citera
2011-01-04, 12:37
Medlem
freyas avatar
http://img710.imageshack.us/img710/2691/x400xx.jpg

Lagom. Med ben av samma kaliber till såklart.
Citera
2011-01-04, 12:40
Medlem
http://existenz.se/out.php?id=24035

Bearmode!
Citera
2011-01-04, 12:41
Medlem
the_mack_attacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsoppa
Killar som har ett myslager av underhudsfett över "naturliga" muskler, dvs killar som inte lägger hela sin själ på gymmet. Det är attraktivt på ett manligt vis.

Spinkiga och "biffiga" killar är omysiga på samma vis, dom är för hårda=( Jag vill inte skeda med en sten!

Sen gillar jag lite kortare killar. MAX 185 och då är det fan gränsfall.

Jävligt svårt att hitta bild dock, alla kändisbilder är oftast för deffade.

http://wzzrdirt.com/2008/11/19/peopl...javier_bardem/

Hehe, du borde ha skrivit dina tankar i tråden för killen som ville ta självmord för att han kände att han var för kort
Citera
2011-01-04, 12:46
Medlem
Alt. 1.
Alltså, ett pratglatt fyllo, (därav hans ölmage) som anses charmig eftersom han tycker om att snacka skit och dra skämt han själv inte hittat på. Klarar knappt av att koka nudlar, dricker margarin direkt ut kylen när det inte finns färdiglagad mat hemma och dricker en stor stark till frukost på söndagsmorgnarna. Usel musiksmak, en allmän medelmåtta som

(detta vet ni såklart inte om när ni väljer er partner, det är helt uppenbart, men det visar sig inte förrän efter partnerskapet):

följer kukens riktning genom livet, vilket betyder att han inte respekterar sin partner och har inget emot att döppa annat kött om tillfälle ges. Tar givetvis hand om sin hygien dvs. duschar och rakar sig. För övrigt (enligt min mening) ganska kass klädessmak.

Alt. 2.

En vältränad rippad man, som festar till nån gång i månaden, men inte varje helg. Tränar inte så ofta som han gör, på grund av låg självkänsla, utan för att han tycker att en hälsosam livsstil och sund kosthållning är något man får mycket tillbaka av. Är intresserad av musik, därför hyggligt allmänbildad inom genren. Välutbildad och hänger med i världen, därför politiskt uppdaterad, ingen "stropp, eller besserwisser" utan mysig, trevlig och ödmjuk. Sjukar sig med polarna ibland och älskar sin flickvän, respekterar henne utan att toffla efter.

Anser att valet är självklart (?) Trots allt verkar alternativ 1 vara det mest "attraktiva". Dvs. halvfet kropp med ölmage, avspännd medelmåtta som inte bryr sig så mycket samt "charmig". För mig helt jävla obegripligt
Citera
2011-01-04, 12:47
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JCM97
Sen när är emo badass? Mansidealet i den här tråden skiljer sig rätt mycket från verkligheten. Kan det bero på att forumbrudar är tjockisar? Tror det.
Ja, jag är grymt tjock, därför jag tycker Jared Leto är snygg. Hade jag varit smal hade jag tyckt om Brad Pitt.
Citera
2011-01-04, 12:56
Medlem
foresttreess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marrren
Haha stämmer du in på beskrivningen eller? ;D

Haha ja. väldigt bra faktiskt
Citera
2011-01-04, 13:00
Medlem
VonLidls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Jag sa aldrig att man ska vara ohälsosam, alla måste ju såklart motionera och hålla hälsan på topp, men att ta det till en sådan överdrift att musklerna ska synas såpass mycket, de tär bara löjligt. De flesta idag använder/behöver inte så mycket muskler, alltså är det bara för syns skull.
Jag och min sambo motionerar (cyklar, joggar, promenerar, gymmar, simmar) för hälsans skull och är i de flesta ögon "normalbyggda", en timme om dagen räcker till valfri aktivitet för att hålla sig på samma nivå utan att varken gå upp eller ner. Kan inte ens tänka mig hur mycket tid varje dag en muskulös människa lägger ner på träning varje dag. Eller jo, förresten, jag har en kompis som tränar väldigt mycket, och precis som alla säger (inkl jag själv) är han väldigt omysig att krama, samt är han allmänt stöddig för han tror är lite bättre än alla andra...
Det var någon tidigare i tråden som snackade om att det handlar om vad en muskelknutt symboliserar i våra ögon, jag tyckte det stämde in väldigt bra:

Troligtvis mycket mindre tid än vad du tror. Jag tränar 2-4 timmar per vecka och äter det mesta, inkl pizza och annan fet mat. Så har jag tränat i ett par år och av tråden att döma så skulle jag nog ses som överdrivet muskulös av flertalet användare(90+).

Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Jag håller helt med här, det är precis så jag uppfattar en muskulös man, likaväl som jag uppfattar en fetblek man mitt i sommaren som en nörd av något slag. Hur ska man kunna vara tillsammans, eller ens kompis, med en person som bryr sig så mycket om sin kropp och det tar upp hela dennes vardag att hålla upp sin "standard"? Var passar man in i vardagen där?

Håller med, och det är väl där många träningsfreak misstar sig. Istället för att vara social när tillfälle ges verkar många istället koncentrera sig på nästa träningspass eller räknar kalorier inför veckans konstintag. Det är mycket mer attraktivt med folk som kan slappna av och inte får panik när de inte ätit någon proteinrik kost på ett par timmar.
Citera
2011-01-04, 13:33
Medlem
Jag vill helst ha en hård kille. Med mycket muskler. Tycker synliga blodådror är snyggt. Kanske beror på att jag själv är träningsfreak. Men han måste ha mer abs än mig. Tål inte ölmagar.
Lagom bulkig går bra, på vinterhalvåret. Men jag tänder inte lika mycket då.
Citera
2011-01-04, 13:34
Medlem
Sommarsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_mack_attack
Hehe, du borde ha skrivit dina tankar i tråden för killen som ville ta självmord för att han kände att han var för kort

Naw stackarn, hoppas han läser den här tråden o fattar att alla diggar olika
Citera
2011-01-04, 13:37
Bannlyst
Många tjejer verkar inte gilla perfekta kroppar som den här: http://img341.imageshack.us/img341/7...18856c9med.jpg

Varför vill ni ha otränade killar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in