2012-09-29, 18:44
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fountrain
No Xplode innehåller kreatin va? Hur mycket per skopa?

Får skaffa en påse kreatin så jag kan få i mig dagliga behovet varje dag, normalt kör jag pwo varannan dag.

Om exakta mängden inte står utmärkt på burken kan jag rekommendera att du mejlar försäljaren och frågar.
Citera
2012-10-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av will84
Beställde nyss Jack3d Micro, undrar om någon vet om man ska ta denna på tom mage eller ej för bäst resultat?

Vart beställde du denna ifrån?
Citera
2012-10-02, 17:03
Bannlyst
Hur ofta tar ni PWO eller liknande som ger er extra energi?

Personligen brukar jag ta Jack3d på bendagar, och ibland men inte ofta dricker jag en celsius. Sitter med valet och kvalet om jag ska ta 1 skopa jack3d idag för benträning men känns "dumt" att man ska ta PWO varje gång det är benträning.

Hur gör ni?
Citera
2012-10-02, 19:51
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPokerface

Personligen brukar jag ta Jack3d på bendagar, och ibland men inte ofta dricker jag en celsius. Sitter med valet och kvalet om jag ska ta 1 skopa jack3d idag för benträning men känns "dumt" att man ska ta PWO varje gång det är benträning.

Hur gör ni?
När jag kör så tar jag innan varje träningstillfälle.
Nu har jag ett litet uppehåll och kör "bara" på koffeintabletter. Om en vecka kommer jag köra helt "rent".
Citera
2012-10-03, 02:48
Medlem
Provade One more rep runt 18:30 tiden idag och måste säga att den är det bästa PWO jag provat hittills, riktigt bra fokus samt fruktansvärd energi! Ett problem dock... har försökt sova sen 23:50 utan lyckade resultat. Vi gör ett försök igen, godnatt!
Citera
2012-10-03, 18:46
Medlem
MoneyMakerMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPokerface

Hur gör ni?
Innan varje träningspass!
Om det är dåligt för hälsan, ja troligtvis, men jag vill maximera min prestation i gymmet!
Citera
2012-10-06, 16:46
Medlem
fountrains avatar
Tar jag min pwo direkt på morgonen, illamående.
Resulterade till att jag spydde.

Tar jag någon timme efter frukosten, ok.
Får ett hyfsat bra fokus och energi, men vet att det går att få det bättre.

En gång testade jag att ta det 2-3 timmar efter en pizza, var riktigt slö den dagen och hade inga planer på att träna över huvudtaget, dock vände det 20min och jag körde det bästa passet jag någonsin haft.

Hur ska man lägga upp det så man får bäst effekt?

Känns som jag aldrig lyckas få den effekt som jag fick då, hur gör man?
Senast redigerad av fountrain 2012-10-06 kl. 16:48.
Citera
2012-10-06, 17:30
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fountrain
Tar jag min pwo direkt på morgonen, illamående.
Resulterade till att jag spydde.

Tar jag någon timme efter frukosten, ok.
Får ett hyfsat bra fokus och energi, men vet att det går att få det bättre.

En gång testade jag att ta det 2-3 timmar efter en pizza, var riktigt slö den dagen och hade inga planer på att träna över huvudtaget, dock vände det 20min och jag körde det bästa passet jag någonsin haft.

Hur ska man lägga upp det så man får bäst effekt?

Känns som jag aldrig lyckas få den effekt som jag fick då, hur gör man?
Det är olika för alla. Men på för stora doser kan man reagera som man gör om man dricker för mycket alkohol. Dvs att kroppen tycker det är skit och vill ut med skiten som du stoppade i dig. Om du tar det samtidigt som du äter något verkar denna respons som kroppen kommer med minska både med avseende på sannolikhet och effekt.

Om det fungerar bra för dig att ta din PWO på ett sådant sätt som du gjorde när det blev bra så prova det igen. Men jag kan ju säga att för mig ligger det lite i samma stil som för dig. Jag tar det cirka 30 min innan träning och vill helst ha ätit en bra stund innan. Kanske 2h innan träning, och sedan gå och kötta.

Om du inte får den igen kan det bero på att du blir mer resistent med tiden, alternativt du tog en för hög dos då jämfört med nu etc etc.
Citera
2012-10-10, 12:49
Medlem
nafsggs avatar
Den nya från usplabs har kommit till gymgrossisten, någon som provat den ännu?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-g-fruit-punch

Kör på craze för tillfället och den är så mycket bättre än jack3d eftersom man slipper droppen.
Citera
2012-10-10, 16:23
Medlem
Fan vad less man blir när man köper ett PWO som man inte känner nått eller svarar på alls.
Citera
2012-10-10, 16:30
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Fan vad less man blir när man köper ett PWO som man inte känner nått eller svarar på alls.

Vilken?
Citera
2012-10-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Vilken?

Rezerk, jag gillade berzerk så.

Men oftast brukar jag vara rätt så taggad utan PWO´s så de brukar ha kass effekt på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in