2011-09-09, 09:10
Medlem
Sprew-TFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ter-minator
Hittade en rätt billig pwo. Dock står det: "Produkten utgår, kort datum, bäst före september. Kan dock utan problem användas betydligt längre." Är det någon fara att använda tro?

Bäst före datumen brukar oftast vara på ett ungefär, det kan skiljas på en månad eller så. Tror inte att du behöver oroa dig om det är kort datum. Dom är även paketerade så att inget nytt luft tränger sig in vilket gör så att dom håller ett tag till.
Citera
2011-09-09, 16:17
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ter-minator
Hittade en rätt billig pwo. Dock står det: "Produkten utgår, kort datum, bäst före september. Kan dock utan problem användas betydligt längre." Är det någon fara att använda tro?
Oöppnad kan det hålla mycket längre. Om det luktar och smakar illa är det dock en varningslampa. Fast en pwo kan smaka illa redan från början.
Citera
2011-09-09, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Oöppnad kan det hålla mycket längre. Om det luktar och smakar illa är det dock en varningslampa. Fast en pwo kan smaka illa redan från början.

Jo, det finns väl knappast någon som smakar gott. Kemiskt skit alltihop.
Citera
2011-09-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprew-TF
Varför ska hon byta ut kaffet mot jack3d? Klart att hon kan dricka jack3d istället för kaffe men det blir ju betydligt dyrare. Om det är koffeinet hon vill åt så är det bara att köra koffeintabletter från gymgrossisten. 100 tabletter för 100 spänn, då är det rent koffein, 200g koffein / tablett.

Det är bara onödigt att köra jack3d ifall man inte gymmar på en hyffsad seriös nivå.

Vet vad du menar men det jag tänkte på var att hon aldrig blir riktigt pigg av kaffe och när hon fick prova jack3d sa hon att det funka rätt bra. Tänkte om det finns nått annat än kaffein som gör en mentalt fokuserad och pigg. Jag påverkas själv minimalt av energidrinkar oavsett om det är en liten redbull eller en +500 ml. Men när jag tar jack3d blir jag sjukt taggad och dessutom pigg som fan.

Om det är så att det verkligen "bara" är kaffeinet som gör allt det där men i stora mängder så får jag väl rekommendera tabletterna antar jag.
Citera
2011-09-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Vet vad du menar men det jag tänkte på var att hon aldrig blir riktigt pigg av kaffe och när hon fick prova jack3d sa hon att det funka rätt bra. Tänkte om det finns nått annat än kaffein som gör en mentalt fokuserad och pigg. Jag påverkas själv minimalt av energidrinkar oavsett om det är en liten redbull eller en +500 ml. Men när jag tar jack3d blir jag sjukt taggad och dessutom pigg som fan.

Om det är så att det verkligen "bara" är kaffeinet som gör allt det där men i stora mängder så får jag väl rekommendera tabletterna antar jag.
Dmaa (geranium) dajeflamin (stavning) är det du tänker på. Och schisandrol. Detta i kombination med kaffeinet gör susen. Därför jacked funkar!
Citera
2011-09-11, 12:50
Medlem
Sprew-TFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87

Jovisst, man blir ju taggad och fokuserad när man tar PWO's. Men det blir lite dyrt som sagt om man ska köra med Jack3d bara för att hålla sig pigg och allt vad det bjuder på
Citera
2011-09-14, 14:51
Medlem
Förfan körde med jack3d igår första gången 1skopa. Smaken var för söt men det funka men tyckte man blev lite kris i magen om man säger så o lite ilamående
Citera
2011-09-14, 16:56
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
Förfan körde med jack3d igår första gången 1skopa. Smaken var för söt men det funka men tyckte man blev lite kris i magen om man säger så o lite ilamående

Det är inte helt ovanligt att folk upplever illamående av PWO:s.
Citera
2011-09-15, 00:23
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
Jag blir till och med avtänd av jack3d. Liknande AT som jag får av amfetamin, efedrin och alkohol. Fast inte lika stark och inte lika illa som efedrin+koffein.
Citera
2011-09-15, 15:26
Medlem
tycker att man är lite seg i huvet resten av dan oxo hehe
Citera
2011-09-16, 02:34
Medlem
Infinitums avatar
Någon som har provat både Jack3d och Tested Burner och kanske kan säga om det är skillnad i effekt? Har tittat på innehållen i båda produkterna och båda innehåller det viktiga ämnet 1,3-dimetylamylamin i samma mängd och koffein, dock har Tested Burner 200mg mer koffein än Jack3d.

Vad jag har förstått så bidrar 1,3-dimetylamylamin till den avgörande effekten av Jack3d. Så, ger dessa produkter samma effekt i princip?
Citera
2011-09-16, 08:10
Medlem
jakcc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Någon som har provat både Jack3d och Tested Burner och kanske kan säga om det är skillnad i effekt? Har tittat på innehållen i båda produkterna och båda innehåller det viktiga ämnet 1,3-dimetylamylamin i samma mängd och koffein, dock har Tested Burner 200mg mer koffein än Jack3d.

Vad jag har förstått så bidrar 1,3-dimetylamylamin till den avgörande effekten av Jack3d. Så, ger dessa produkter samma effekt i princip?

Japp, ungefär samma. Skillnaderna mellan PWO's brukar inte vara allt för stora. Alla reagerar på olika. Testa dig fram!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in