Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-11, 14:48
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av town
Har testat NO-explode. Lönen kom idag och är sugen på att testa några fler sorter.

Vilka rekommenderar ni? Normalt när jag tränar med explode brukar jag bara ta två skopor. Antar att det finns bra mycket bättre pwo ute?

Edit, hittade en billig med bra recensioner.

http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/raw_rampage

vad tror ni?

Jag har kört N.O explode i ca 2 år nu. Från början kände jag effekt vid en skopa. Nu behöver jag nästan 4.
Men man känner effekten iallfall, rekomenderas starkt!
Citera
2012-10-12, 20:02
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Jag har kört N.O explode i ca 2 år nu. Från början kände jag effekt vid en skopa. Nu behöver jag nästan 4.
Men man känner effekten iallfall, rekomenderas starkt!

Beställde nyss hem en burk no-xplode 2 för att ersätta jacked och jack3d, hur skulle du gemföra dom 2? vet att DMAA slår ut xplode men är det väldigt stor skillnad?
Ska testa imorgon och se om de e värt o ha

Om denna inte funkar, vad rekommenderar ni då?

Säkert kört minst 5-6 burkar jack3d och 2 burkar jacked innan, e neurocore eller craze ett bättre alternativ även fast dom löjliga priserna?
Citera
2012-10-13, 18:19
Medlem
Kan man ta typ 1 tartarus och craze samtidigt utan att typ få för mycket energi o få tryckingar i bröstet?
Citera
2012-10-14, 15:13
Medlem
Musclespeed

Jag skulle vilja rekomendera en produkt en pwo.. jag har kört pwo till ochj från i 2 år utan några som helst märkbara effekter.. och skulle vilja rekomendera det till folk som mig som har svårt att känna nått av skiten. Köpte musclespeed för ett överpris på 400kr i en skit affär prövade det och satan vilket tryck jag fick.. eftersom jag aldrig känt av pwo förut så förstår jag nu vad ni menade med att det sticker och man får bra pump.. Mvh

Stavfel etc orkar inte läsa igenom
Citera
2012-10-14, 16:28
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jompefiske
Kan man ta typ 1 tartarus och craze samtidigt utan att typ få för mycket energi o få tryckingar i bröstet?

Helt individuellt. Så du får helt enkelt testa dig fram.
Citera
2012-10-15, 14:45
Medlem
holypengarsmsalanas avatar
Vilka av dessa pwo tycker ni är bäst??

http://bodyfreaks.se/kategori/Prestationshojare

Själv gillar jag både Jack3d och Craze och polaren säger att Assault ska vara den vassaste han kört...

Vilka av dem gillar ni bäst?
Citera
2012-10-15, 15:51
Medlem
sterling-goldens avatar
Ursprungligen postat av sterling-golden
tjena gott folk!

jag är en relativt gym -erfaren ung man. tränar även kampsport av olika slag i över 10 år.

till ämnet. har mindre erfarenhet av olika sorters kosttilskott/preparat odyl.

köpte "Anabol -X" från Scitec Nutrition förra veckan. har dock märkt att kroppen reagerar som vid överskott av koffein.. jag är stirrig å fingrarna spelar å jag känner mig upp-jagad.. som om jag går på en högre växel. känns inte helt bra.

Har fått preparatet rekommenderat av en god vän som hade flera positiva effekter i gymmet efter användande av anabol -x.

jag vet att detta inte är en steroid eller liknande och är helt lagligt i svedala. men hittar ingen vidare läsning på nätet och tycker inte att scitecs hemsida ger bra svar.... någon som vill dela sina erfarenheter av detta eller liknande preparat.

jag märker själv en marginell ökning i muskeltillväxt efter ca en vecka nu. men osäker om jag ska fortsätta med preparatet.
Citera
2012-10-15, 16:46
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
tjena gott folk!

jag är en relativt gym -erfaren ung man. tränar även kampsport av olika slag i över 10 år.

till ämnet. har mindre erfarenhet av olika sorters kosttilskott/preparat odyl.

köpte "Anabol -X" från Scitec Nutrition förra veckan. har dock märkt att kroppen reagerar som vid överskott av koffein.. jag är stirrig å fingrarna spelar å jag känner mig upp-jagad.. som om jag går på en högre växel. känns inte helt bra.

Har fått preparatet rekommenderat av en god vän som hade flera positiva effekter i gymmet efter användande av anabol -x.

jag vet att detta inte är en steroid eller liknande och är helt lagligt i svedala. men hittar ingen vidare läsning på nätet och tycker inte att scitecs hemsida ger bra svar.... någon som vill dela sina erfarenheter av detta eller liknande preparat.

jag märker själv en marginell ökning i muskeltillväxt efter ca en vecka nu. men osäker om jag ska fortsätta med preparatet.

Sökt men har ingenting funnet. Har du länk till produkten du pratar om?
Citera
2012-10-15, 16:47
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holypengarsmsalana
Vilka av dessa pwo tycker ni är bäst??

http://bodyfreaks.se/kategori/Prestationshojare

Själv gillar jag både Jack3d och Craze och polaren säger att Assault ska vara den vassaste han kört...

Vilka av dem gillar ni bäst?

Själv har jag kört på enbart mat och vatten och det funkar riktigt jävla bra.
Citera
2012-10-15, 17:15
Medlem
sterling-goldens avatar
http://www.kostshopen.se/muskelokning/scitec-nutrition-anabol-x-90-kapslar.html

Citera
2012-10-15, 22:48
Medlem
Någon som använder Animus? bra?
Citera
2012-10-16, 10:49
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregy
Någon som använder Animus? bra?

Ytterst ett fåtal som anser det vara värt pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in