Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-16, 13:41
Medlem
Discogyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattfarsan
Kan man ta craze innan konditionsträning? Finns det risk att hjärtat blir "överbelastat" eller är det bara att köra på?

Jag vill veta om det är farligt eller inte. Om det ger någon positiv effekt bryr jag mig inte om.

Tack!

Jag tog craze innan en fotbollsträningen och jag gillade det inte Sprang slut på mig första 15minuterna av matchen sen var jag ganska död Kändes som jag orkade hur mycket som helst men sen gick det rakt ner..
Citera
2012-09-19, 22:41
Medlem
happymeal1s avatar
Någon som har testat nya (tror ja) NaNO Vapor Performance Series, 525g från Muscletech?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ce-series-525g

Vet att det är individuellt och att alla regerar olika osv.. Men kul och höra eftersom det inte fanns några kommentarer på produkten hos GG Och jag själv är inte jätte bra på vad en "bra" PWO bör innehålla haha
Är läge att hitta något nytt efter Jack3d..

MVH
Citera
2012-09-23, 16:08
Medlem
deyys avatar
Vilken PWO fungerar bra idag? Har kollat runt efter lite DMAA men har svårt att hitta något vettigt, inväntar svar från en shop just nu.

Är inte sugen på craze då jag blir alldeles för paranoid (för hög dos? ) efter "ruset".
Finns det någon annan PWO ute bland alla butiker som är värd att köpa?
Citera
2012-09-24, 08:54
Medlem
Embas avatar
Tänkte bara glida en med en liten kort recension på RAW Rampage. Smaken är gudomlig och energikicken påminner om Brutal FX.
Citera
2012-09-24, 19:13
Medlem
Vart lite nyfiken på Optimum Nutritions senaste Platinum PRE www.platinumpre.com
Vad tror ni om denna? Kolla in infon/videona etc.
Jag har själv kört med flertalet produkter från ON och tycker att dom är riktigt bra. Undrar bara när den kommer till Sverige?.
Citera
2012-09-24, 22:34
Medlem
treeflows avatar
Ger er tre stycken korta PWO-recensioner!

Rage X2/Nitro
Provat både rage X2 och Nitro. Detta var första PWOn jag provade och tycker inte att det hände så mycket mer egentligen än att man fick en del stickningar i fingrar och läpparna. Betyg 3/10

Jack3d
Vila i frid, raketbränslet Jack3d. Som ni kanske vet är den i princip omöjlig att få tag på numera. Har faktiskt inte tränat med Jack3d men tog en dos hemma hos en polare, fick rejäla stickningar och svettades en del efter 15-20 min. Skulle sedan gå till en annan polare, slutade med att jag sprang dit för att jag hade sån jävla energi. Galet. 10/10, men vet ju inte hur det är att träna med Jack3d.

NO-Explode 2.0
Bra grejer! Drack 30 min innan träning samtidigt som jag satt och kollade på motivational videos på YouTube, vart helt galet sugen på att träna. Fick måttliga stickningar i fingrar, läppar osv men framförallt en psykisk boost på att "fan vad kul att träna". Körde ett helt galet bra pass efter det med mycket svett och pump. Rekommenderas! 8/10
Citera
2012-09-26, 20:20
Medlem
Wabbans avatar
Lastade i mig en portion av Muscle Pharm's Assault innan ett försök att ta mig an Branch Warrens quad-pass. Första tre seten är benspark, 100 reps per set. Alltså en drös med dropset under ett set. Sedan frontböj 3 set x15~ varje set till fail. 3 set x15 benpress. Sen la jag till 3 set x15 legcurls och 5 set tunga vadpressar.

Satans jävlar. Visserligen höll jag väl på att krokna gång på gång, men av någon anledning kände jag viljan att få ihop 100 jävla reps var brutal. Bara körde och körde! Fokuserad som aldrig förr. Fokusen försvann inte till de andra övningarna heller. Sista 2-3 seten var av ren och skär vilja.

Jag har aldrig kört detta upplägg förut, så måste nog, baserat på detta, säga att Assault gav mig den extra skjuts som jag verkligen behövde. Sablar.

10/10 vårtgårdar baserat på denna upplevelse. Kan återkomma med en till recension när jag kört ett annat upplägg; t.ex. lågreps.
Citera
2012-09-27, 23:26
Medlem
will84s avatar
Beställde nyss Jack3d Micro, undrar om någon vet om man ska ta denna på tom mage eller ej för bäst resultat?
Citera
2012-09-28, 22:48
Medlem
MoneyMakerMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will84
Beställde nyss Jack3d Micro, undrar om någon vet om man ska ta denna på tom mage eller ej för bäst resultat?
Tom mage!
Tom mage= minst 4 timmar efter käk beroende på hur stor måltiden var.
Citera
2012-09-29, 09:24
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoneyMakerMike
Tom mage!
Tom mage= minst 4 timmar efter käk beroende på hur stor måltiden var.

Vill inte verka dryg men vissa måltider (t.ex. mindre mellanmål) kan ha försvunnit ur magen på mindre än 4a timmar.
Citera
2012-09-29, 13:31
Medlem
fountrains avatar
No Xplode innehåller kreatin va? Hur mycket per skopa?

Får skaffa en påse kreatin så jag kan få i mig dagliga behovet varje dag, normalt kör jag pwo varannan dag.
Citera
2012-09-29, 17:39
Medlem
MoneyMakerMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vill inte verka dryg men vissa måltider (t.ex. mindre mellanmål) kan ha försvunnit ur magen på mindre än 4a timmar.
Ja såklart, en macka går ur snabbare än en pizza, men bättre att vara säker och vänta lite extra tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in