2013-12-04, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delad
Ska till USA om någon månad och undrar om någon kan rekommendera någon prestationshöjare som inte finns i Sverige men som ger en bra effekt?

Yohimbe
Citera
2013-12-04, 16:10
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delad
Ska till USA om någon månad och undrar om någon kan rekommendera någon prestationshöjare som inte finns i Sverige men som ger en bra effekt?
Köp yohimbine HCL, var dock noga med att du inte får pulver.
Citera
2013-12-05, 19:25
Medlem
Tänkte beställa den "riktiga" nya jack3d från brittiska öarna. Hur stor är risken att det fastnar i tullen, iomed att den innehåller Yohimbe? (Stavning). Vad händer när ett paket fastnar? Vad händer med mig?
Citera
2013-12-05, 20:16
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Tänkte beställa den "riktiga" nya jack3d från brittiska öarna. Hur stor är risken att det fastnar i tullen, iomed att den innehåller Yohimbe? (Stavning). Vad händer när ett paket fastnar? Vad händer med mig?

(FB) Jack3d (Samlad tråd //Mod)
Citera
2013-12-06, 14:39
Medlem
Tänkte prova på ny PWO efter att ha legat off med det några veckor.
Har tidigare kört Craze som var grym till en början men allt eftersom jag byggt upp en tolerans så får jag inte samma stim/fokus av den som man fick i början.

Någon som provat nya fucked up halo edition?

Värt att tillägga är att jag även provat RAW Rampage vilket var den sämsta PWO jag någonsin provat.
Citera
2013-12-06, 18:19
Medlem
Jag undrar om någon känner till dessa ingredienser och kan säga om dem är tillåtna att importera till Sverige?
Citera
2013-12-06, 20:24
Medlem
Har prövat både Creatine Complete Extreme samt Neurocore.
Creatine = Ger verkligen ingenting förutom energi, har tagit fem skopor utan att det ger någon effekt alls, stora jävla skopor är det också som gärna klumpar sig i vattnet, smakar inte bra.

Neurocore fruit punch, GOD smak, ger likvärdig med energi som Creatine, men lite stickningar i cirka femton minuter i kroppen, har testat med både, en, två, tre(Rekommerat max per dag), fyra, fem och sex skopor och ger inte ökad effekt öht, snarare minskad vid högre dosering.

Är jag resistent eller vad man nu ska kalla det? Jag vet att alla reagerar olika på PWOs men det känns löjligt att jag inte känner ett skit när vissa skulle korsa eld för en jävla burk.

Tex när jag rökte hasch med kompisar vid två tillfällen rent, allihop vart helt bänga och verkligen flummiga medans jag knappt vart påverkad trots att jag är en färsking och tog säkert tre fyra gånger mer än dom totalt och kände inte så jävla mycket....
Likså med alkohol, krävs rätt mycket sprit för att jag ska bli full trots att jag dricker jävligt sällan.

Runt 70 kg fördelat på 180 cm....

Ska jag se mig som resistent och ge upp all PWO eller försöka hitta någon annan/köpa lösa produkter och blanda själv?
Citera
2013-12-08, 23:27
Medlem
Tjena! Jag har börjat köra med Raw Rampage. Började med halv dos första gången och antog att jag fick en effekt. Andra gången blev det 3/4 hel dos och skillnaden blev att jag inte gäspade mellan setten som jag brukar göra. Senaste gången tog jag hel dos, fick fortf. inte den omtalade kicken utan bara rejält med stickningar.

Jag vill gärna testa att ta mer för att kolla om jag är otroligt koffeintolerant, jag dricker ju dock aldrig kaffe eller energidricka. Problemet är dock bara att jag inte tror att jag kommer klara av att stå emot grovare stickningar.. Någon som har några tips eller till och med känt samma sak när de använt Raw Rampage?
Citera
2013-12-11, 23:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giath
Tjena! Jag har börjat köra med Raw Rampage. Började med halv dos första gången och antog att jag fick en effekt. Andra gången blev det 3/4 hel dos och skillnaden blev att jag inte gäspade mellan setten som jag brukar göra. Senaste gången tog jag hel dos, fick fortf. inte den omtalade kicken utan bara rejält med stickningar.

Jag vill gärna testa att ta mer för att kolla om jag är otroligt koffeintolerant, jag dricker ju dock aldrig kaffe eller energidricka. Problemet är dock bara att jag inte tror att jag kommer klara av att stå emot grovare stickningar.. Någon som har några tips eller till och med känt samma sak när de använt Raw Rampage?

Om du vanligtvis gäspar mellan setten känns det lite spontant att du borde kunna ordna något annat i vardagen istället för att ösa på med PWO. Hur mycket sover du? Kan vara en idé att träna på ett annat sätt med.
Citera
2013-12-17, 20:19
Medlem
Ska köpa ny burk PWO.

Har kört: Jack3d, Jack3d Advanced, Craze, Beowolf samt rent DMAA.

Funderar på o handla en till burk jack3d advanced, tycker den har bra tryck, samtidigt som jag är lite sugen på att testa assault.

Krashar knappt alls på advanced samt har sjukt jävla tagg på gymmet med kungligt pump..
Citera
2013-12-18, 20:07
Medlem
jesaiss avatar
Vad tycks om MusclePharm Hybrid Series - Assault ? Någon som kör på den nu
?
Citera
2013-12-22, 14:49
Medlem
Köp absolut inte nya Jack3d iallafall. Kände inte ett piss, och då överdriver jag inte. Inte ett piss. Om ni ska beställa den så köp ifrån USA då den innehåller Yohimbe som är den aktiva bra substansen. Förövrigt ska jag dra iväg en beställning på enbart Yohimbe från UK nu i dagarna. Hoppas det kommer igenom i tullen bara. Det ska tydligen vara rejält potent, inte bara för penisen då. hehe. Man undrar ju vad som är i när Yohimbe HCL tabsen ligger på 2,5 mg.. Blir spännande, återkommer med review om några veckor om jag får några.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in