2020-12-24, 12:08
Medlem
Gav YOHIMBINE 10MG ifrån PWObutiken en till chans då första gången jag körde så mådde jag inte bra.
Nu till andra gången så tog jag det på tom mage direkt på morgonen, sen drog jag ut på en promenad. Det kändes väl okej men man känner sig nervös konstant plus att hjärtat skuttar iväg.

Efter promenaden så hade jag hjärtklappning, ganska regelbundet och mådde skit. Ont i leder osv. Detta pågick hela dagen. Hade svårt o träna på gym senare också. Vet inte om det är såhär för alla men jag bestämde mig för att hälla ut skiten. Nu har jag bara testat det 2 gånger men känns inte som om min kropp pallar med det där.

Hur mår ni andra när ni kör det?
Citera
2020-12-30, 14:16
Medlem
Predator123s avatar
De flesta jag läser om beskriver precis det som du säger, de känner sig väldigt nervösa och oroliga och känner att hjärtat håller på att hoppa ur bröstet. Själv märker jag inte av något särskilt av det, tar det precis som du på tom mage på morgonen tillsammans med en koffeintablett, och går sedan cirka 30 minuter till jobbet.
Citera
2020-12-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
De flesta jag läser om beskriver precis det som du säger, de känner sig väldigt nervösa och oroliga och känner att hjärtat håller på att hoppa ur bröstet. Själv märker jag inte av något särskilt av det, tar det precis som du på tom mage på morgonen tillsammans med en koffeintablett, och går sedan cirka 30 minuter till jobbet.

Antingen har du skapat tolerans genom daglig utsättning,tar man 10mg/dag i flera veckor/månader så avtar själva biverkningarna men resultat blir också lidande, varför produkten enligt mig är skit.

Alternativ 2 är att det du köpt inte är yohimbine hcl utan ett extrakt kallat yohimbe bark
Senast redigerad av fonzen 2020-12-30 kl. 20:06.
Citera
2021-01-01, 06:37
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Antingen har du skapat tolerans genom daglig utsättning,tar man 10mg/dag i flera veckor/månader så avtar själva biverkningarna men resultat blir också lidande, varför produkten enligt mig är skit.

Alternativ 2 är att det du köpt inte är yohimbine hcl utan ett extrakt kallat yohimbe bark

Inget av alternativen stämmer. Folk har olika tolerans mot olika substanser. Har tagit dubbel dos en gång och då kände jag milt av de symptomen som beskrivs.
Citera
2021-01-09, 23:58
Medlem
Jag får hjärtklappning o andra konstiga ryck i hjärtat när ja dricker pwo shots, varar i 2 dagar, har jag åroblem med hjärtat tror ni?
Citera
2021-01-17, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Såg att Predator Nutrition tar £58.98 för 90 kapslar Ibutamoren Max från Fusion supplements, annars har BS som tagits upp i tråden 15% rabatt nu med en kod men tyvärr är IBUTAMOREN Mk-677 från Underground SARMS slut i lager för €51 så deras billigaste just nu är ALTERED BEAST för €79 om man använder koden.
Är det lagligt i Sverige?
Citera
2021-01-17, 12:31
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Osäker på det, verkar inte säljas i Sverige.
Citera
2021-01-17, 12:56
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Osäker på det, verkar inte säljas i Sverige.
Läst runt lite och även om det kanske inte hänt än (?) verkar det som att man riskerar att straffas för såväl dopingbrott som smuggling.
Citera
2021-02-02, 13:09
Medlem
Mycket olagliga pwo som diskuteras nu, ingen som testat någon laglig PWO på sistone som vart bra?

Kör just nu Axe & Sledge seventh gear som funkar prima. Men man är ju alltid ute efter att prova nya!
Citera
2021-02-03, 15:42
Medlem
Tja! Helt ny inom allt vad "olagliga" pwo innebär och har aldrig beställt något. Satt och kollade på bodyshocks hemsida igår, men kändes som en scam med payU osv. Någon som kan gröna sidan från senaste månaden?

Mvh
Senast redigerad av MrCannabisteR 2021-02-03 kl. 15:46.
Citera
2021-02-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Ingen sarm är vad jag vet laglig i Sverige. Ända jag sett säljas på en vanlig butik är Cardarine GW-501516.

Mvh
Citera
2021-02-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Jag får hjärtklappning o andra konstiga ryck i hjärtat när ja dricker pwo shots, varar i 2 dagar, har jag åroblem med hjärtat tror ni?

Förmodligen inget problem med hjärtat (men man vet aldrig). Du kan bara vara känslig mot så "koncentrerad" eller stark pwo. Pwo shots har iallafall för mig kickat in på ett annorlunda sätt än vanligt pulver. Osäker, kan vara värt att hålla sig undan från shots om det påverkar negativt.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in