2018-10-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Ja alla koffein baserade PWOer är skit generellt, det ska vara DMAA eller liknande för att det ska ge riktig effekt. Vart köper man det rent? Jag får bara tag i amerikanska PWOs på ebay med det nerblandat.

DMHA går att köpa in rent var som helts utan att tullen tar det, jag beställde in 500gram från Asien för knappt 400kr + några avgifter med tullen och frakt. Vet inte var man kan köpa DMAA men gissar på att tullen tar det, därför jag körde på med DMHA. Ger en väldigt liknande effekt och man har lätt tillgång till det (för tillfället).

Tror du t.om kan beställa från Wish ifall du vågar chansa att sätta i dig något en riskokare lekt ihop.
Citera
2018-10-10, 14:32
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggerboi
DMHA går att köpa in rent var som helts utan att tullen tar det, jag beställde in 500gram från Asien för knappt 400kr + några avgifter med tullen och frakt. Vet inte var man kan köpa DMAA men gissar på att tullen tar det, därför jag körde på med DMHA. Ger en väldigt liknande effekt och man har lätt tillgång till det (för tillfället).

Tror du t.om kan beställa från Wish ifall du vågar chansa att sätta i dig något en riskokare lekt ihop.

Både DMAA och DMHA är fortfarande lagligt i staterna va? Det ska ha varit lite debatt fram o tillbaka men vad jag vet är det inte bannat där borta än?

Ser att det finns på Ebay så blir nog ett köp.
Citera
2018-10-16, 14:20
Medlem
Ska prova Jack3d från bodyshock. Utgår från att det e en kinesisk kopia eftersom originalet inte tillverkas längre men hoppas att sammansättningen åtmistone är nära originalet, ffa gällande DMAA-dos. Stod att de skulle skicka inom en dag men tog över en vecka och ingen som svarar på mail heller men sidan verkar ju lite halvseriös.

Om utebliven effekt får det väl bli rent DMAA för att mixa själv.
Citera
2018-10-17, 20:44
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vart köper man det rent?
Fick hem DMAA tabletter från säljaren MedIndia hos Dream Market igår som jag tycker funkar bra ...3 st. 10mg togs tillsammans med Focus idag på träningen.
Citera
2018-10-25, 07:35
Medlem
Stig-Britts avatar
Hur ser det ut på marknaden idag? Jag har kört utan PWO i över ett år och tänkte börja med PWO igen. Jag körde Freak Juice ett tag som mig veterligen hade DMAA i, men den verkar inte finnas l ängre, Bostin har flippat osv.

Vad är bra?
Citera
2018-10-25, 19:38
Medlem
who-s avatar
Letar efter nån med bra kick i.
Testat Thors Hammare tidigare.

Snabba svar uppskattas!
Citera
2018-10-26, 10:01
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hur ser det ut på marknaden idag? Jag har kört utan PWO i över ett år och tänkte börja med PWO igen. Jag körde Freak Juice ett tag som mig veterligen hade DMAA i, men den verkar inte finnas l ängre, Bostin har flippat osv.

Vad är bra?
Jag tror att APS MESOMORP V1 kan vara ett likvärdigt alternativ för dig och denna är också bra jämfört med många svenska alternativ.
Själv funderar jag lite på denna som fått bra recensioner.
Citera
2018-10-26, 21:15
Medlem
Jag fick hem några burkar från bodyshock. Fick ett silvrigt litet paket där det står handskrivet "not 4 pussy". Detta är inget jag beställt. Det ser ut som nått smakprov. Någon som varit med om de? Vad tror ni det är? Vågar man testa?
Citera
2018-10-27, 10:56
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
DS säljer Frenzy på predatornutrition för den som är intresserad.
Citera
2018-10-28, 09:05
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag tror att APS MESOMORP V1 kan vara ett likvärdigt alternativ för dig och denna är också bra jämfört med många svenska alternativ.
Själv funderar jag lite på denna som fått bra recensioner.

Tack, klickade hem Mesomorph. Är den schysst så drar jag nog hem ett gäng så jag har.
Citera
2018-10-28, 14:36
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
DS säljer Frenzy på predatornutrition för den som är intresserad.

DS? Tycker det verkar vara så mycket skriverier om att pwo:er spetsas med hormoner av den där herrn. Det vill man ju inte ha i sig, bara sådär lite random.
Det gör väl säkert andra också men stoppar man sånt som dnp i en pwo då är man fan en jävla skithög.
Citera
2018-10-28, 14:39
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
DS? Tycker det verkar vara så mycket skriverier om att pwo:er spetsas med hormoner av den där herrn. Det vill man ju inte ha i sig, bara sådär lite random.
Det gör väl säkert andra också men stoppar man sånt som dnp i en pwo då är man fan en jävla skithög.

DS = Driven Sports som tillverkade Craze.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in