2020-11-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covington89
Bara jag som mår skit på yohimbine får oroskänslor?
Eller är det bara inbillning?

Jo, jag förespråkar inte yohimbine iaf. DMAA för mig är rena motsatsen, som ett mildare amfetamin rus. Blir superfokuserad och får ett chill i kroppen under 1-3h. Använder det dock 2ggr / veckan.

Nån som vet var man hittar billig mk-677 nu under black weekend?
Citera
2020-11-29, 14:39
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Såg att Predator Nutrition tar £58.98 för 90 kapslar Ibutamoren Max från Fusion supplements, annars har BS som tagits upp i tråden 15% rabatt nu med en kod men tyvärr är IBUTAMOREN Mk-677 från Underground SARMS slut i lager för €51 så deras billigaste just nu är ALTERED BEAST för €79 om man använder koden.
Citera
2020-11-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Såg att Predator Nutrition tar £58.98 för 90 kapslar Ibutamoren Max från Fusion supplements, annars har BS som tagits upp i tråden 15% rabatt nu med en kod men tyvärr är IBUTAMOREN Mk-677 från Underground SARMS slut i lager för €51 så deras billigaste just nu är ALTERED BEAST för €79 om man använder koden.

Jag får testa hammer labz igen, jag har provat deras mk förut och bättre sömn, viktuppgång och appetit hände så just då var den iaf legit. Tyvärr har deras rad och lgd inte gett mig något, kanske sockerpiller.

Vill se om mk kan lindra det diskbråck jag dragit på mig i sommras, la av med mk ungefär samtidigt som skadan hände. Varje dag i sängen är en plåga för ländryggen och varje dag är en plåga med ustrålande bakbenssmärta från röven och ner till vaderna. Mestadels i högra benet men även ibland i båda benen. Inte kul
Senast redigerad av fonzen 2020-11-29 kl. 18:05.
Citera
2020-11-30, 12:29
Medlem
Citat:
Jo, jag förespråkar inte yohimbine iaf. DMAA för mig är rena motsatsen, som ett mildare amfetamin rus. Blir superfokuserad och får ett chill i kroppen under 1-3h. Använder det dock 2ggr / veckan.

www.sc-pharma.cc där har jag inhandlat flera gånger, den är helt grön!
Citera
2020-12-01, 15:31
Medlem
Gjorde nyligen en beställning på Angel Dust från Bodyshock. Har fått jäkla bra omdömen. Blir intressant att pröva om jag får in den, återkommer med recension
Citera
2020-12-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covington89
Bara jag som mår skit på yohimbine får oroskänslor?
Eller är det bara inbillning?

Jag får lite oroskänsla, kallsvettningar och måste pissa hela tiden av Asia Black men jävlar vilket resultat det ger. Har aldrig varit såhär slimmad någonsin
Citera
2020-12-02, 11:49
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Gjorde nyligen en beställning på Angel Dust från Bodyshock. Har fått jäkla bra omdömen. Blir intressant att pröva om jag får in den, återkommer med recension

Har den hemma och den får helt klart godkänt, va beredd på den mest extrema niacin-rush du någonsin känt bara . Skämdes nästan över att gå till gymmet första gången jag tog den, efter bara cirka 10 minuter va jag helt jävla knallröd och nästan uppsvullen i hela nyllet..
Citera
2020-12-05, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
Har den hemma och den får helt klart godkänt, va beredd på den mest extrema niacin-rush du någonsin känt bara . Skämdes nästan över att gå till gymmet första gången jag tog den, efter bara cirka 10 minuter va jag helt jävla knallröd och nästan uppsvullen i hela nyllet..

Hur mycket tar du? Jag tog en skopa men kände ingenting typ
Citera
2020-12-13, 16:08
Medlem
frank_pes avatar
Körde på Scatterbrain 2.0 igår och kan säga att den är minst på samma nivå som Rage från Centurion Labz ...ökade vikterna en nivå också utan att det var så stor skillnad men första halvtimmen ungefär efter intag så kände jag ganska mycket stickande och värme i ansiktet och axlarna som sedan la sig som tur var.
Citera
2020-12-19, 17:44
Medlem
Testade Super Charged från pwobutiken.com

Riktigt bra, fick precis samma känsla som av gamla jack3d, hatar tar piller så perfekt för er som inte vill köra eca stacks.

MVH
Citera
2020-12-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Körde på Scatterbrain 2.0 igår och kan säga att den är minst på samma nivå som Rage från Centurion Labz ...ökade vikterna en nivå också utan att det var så stor skillnad men första halvtimmen ungefär efter intag så kände jag ganska mycket stickande och värme i ansiktet och axlarna som sedan la sig som tur var.

Det är en sak att öka i vikterna och en annan att bli grövre. Känner du att du blivit grövre på pre-workout kostillskott? Många känner inte att de blir grövre utan tar till sig sarms-kurer för detta ändamål. Jag personligen gillar inte bieffekterna från de 4-6g betaalinine som preworkouts av dessa slag har (stickningarna i ansiktet osv). Fast jag känner även så lite som 1g även om det bara varar i 30-60min.
Senast redigerad av fonzen 2020-12-21 kl. 12:43.
Citera
2020-12-21, 16:10
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Det är en sak att öka i vikterna och en annan att bli grövre. Känner du att du blivit grövre på pre-workout kostillskott? Många känner inte att de blir grövre utan tar till sig sarms-kurer för detta ändamål. Jag personligen gillar inte bieffekterna från de 4-6g betaalinine som preworkouts av dessa slag har (stickningarna i ansiktet osv). Fast jag känner även så lite som 1g även om det bara varar i 30-60min.
Med tiden har väl PWO gjort något men vet inte om det är just den grovhet som du är ute efter ...Jag är mer ute efter att behålla det jag har, inte lägga på mig fett och kanske öka något i styrka m.m.
Brukar variera mellan olika PWO och alla innehåller inte så mycket betaalinine att man störs av det men just Scatterbrain var extra mycket tycker jag, tror även att Niacin kan ha påverkat så att man känner sig varmare i början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in