2021-05-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Gjorde nyligen en beställning på Angel Dust från Bodyshock. Har fått jäkla bra omdömen. Blir intressant att pröva om jag får in den, återkommer med recension

Hur var upplevelsen med Angel Dust?
Citera
2021-05-23, 14:09
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Hur var upplevelsen med Angel Dust?
Den låter ganska lik Scatterbrain 2.0 från detta inlägget som det är drag i, har själv vant mig vid den kliande känslan som kommer i början ca 30 min men lägger sig sedan.
Ett par som jag gillar lite extra:
Rage
Mesomorph V1
Citera
2021-05-23, 17:58
Medlem
Citat:
Okej, skönt. Jag använder just nu Fucked Up Joker Edition. Älskae den men vill pröva något nytt. Har du något att rekommendera?

Jag skulle rekommendera någon av produkterna från pwobutiken.com, i mitt tycke är alla väldigt bra på sidan men dom jag fastnat mest för är Super Charged samt Roxy Cut.
Citera
2021-05-31, 19:10
Medlem
Jag har beställt Roxycut från pwobutiken.
Betalade med Safello fick bekräftelse att pengarna är skickade till dom men jag har inte fått någon orderbekräftelse från pwobutiken.
Någon som har varit med om samma sak, att de inte fått någon orderbekräftelse när ni har betalat men ändå fått varorna hemskickat?
Citera
2021-06-03, 21:34
Medlem
Någon som vet vart man hittar bra stackers numera? eff/dmaa?

Har deffkungen lagt ner? Hemsidan är nere och har typ varit i 2 månader..
Citera
2021-06-04, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybriviper
Någon som vet vart man hittar bra stackers numera? eff/dmaa?

Har deffkungen lagt ner? Hemsidan är nere och har typ varit i 2 månader..

Kollar du dom sista 10 sidorna i denna tråd så grönas www.pwobutiken.com, jag har själv handlat därifrån.
Citera
2021-06-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4z0
Kollar du dom sista 10 sidorna i denna tråd så grönas www.pwobutiken.com, jag har själv handlat därifrån.

Enligt mig helt värdelösa produkter jmf med vad deffkungen hade..
Citera
2021-06-06, 00:07
Medlem
Finns det någon PWO som inte är "Itchy butthole" men heller inte olaglig? Folk verkar vara usla på att rekommendera PWO som inte är konstant kliande eller olagliga droger.

PS: Jag kan inte betala 900kr för Gorilla Mind/Mode så rekommendera inte den.
Citera
2021-06-18, 23:17
Medlem
Citat:
Finns det någon PWO som inte är "Itchy butthole" men heller inte olaglig? Folk verkar vara usla på att rekommendera PWO som inte är konstant kliande eller olagliga droger.

PS: Jag kan inte betala 900kr för Gorilla Mind/Mode så rekommendera inte den.

Det finns en anledning till varför folk rekommenderar pwo som ej är tillåtna, för att det är endast dom det är krut i.
Citera
2021-06-28, 18:04
Medlem
Sitter och letar efter någon vettig PWO med cirka 300mg koffein per skopa som inte är typ 20g utan mer åt 5-6g per skopa.

Har kört Axe & Sledge Seventh gear, två burkar men de är slut och går inte att köpa i Sverige verkar det som.

Mr.Hyde nitroX som också var helt okej är också slut överallt. Just nu hittar jag inget vettigt, någon som har nåt tips?

300-500kr är väl tanken.
Citera
2021-06-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tehfuq
Sitter och letar efter någon vettig PWO med cirka 300mg koffein per skopa som inte är typ 20g utan mer åt 5-6g per skopa.

Har kört Axe & Sledge Seventh gear, två burkar men de är slut och går inte att köpa i Sverige verkar det som.

Mr.Hyde nitroX som också var helt okej är också slut överallt. Just nu hittar jag inget vettigt, någon som har nåt tips?

300-500kr är väl tanken.

Om det är koffein du är ute efter så köp rena koffein kapslar/tabletter. I en pwo så är det inte koffein man brukar vara ute efter utan andra centralstimulanter som är potenta.

Jag skulle rekommendera OxySHRED eller Super Charged från pwobutiken.com
Citera
2021-06-29, 21:46
Medlem
Brukar man få någon mailbekräftelse från PWObutiken? Beställde vid lunchtid med swish och har fått kvitto på betalningen men inget från pwobutiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in