2014-06-25, 12:43
Medlem
Någon som har testat och kan rekommendera Einherjer Berzerk?
Citera
2014-06-25, 14:00
Medlem
Hagbalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snackers
Någon som har testat och kan rekommendera Einherjer Berzerk?

Jag tycker den är kanon, väldigt lik i effekt som gamla Jack3d med DMAA. Smaken är ok, åt ananas hållet typ
Citera
2014-06-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag tycker inte något annat är koffein och druvsocker behövs.
Beta-Alanin är ett måste i en PWO
Citera
2014-06-25, 18:46
Medlem
Intressant att det inte finns någon varningstext för fuktpåsen som ligger i burken. Kul om man hade råkat blanda i den i shakern
Citera
2014-06-25, 20:23
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickzork
Intressant att det inte finns någon varningstext för fuktpåsen som ligger i burken. Kul om man hade råkat blanda i den i shakern

Det finns varningstext angående påsen på min burk Launch 4350 reloaded...
Citera
2014-06-25, 21:08
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zynd
Fick hem tre burkar av Frenzy från predator nutrition, dock hade mitt paket beslagstagits av tullen och alla burkar var öppnade.. vet inte om jag vågar använda dom nu.
Om Tullverket öppnat försändelsen så förseglar dom brevet/paketet med en gul tejp som är märkt "Tullverket" samt att när försändelsen kommer från annat EU land så lägger dom i lapp där det står att dom får göra stickprov på post inom EU´s tullunion och den paragraf som ger dom rätten till detta.
Är inte detta utfört så har inte tullen öppnat paketet iaf.
Citera
2014-06-26, 12:52
Medlem
autologs avatar
Är det inte ganska korkat att många pwo:s innehåller både kreatin och koffein?
Citera
2014-06-26, 18:03
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autolog
Är det inte ganska korkat att många pwo:s innehåller både kreatin och koffein?

Syftet med en PWO är att få en tillfällig förbättring av prestationsförmågan, kreatin har inte någon akut effekt och är bara en utfyllnadsmedel, korsinteraktionen mellan koffeinet och kreatinet gör inget.
Citera
2014-06-26, 21:11
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Syftet med en PWO är att få en tillfällig förbättring av prestationsförmågan, kreatin har inte någon akut effekt och är bara en utfyllnadsmedel, korsinteraktionen mellan koffeinet och kreatinet gör inget.

Jag kommer alltså att få ut vanlig effekt av koffeinet även om jag skulle ta PWO varje dag? Blir precis som en vanlig kreatinkur då, med ca 5g kreatin per PWO intag.

Om man tar PWO en gång i veckan förstår jag att det inte gör någon skillnad med kreatinet. Men jag tänker om man skulle köra varje dag i någon vecka... Borde det inte motsvara en helt vanlig kreatinkur då?
Citera
2014-06-26, 22:24
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autolog
Jag kommer alltså att få ut vanlig effekt av koffeinet även om jag skulle ta PWO varje dag? Blir precis som en vanlig kreatinkur då, med ca 5g kreatin per PWO intag.

Om man tar PWO en gång i veckan förstår jag att det inte gör någon skillnad med kreatinet. Men jag tänker om man skulle köra varje dag i någon vecka... Borde det inte motsvara en helt vanlig kreatinkur då?

Jag antar att du menar kreatin och inte koffein i första meningen.

Bortsett från att effekten försämras p.g.a. koffeinet, ja. Kreatinet har dock, som sagts ingen akut effekt och fyller ingen egentlig funktion i en PWO-produkt.
Citera
2014-06-26, 23:06
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Jag antar att du menar kreatin och inte koffein i första meningen.

Bortsett från att effekten försämras p.g.a. koffeinet, ja. Kreatinet har dock, som sagts ingen akut effekt och fyller ingen egentlig funktion i en PWO-produkt.

Tack för svaret.

Nope, det är koffeinets verkan jag vill åt, inte kreatinets. Jag tar utöver PWO ibland koffeintableter, det är inte bortkastade pengar alltså?
Citera
2014-06-28, 14:54
Medlem
jesaiss avatar
Tjena, fick nyss reda på att en Prototyp på en Jacked PWO släppts på MMsports. Den innehåller samma substans som Craze alltså "fenyletylamin" . Är detta frälsaren för Craze älskarna? Någon som testat?

Länk : http://www.mmsports.se/Kosttillskott...Prototype.html
Senast redigerad av jesais 2014-06-28 kl. 14:59. Anledning: Felfakta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in