2014-06-18, 22:37
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autolog
Om jag tar 40 mg synefrin och 20 mg koffein (bitter orange) vad kan jag förvänta mig?

Av de doserna, mycket lite. Höj koffeindosen så får du ut något vettigt av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Tänkte pröva min pwo imorgon; är det lugnt att blanda pwo, EAA + lite malto ca 30 min innan passet, allt i ett? Eller ska jag endast köra på pwo 30 min innan och direkt innan passet ta EAA + malto?

PWO 30 min innan och EAA samt maltodextrin direkt innan är mycket bättre näringstiming.
Citera
2014-06-18, 22:42
Medlem
Någon som hittat AMP citrat att köpa inom europa?

EDIT: Ebay, hehe
Senast redigerad av XanX 2014-06-18 kl. 22:45.
Citera
2014-06-18, 22:47
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Någon som hittat AMP citrat att köpa inom europa?

EDIT: Ebay, hehe
Kollat i Polen osv?
Citera
2014-06-19, 01:07
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Av de doserna, mycket lite. Höj koffeindosen så får du ut något vettigt av det.

PWO 30 min innan och EAA samt maltodextrin direkt innan är mycket bättre näringstiming.

Rackarns felskrivning, 200mg ska det vara...

Är 40mg synefrin tillräckligt om man väger 86kg?

Edit: skit i min fråga, jag ska läsa på bättre så förstår jag innebörden av faktan istället.
Senast redigerad av autolog 2014-06-19 kl. 01:12.
Citera
2014-06-22, 18:51
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruq
Finns det någon PWO som fortfarande ligger i gråzonen, eller är allt skit nu för tiden?
Tja gråzon vet jag inte,men Nitraflex från GAT är en riktig höjdare,får dock inte säljas i Sverige.
http://www.vitaminshoppe.com/p/gat-n...0#.U6cIGvktxmM

VASOACTIVE ARGINASE-REGULATING NO PRECURSOR COMPLEX

(2-AMINO-5-(CARBAMOYLAMINO)PENTANOIC ACID,(S)-2-AMINO-5-GUANIDINOPENTANOIC ACID, L-ARGININE ALPHA-KETOGLUTARATE, (E)-5-(4-HYDROXYSTYRYL)BENZENE-1,3-DIOL, 4-[(E)-2-(3,5-DIMETHOXYPHENYL)ETHENYYL]PHENOL)

ACUTE ENERGY, FOCUS, INTENSITY, NEUROMODULATING, ENDURANCE COMPLEX
(3-AMINOPROPANOIC ACID, 1,3,7-TRIMETHYL-1H-PURINE-2,6(3H,7H)-DIONE, 2-(DIMETHYLAMINO)ETHANOL,2-ACETYLAMINO-3-(4-HYDROXYPHENYL)-PROPANOIC ACID, 2-AMINO-4-(ETHYLCARBAMOYL)BUTYRIC ACID, RAUWOLSCINE (RAUVOLFIA CANESCENS L. [LEAF AND ROOT])

CLINICALLY-STUDIED TESTOSTERONE-ENHANCING COMPLEX (CALCIUM FRUCTOPYRANOSE BORATE (CFB) US PATENT #5,962,049)
Citera
2014-06-23, 10:27
Medlem
Tungsvensks avatar
Är lite nyfiken om någon annan här har fått " tjackballe " efter intag av diverse pwo , i mitt fall kör jag på craze ( den bannade sorten )
Citera
2014-06-23, 11:52
Medlem
Timpsiiis avatar
Har nu använt Cellulor C4 Extreme under snart 1 vecka, började med 1 skopa blandat i 3dl vatten men kände ingen effekt alls. Har sedan dess provat 1,5-2 skopor med 4-5dl vatten men inte heller känt av någon märkbar effekt av den. Det som skulle kunna vara positivt är smaken, Strawberry Margarita smakar väldigt bra.

Troligtvis är även denna PWOn bara skit (även fast många på BB.com höjer den till skyarna) eller så är jag helt enkelt för tolerant. Men jag dricker inte mycket kaffe vardagligen och har aldrig använt mig av PWO tidigare.

Energi: 1/10
Pump: 2/10
Smak: 9/10
PWOn

Värde för pengarna: 1/10.
Senast redigerad av Timpsiii 2014-06-23 kl. 11:55.
Citera
2014-06-23, 20:56
Medlem
LA1905s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Har nu använt Cellulor C4 Extreme under snart 1 vecka, började med 1 skopa blandat i 3dl vatten men kände ingen effekt alls. Har sedan dess provat 1,5-2 skopor med 4-5dl vatten men inte heller känt av någon märkbar effekt av den. Det som skulle kunna vara positivt är smaken, Strawberry Margarita smakar väldigt bra.

Troligtvis är även denna PWOn bara skit (även fast många på BB.com höjer den till skyarna) eller så är jag helt enkelt för tolerant. Men jag dricker inte mycket kaffe vardagligen och har aldrig använt mig av PWO tidigare.

Energi: 1/10
Pump: 2/10
Smak: 9/10
PWOn

Värde för pengarna: 1/10.

Tack för recensionen! Jag som precis hade köpt en från utlandet, var din också det (finns en svagare svensk version)? Ska testa den så fort min nuvarande jack3d adv är slut.

Är det någon som har testat Star Nutritions "Intensity"? Innehållet ser ju rätt standard ut, samt väldigt billig.
Citera
2014-06-24, 10:21
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LA1905
Tack för recensionen! Jag som precis hade köpt en från utlandet, var din också det (finns en svagare svensk version)? Ska testa den så fort min nuvarande jack3d adv är slut.

Är det någon som har testat Star Nutritions "Intensity"? Innehållet ser ju rätt standard ut, samt väldigt billig.
Jag köpte min från Gymnordic, vet ej om det är en svagare version av US varianten men det kan det säkert vara. Dock så kände jag som sagt inget överhuvudtaget, vilket man ndå borde gjort tycker jag.
Citera
2014-06-24, 20:37
Medlem
Fick hem tre burkar av Frenzy från predator nutrition, dock hade mitt paket beslagstagits av tullen och alla burkar var öppnade.. vet inte om jag vågar använda dom nu.
Citera
2014-06-24, 20:51
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zynd
Fick hem tre burkar av Frenzy från predator nutrition, dock hade mitt paket beslagstagits av tullen och alla burkar var öppnade.. vet inte om jag vågar använda dom nu.
Varför skulle du inte våga använda dem? Frenzy innehåller mig veterligen inga illegala substanser, och att tullen har öppnat dem betyder ingenting. De gör stickprov.
Citera
2014-06-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zynd
Är du säker på att de var öppnade?
För det hade nämligen läckt ut lite pulver i mitt paket med mina burkar. Men plasten runt burken satt kvar och "Sealed for your protection" satt ordentligt runt hela toppen av burken.

Citat:
Ursprungligen postat av LA1905

Aldrig spytt så mycket som när jag tagit Intensity. Jag vet inte varför men jag klarar bara inte av den. Det kan nog hålla en hög klass fast att det bara är reko produkter. Brutal FX (gymvaruhusets PWO) har ju fått mycket bra kritik trots att det bara är "vanliga" produkter däri.
Angående Intensity så står det att man ska ta en portion innan, samt en under passet. Vem orkar ta en PWO under passet?!

Jag återkommer med en recension av AMP Citrat. (Den aktiva substansen i Frenzy bla) senare ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in