2015-09-07, 11:31
Medlem
roberrrtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roberrrtz
fick hem två burkar med mutant madness idag, vet inte varför jag beställde två st..., men hur som helst, vad kan jag förvänta mig gentemot deras Mayhem? (som jag f.ö. var väldigt nöjd med.)

Ska köra på måndag, så kommer med min åsikt då.
Besviken.
Smakar piss jämfört med Mayhem(fruit punch)
Och märkte inget spec förutom koffeinet.

Edit: Pump osv. kan jag inte riktigt bedöma då jag precis börjat med kreatin igen. Men som sagt, inget märkvärdigt.
Senast redigerad av roberrrtz 2015-09-07 kl. 11:34.
Citera
2015-09-07, 20:28
Medlem
shitmagnets avatar
Testade Freak Juice idag och tycker att den hade en god effekt åtminstonde.
Varit lite småsjuk och inte tränat på en vecka samt gått av kreatinet.
Pissat som en elefant under veckan; pissat på kvällen innan säng och direkt på morgonen samt ibland även vaknat på natten och måste på toan, definitivt inte likt mig som vanligtvis pissar typ en gång på kvällen och en gång på morgonen och nästan bara undantagsvis på dagen. Blir det såhär när man kliver av kreatinkur? Minns inte riktigt
Kosten har varit något tvivelaktig också men idag efter intag av nämnda samt en underlig värk på vänstra sidan av skallen på vägen till gymmet så tryckte jag upp 2 reps till på samma vikt i bänkpressen som förra gången (då jag tog kreatin och pwo "mutant madness"). Kände ett bra go inuti; fokus och vilja att lyfta.
Däremot tog det ungefär 1½ timme (en timme in på passet) innan jag kände av lite kraschlandning; skakig och lite krampande, på röven av alla ställen. Kände mig lite bensvag vid ett tillfälle också, sådär som precis innan det börjar svartna och man svimmar, satte mig ned och inväntade eländet men inget hände som tur var. Tyckte pulsen rusade på något mer än vanligt under passet också.

Ska dock tillägga att jag är lite mesig angående känslan i kroppen, haft lite besvär med halvdann panikångest tidigare så jag känner väl av lite i överkant

Kom hem och satte igång med lite matlagning och storstädning så var inte överdrivet trött och grinig efteråt ändå, trots tidigare händelse. Gått 5 timmar nu och pigg fortfarande. Trodde kraschen skulle vara värre, som jag hört. Man vet ju inte över tid men men...
Bra skit. Testa
Senast redigerad av shitmagnet 2015-09-07 kl. 20:31.
Citera
2015-09-09, 14:45
Medlem
roberrrtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Testade Freak Juice idag och tycker att den hade en god effekt åtminstonde.
Varit lite småsjuk och inte tränat på en vecka samt gått av kreatinet.
Pissat som en elefant under veckan; pissat på kvällen innan säng och direkt på morgonen samt ibland även vaknat på natten och måste på toan, definitivt inte likt mig som vanligtvis pissar typ en gång på kvällen och en gång på morgonen och nästan bara undantagsvis på dagen. Blir det såhär när man kliver av kreatinkur? Minns inte riktigt
Ja, när kreatinet går ur kroppen släpper kroppen massa vatten som annars var bundet av kreatinet, om jag uppfattat det rätt.
Citera
2015-09-11, 01:45
Medlem
Signaturums avatar
Fick en burk Nano vapor (öppnad, halvfull) av en kompis som ska utomlands tills månaden är slut, denna går ut på måndag.
Är inte petnoga med utgångsdatum när det gäller mat, brukar vara OK någon dag efteråt.
Gäller samma sak med pwo's eller är det bara att kasta när produkten går ut?
Citera
2015-09-11, 11:30
Bannlyst
bör inte vara några problem, det är inte som mjölk som blir sur direkt.
Citera
2015-09-11, 23:58
Medlem
Rostburkens avatar
Hej! Kört med min egen pwo under sommaren med agmatin, beta alanin, l-arganin, bcaa, ripped hardcore koffein (300mg) och oftast 1 koffein tablett 200mg lite senare. Nu till höstens bulk har jag lagt till kreatin och tänkte testa lägga tilll synefrin.

Nu till min fråga, något jag kan ta bort som ger samma effekt som en annan ingrediens? Tänker att agmatin eller l-arganin skulle kunnas tas bort kanske?

Tack för svar
Citera
2015-09-12, 11:45
Medlem
Hej!
Tänkte skriva lite om min erfarenhet med Freak Juice.

På 1 skopa: Hyffsad Energi, Bra fokus och VÄLDIGT bra uthållighet.
Tog mig igenom passet och kände ingen speciell "crash".

På 2 skopor: Väldigt bra energi (började bli skakis), Bra fokus. Men det som var märkvärdigt var att vid högreppare så kändes det väldigt annorlunda. Smärtgränsen var som borta och det gick att pressa sig själv mycket bättre. Det tyckte jag var det som var märkvärdigast med denna pwo.

Vill dock tillägga att alla borde starta på en skopa och att för dom som är känsliga så kanske 2 skopor inte är något att föreslå.

Prisvärt: Det kostade mig ca 50 euro då det var fri-frakt, jag hade antagligen inte köpt den om jag fick betala mer.

Jag beslutade mig dock att ge den till min fader eftersom jag blir dopingtestad.
Så för mig var det inte värt.

Rekommenderar den till de flesta, mest för uthålligheten och smärtgränsen.

MVH
Anex
Citera
2015-09-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anexury.
Hej!
Tänkte skriva lite om min erfarenhet med Freak Juice.

På 1 skopa: Hyffsad Energi, Bra fokus och VÄLDIGT bra uthållighet.
Tog mig igenom passet och kände ingen speciell "crash".

På 2 skopor: Väldigt bra energi (började bli skakis), Bra fokus. Men det som var märkvärdigt var att vid högreppare så kändes det väldigt annorlunda. Smärtgränsen var som borta och det gick att pressa sig själv mycket bättre. Det tyckte jag var det som var märkvärdigast med denna pwo.

Vill dock tillägga att alla borde starta på en skopa och att för dom som är känsliga så kanske 2 skopor inte är något att föreslå.

Prisvärt: Det kostade mig ca 50 euro då det var fri-frakt, jag hade antagligen inte köpt den om jag fick betala mer.

Jag beslutade mig dock att ge den till min fader eftersom jag blir dopingtestad.
Så för mig var det inte värt.

Rekommenderar den till de flesta, mest för uthålligheten och smärtgränsen.

MVH
Anex

Jag är också riktigt nöjd. Framförallt känner jag att mjölksyran försvinner och man klarar fler reps på sin maxvikt. Har inte känt av någon märkvärd crash efteråt. Eftersom det är mycket koffein i skall man väl inte ta den allt för sent på kvällen om man vill få bra sömn.

Jag fick två extra burkar av Boston loyd som kompensation för dålig leverans. Känner inte att jag kommer nyttja alla 4 burkar, så är det någon som vill ha, och vill slippa risk med tull o moms från usa så har jag.

Med sagt har jag två burkar jag kan sälja till någon här inne. PM så löser vi det.

Väl mött!
Citera
2015-09-14, 14:13
Medlem
shitmagnets avatar
Freak Juice
Tycker det bara går bättre och bättre med denna, som om det är något i den som buffras i kroppen och ger bättre effekt efter några gånger. Kan ju vara subjektiva fantasier också iofs, för vad skulle det vara isf? Lagras DMAA eller Ephedran i kroppen? Har klivit av kreatinet och det är ju lite Kreatin (Dimalate? Vad är det?) i denna men 1g! kan väl inte göra den skillnaden tycker jag.

Lite glad blir man iaf när jag för 3:e passet i rad kunde lägga på 5kg till i Militärpressen (en övning som sugit fast i platå länge nog innan Tilläggas bör dock att jag har något av muskelminnet att hämta igen också men det har jag upplevt tidigare och trycket _är_ bättre nu). Segheten är borta (mjölksyra och ofokus), det är bara att pressa på, lixom
Citera
2015-09-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Beställde en tub nu, hoppas jag inte blir besviken. Har dock haft uppehåll från PWO i ett år nu, senast använde jag en stim-fri pwo... Tidigare historik har innehållit både OG-Jack3d och Craze
Sjukt bra pris just nu på freak juice m.tp att den kostade 60 dollar + 20 dollar frakt för ett tag sen, nu kostar den totalt 49 dollar inklusive frakt.. Folk borde passa på, skiten försvinner snart garanterat, då den innehåller både DMAA och Ephedra..

har du provat den än?
Citera
2015-09-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Det är ju då lite synd om folk slänger sina pengar i sjön så jag undrar om här finns någon som faktiskt har fått hem grejorna ifrån dessa jeppar?
Blir lite fundersam när både att pengar dras och bekräftelse på utskick går i rekordfart och sen står allt bara still i ett dygn (ingen förändring på trackinglistan på paketet) samt att mailklienten rödflaggar sändaren för scam (False positive, förhoppningsvis).

Är medveten om att jag tog en risk men kanske det finns någon här som kan bringa hopp i detta!? I annat fall så kan det vara bra för folk att veta om att det bara är att bojkotta.

jag har 4 burkar hemma fördelat på 3 beställningar, och tullen har aldrig tagit min, bosssportsN. svarar alltid direkt när jag skriver till de på facebook med, så satsa och köp!
Citera
2015-09-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Känner man inte av 25mg Ephedra, 50mg DMAA och 200mg Koffein så kanske man ska jobba lite på stim-toleransen

400 mg koffen på strawberry* 350 mg koffein* i Sour Apple. ville bara skriva ner de så ni vet vilken ni ska beställa, tränar i på eftermiddagen rekommendera jag apple så ni ska kunna sova överhuvudtaget. Båda smakar bra. får ni sömnsvårigheter så köper ni ZMA , funkar bra för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in