Testade
Freak Juice idag och tycker att den hade en god effekt åtminstonde.
Varit lite småsjuk och inte tränat på en vecka samt gått av kreatinet.
Pissat som en elefant under veckan; pissat på kvällen innan säng och direkt på morgonen samt ibland även vaknat på natten och måste på toan, definitivt inte likt mig som vanligtvis pissar typ en gång på kvällen och en gång på morgonen och nästan bara undantagsvis på dagen. Blir det såhär när man kliver av kreatinkur? Minns inte riktigt
Kosten har varit något tvivelaktig också men idag efter intag av nämnda samt en underlig värk på vänstra sidan av skallen på vägen till gymmet så tryckte jag upp 2 reps till på samma vikt i bänkpressen som förra gången (då jag tog kreatin och pwo "mutant madness"). Kände ett bra go inuti; fokus och vilja att lyfta.
Däremot tog det ungefär 1½ timme (en timme in på passet) innan jag kände av lite kraschlandning; skakig och lite krampande, på röven av alla ställen. Kände mig lite bensvag vid ett tillfälle också, sådär som precis innan det börjar svartna och man svimmar, satte mig ned och inväntade eländet men inget hände som tur var. Tyckte pulsen rusade på något mer än vanligt under passet också.
Ska dock tillägga att jag är lite mesig angående känslan i kroppen, haft lite besvär med halvdann panikångest tidigare så jag känner väl av lite i överkant
Kom hem och satte igång med lite matlagning och storstädning så var inte överdrivet trött och grinig efteråt ändå, trots tidigare händelse. Gått 5 timmar nu och pigg fortfarande. Trodde kraschen skulle vara värre, som jag hört. Man vet ju inte över tid men men...
Bra skit. Testa