2013-05-13, 07:16
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelhunter
Blanda egen PWO

SÅ här

Koffein FX
Taurin FX
Tyrosine FX
ALC FX moverka kortisol ?? mindre nedbrytning- inte bra??
Citrulline FX
Glycine Arginine-Ketoisokaproa (Gakkick FX)
L-arginin Alfa-ketoglutarat (AAKG FX

Vad säger ni om min superPWO. Kommer jag gaina 10kg mazz i månaden?

Stort plus
Ingen c-vitamin... varför blandar alla ner c-vitamin i pwo. Jävla WT
Noll kalorier.. yee strikt kost baby
no hiden drugs yee baby ye

Byt ut koffein FX mot apotekets koffein. Apotekets koffeintabletter ger mycket bättre effekt.
Några 10kg massa/månad kommer du aldrig upp i, i vilket fall som helst.
Citera
2013-05-21, 10:30
Medlem
Jag har varit sjuk i feber och förkylning nu i tre veckors tid och träning har uteblivit helt, är nu sjuuuukt taggad på att komma igång igen! Men hade tänkt att testa någon PWO? Dels för jag känner mig sjukt seg efter att ha varit sjuk och så har jag velat testa det ett tag men har inte riktigt haft tid eller pengar att lägga ner på det .

Vilket är det "bästa" PWO ute på marknaden för tillfället? Har inte så mycket pengar att lägga ner heller..
Hörde att Craze var ett som många rekommenderande men det vill jag inte ha/går inte att få tag på efter "rykten" om att det kunde finnas dopingklassade ämnen i.
Citera
2013-05-21, 10:36
Medlem
Såg nu på Svensktkostillskott.se:

"VIKTIG INFORMATION!
Angående dopning och Craze
Statens Kriminaltekniska Laboratorium (SKL) har analyserat Craze och kommit fram till att produkten inte innehåller några otillåtna substanser. Det innebär att innehållet i Craze inte bryter mot dopinglagen. Däremot har organet WADA ett regelverk som gäller för tävlande idrottsutövare. Detta regelverk innefattar bestämmelser över en rad ämnen som inte är tillåtna i tävlingsidrotter eller ämnen som till kemisk struktur liknar dessa.

Detta innebär att du som tävlar i en idrott som kontrolleras av WADA ej bör inta Craze. Observera att Craze inte är otillåten för dig som inte tävlar."

Trotts detta.. vilken är den bästa PWO och vilken rekommenderar ni som sagt?
Citera
2013-05-21, 10:51
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Byt ut koffein FX mot apotekets koffein. Apotekets koffeintabletter ger mycket bättre effekt.

Vad är det med apotekets koffeintabletter som gör att det blir en mycket bättre effekt jämfört med t.ex. Alert FX, trots att dosen är densamma?

Jag tar i alla fall två Alert FX varje morgon (på tom mage), och blir sådär härligt "stirrig". Ska dock testa apotekets när burken är slut.
Citera
2013-05-22, 06:57
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Vad är det med apotekets koffeintabletter som gör att det blir en mycket bättre effekt jämfört med t.ex. Alert FX, trots att dosen är densamma?

Jag tar i alla fall två Alert FX varje morgon (på tom mage), och blir sådär härligt "stirrig". Ska dock testa apotekets när burken är slut.

Apotekets koffeintabletter är syntetiska, vilket inte FX är.
Citera
2013-05-22, 14:10
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Apotekets koffeintabletter är syntetiska, vilket inte FX är.
Av ren nyfikenhet undrar jag varför det skulle göra dom bättre? Det måste ju finnas någon kemisk skillnad för att den ena ska vara bättre än den andra, eller?
Citera
2013-05-22, 16:24
Medlem
Wheelhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Av ren nyfikenhet undrar jag varför det skulle göra dom bättre? Det måste ju finnas någon kemisk skillnad för att den ena ska vara bättre än den andra, eller?

Ta och blindtesta själv så lär du märka en enorm skillnad. Ser ingen anledning om att bitcha kring det faktum att 200mg FX ger mindre effekt än 100mg koffein recip.
Själv blir jag tom trött av fx
Citera
2013-05-22, 21:41
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David

Man vet faktiskt inte varför. Man vet bara att koffein med naturligt ursprung har sämre effekt. Man misstänker att det beror på att det naturliga koffein är förorenat med närbesläktade ämnen som kväver koffeinets effekt.
Citera
2013-05-22, 21:58
Medlem
Har inte så bra koll på det mesta som har med träning att göra.
Köpte en pwo nu frågade på affären(kanske borde frågat här istället du dem bara vill sälja)

en röd burk står N.O-XPLODE advanced strenght på burken med silverlock.
Tog en scopa som det stod att man skulle köra innan träning... kände dock ingen effekt förutom att jag blev vrålhungrig mot slutet av passet och var tvungen att avbryta och slänga i mig halva min shake innan jag kunde fortsätta.

Var det ett dåligt köp? Ska jag ta större dos? Mindre vatten? Körde igång direkt efter jag tagit det dem sa att man skulle vänta 20-30 mins kan effekten blir sämre då om man kör igång direkt?
Citera
2013-05-24, 12:09
Medlem
KingLeBanners avatar
slår ett slag för gymgrossistens kreatin complete extreme. köp den på storköp 5st 799(pris/burk annars 249kr st) 2 på köpet alltså.

så är den troligen den bästa o mest prisvärda pwon som finns. det säger jag utan att ha räknat på det o kört alla.

men jag gillar den skarpt
Citera
2013-05-25, 19:57
Medlem
postvagns avatar
Citat:

Är personligen inte särskilt känslig för koffein, men har aldrig känt nån skillnad mellan de två vare sig ensamma, el i en ev. ECA-stack. Så för mig avgör priset. Å då ligger FX bra mkt bättre till.
Citera
2013-06-02, 21:48
Medlem
jag har kommit igång hyfsat med träningen efter ett långt uppehåll.
Idag tog jag för första gånge på länge kreatin och beta-alanin, och l-arginin. Gick igång bra, blev varm och tränade hårt. Men sen på kvällen "kraschade" jag rätt rejält.
Kommer inte ihåg att jag gjort det förut.
Är det en vanesak? Var jag för ovan vid preparaten nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in