Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 16:16
  #1681
Medlem
regndroppens avatar
Hur är Aldrig Vilas pwo? Har testat Jack3d , Napalm och MP Assault. Tycker att Jack3d och MP är klart bäst. Men är sugen på AVs, är den värd pengarna?
Citera
2014-04-15, 17:30
  #1682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Hur är Aldrig Vilas pwo? Har testat Jack3d , Napalm och MP Assault. Tycker att Jack3d och MP är klart bäst. Men är sugen på AVs, är den värd pengarna?

Om du testat Jack3d original så hittar du inget i närheten av det ute på marknaden idag. Aldrig Vilas PWO är god, och där är det slut.
Citera
2014-04-15, 19:04
  #1683
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Om du testat Jack3d original så hittar du inget i närheten av det ute på marknaden idag. Aldrig Vilas PWO är god, och där är det slut.
Menar du gamla jack3d? Den blåa burken?
Citera
2014-04-15, 20:34
  #1684
Medlem
klassdifferenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaconMackan
Om man tar pwo vid 10:00 skulle man kunna dricka alkohol vid 22:00? Har hört att det är dåligt att kombinera.

Haha det är LUUUGNT! Brukar grogga på PWO och det går fin-fint!
Citera
2014-04-16, 08:44
  #1685
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klassdifferens
Haha det är LUUUGNT! Brukar grogga på PWO och det går fin-fint!

Vilken PWO tycker du är bäst att grogga på?
Citera
2014-04-16, 19:01
  #1686
Medlem
jesaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Hur är Aldrig Vilas pwo? Har testat Jack3d , Napalm och MP Assault. Tycker att Jack3d och MP är klart bäst. Men är sugen på AVs, är den värd pengarna?

Den nya AV pwon är icke att hänga i granen. Ganska slö. God dock.
Citera
2014-04-16, 22:02
  #1687
Medlem
postvagns avatar
Räv inom PWO. Det mesta är bara reklam och bullshit. Har därför hoppat över många som andra i min närhet testat och dissat. Dessutom är jag svårpåverkad av sånt. Testat följande:

Jack3d - USPS LABS (originalet med DMAA - som jag fortf. har kvar lite av) - Funkade bra ett tag, sen gav det inte så mkt mer än lite stickningar. Dock nåt jag gärna skulle se komma tillbaka. Rekommenderas.

Crack - Revolutions Nutrition - (innehöll också DMAA) - Samma som ovan. Rekommenderas.

Jacked XX - MM Sports - Helt ok. No more, no less.

Power - MM Sports - Skulle vara "lika bra som Craze, men billigare" enligt försäljaren. Som en kopp kaffe innan passet.

1MR Vortex - BPI Sports - (Versionen som inte innehöll Dendrobium, utan Yohimbe) - Bra pepp och fokus 10 min efter intaget och nån timme framåt. Som Craze precis innan det kickar in. Rekommenderas.

Frenzy - Driven Sports - Jag vet inte vad det är med den, men jag känner bra jävla pepp 10-15 min efter intag. Sen känner jag inget speciellt under passet förutom att fokuset är bättre än utan. Men, styrkan?!?! Stark som ett jävla AS!.

Craze - Driven Sports - Under "livstiden" för Craze fanns det 2 versioner. Den första och den andra. Den första, var den som släpptes i början av 2012 (?). Den var out of this world!!! Sen hände nåt. Alla jag pratat med, som kört Craze sen början, säger att det hände nåt i slutet av 2012. Den förändrades och blev "svagare". Fortfarande var Craze det bästa som nånsin hänt PWO-marknaden (enl mig). Jag har följt debatter på olika forum ang innehållet och huruvida den innehöll odeklarerade ingredienser, men ingen har kunnat visa på det i nåt test. DS själva ledsnade och drog tillbaka den från alla återförsäljare. Men nu ska det ju inte vara en diskussion om detta...Hands down, den bästa PWOn nånsin! Kvarvarande lager på vissa sidor sålde så sent som för nån månad sen för ca 1200 SEK per burk. Det bör ju skvallra om potensen...
Citera
2014-04-17, 14:01
  #1688
Medlem
Backisffss avatar
Såg att QNT NO+ Elite säljs billigt just nu. Är något att hänga i granen? Tidigare testat no xplode 2.0 men inte känt något. Tack på förhand.
Citera
2014-04-21, 14:12
  #1689
Medlem
XxVIPxXs avatar
Tänkte kränga en burk Intensity, 300 g. Någon som har provat den förut. Jäkligt billig dock 130 spänn. Får man ens någon effekt av denna?
Citera
2014-04-23, 16:30
  #1690
Medlem
Signaturums avatar
Påverkar mängden vatten man blandar sin pwo med kvalitén på "ruset"?
Tycker att smaken i min nuvarande pwo är alldelses för kemisk, och funderar på att lägga till en deciliter till för att spä ut smaken.
Citera
2014-04-23, 17:38
  #1691
Medlem
klassdifferenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Påverkar mängden vatten man blandar sin pwo med kvalitén på "ruset"?
Tycker att smaken i min nuvarande pwo är alldelses för kemisk, och funderar på att lägga till en deciliter till för att spä ut smaken.

Haha nej det påverkar inte kvalitén, du får ju fortfarande i dig allt pulver
Citera
2014-04-23, 17:45
  #1692
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Påverkar mängden vatten man blandar sin pwo med kvalitén på "ruset"?
Tycker att smaken i min nuvarande pwo är alldelses för kemisk, och funderar på att lägga till en deciliter till för att spä ut smaken.
Oavsett vätskemängd så får du ju i dig lika mycket av de aktiva substanserna...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback