2011-01-15, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kungbatman
Så Evas kropp kan ligga inne på kumlaanstalten? Detta blir ju bara värre och värre.......
hahahahahaha jag dör. Förstår att vissa som kommer in här i tråden tillfälligt blir förstummade! Om han har kissat i gropen det kan väl inte vara så eller? Måste ta ett brake nu Hur långt från Öcity ligger hamnen alltså?
Citera
2011-01-15, 21:36
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag förstår inte vad Britta Svensson menar i denna krönika om mordet på Eva Magnusson.
Britta Svensson: Vill inte glömma bort att det är en människa
http://www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1.2290089/britta-svensson-vill-inte-glomma-bort-att-det-ar-en-manniska

Kan någon hjälpa mig? Enda tolkningen jag kommer på är att Britta Svensson är kollosalt dum i huvudet, och på något sätt ser tal om mordet som ett brott mot feminismen eller något.

"Den stora mängd vänner, släktingar, bekanta och grannar som strömmar till på Facebook för att ge henne en sista hälsning visar upp en stark person, intensivt närvarande och älskad.
Den andra bilden uttrycks av tidningsrubriker som: "Mycket pekar på en offensiv styckning".
Jag kände inte Eva, men tycker att det är fruktansvärt när en människa som nyss var verklig och levande förvandlas till ett offer utan mänskliga konturer."

Lägg inte tid på att fundera på det.
Citera
2011-01-15, 21:37
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellepitt
I princip-ja.

Så vad är din källa? Låter ju väldigt mystiskt.....och att inte tidningarna har fått tag i denna nyhet.....den här nyheten skulle dom kunna döds för på aftonhoran om den nu är sann.....
" Evas kropp kan finnas på kumlaanstalten" tänk vilka rubriker!
Citera
2011-01-15, 21:38
Medlem
rullerojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag förstår inte vad Britta Svensson menar i denna krönika om mordet på Eva Magnusson.
Britta Svensson: Vill inte glömma bort att det är en människa
http://www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1.2290089/britta-svensson-vill-inte-glomma-bort-att-det-ar-en-manniska

Kan någon hjälpa mig? Enda tolkningen jag kommer på är att Britta Svensson är kollosalt dum i huvudet, och på något sätt ser tal om mordet som ett brott mot feminismen eller något.

"Den stora mängd vänner, släktingar, bekanta och grannar som strömmar till på Facebook för att ge henne en sista hälsning visar upp en stark person, intensivt närvarande och älskad.
Den andra bilden uttrycks av tidningsrubriker som: "Mycket pekar på en offensiv styckning".
Jag kände inte Eva, men tycker att det är fruktansvärt när en människa som nyss var verklig och levande förvandlas till ett offer utan mänskliga konturer."

Ja hon verkar totalt genibefriad,,
Citera
2011-01-15, 21:39
Medlem
LaGrenoilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalloBaby
hahahahahaha jag dör. Förstår att vissa som kommer in här i tråden tillfälligt blir förstummade! Om han har kissat i gropen det kan väl inte vara så eller? Måste ta ett brake nu Hur långt från Öcity ligger hamnen alltså?

Haha, ja jag förstår hur du tänker. Lite rubbade är vi väl allihopa som sitter här på FB.

Hamnen ligger inte alls långt från Ö - city! Du kan nog hitta det på hitta.se eller så. Jag är själv ingen fena på att lägga in saker.
Citera
2011-01-15, 21:40
Medlem
rullerojs avatar
Citat:

3km
Citera
2011-01-15, 21:43
Medlem
Kungbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaGrenoille
Haha, ja jag förstår hur du tänker. Lite rubbade är vi väl allihopa som sitter här på FB.

Hamnen ligger inte alls långt från Ö - city! Du kan nog hitta det på hitta.se eller så. Jag är själv ingen fena på att lägga in saker.

Varför är hamnen nu intressant? Har vi något spår som leder dit?
Citera
2011-01-15, 21:44
Medlem
LaGrenoilles avatar
Citat:
Om han har kissat i gropen det kan väl inte vara så eller?

Jag gissade bara på det eftersom det som hundarna markerade i sandgropen uppenbarligen inte syntes. Tyckte att det skulle vara långsökt att tro att GM skulle kastat tvättvatten där efter att ha sanerat någon brottsplats.

Polisen är ju intresserad av att hitta något från GM som kan knyta honom till platsen förutom mobilsignal som inte ger exakt platsangivelse. Ju fler master desto mer exakt platsangivelse, antar jag.

Så tänkte jag! Klart du får garva åt mig! Det bjur jag på.
Citera
2011-01-15, 21:45
Medlem
Citat:
Dom kan ju ha hämtat grus i gropen vid eker till bygget på Kumla? Om ryktet nu stämmer
Jovisst, om ryktet nu stämmer. Men det känns som att det spårar ur. Finns det någon som helst substans i kopplingen till Kumlaanstalten förutom något inlägg här...?
Citera
2011-01-15, 21:45
Medlem
rullerojs avatar
Citat:

Nej bara `Hellobaby`` som sa att han har båt
Citera
2011-01-15, 21:47
Medlem
LaGrenoilles avatar
Citat:

HalloBaby spånade i ett tidigare inlägg om att SB kanske äger en båt och har den i ett båthus och så tänkte väl HalloBaby att det finns taljor o d som man kan använda som device vid ev "försvårande av utredning" typ dela xxx och samtidigt vara i skymundan. Finns en poäng - ingen är i hamnen under vintertid vad jag vet.

Du hade ju läst alla inlägg i tråden sa du?
Citera
2011-01-15, 21:48
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Han är teckninskt lagd och känner till kemi biologi fysik och miljö dessutom problemlösning! hans hjärna kan nog räkna ut ett och annat rätt snabbt vill säga! Är man en problemlösare så ger man sig inte i första taget tror jag när man beslutat sig för att lyckas med en sak. Sedan är ju styckning och mord nåt riktigt sjukt och kräver att man är en djupt kall och hänsynslös människa. Råkade han ha ihjäl henne och beslutade sig för att försöka klara sig så har han nog använt hela sin kunskap och sin förmåga att lösa problem!

Ja, så sant. Jag börjar få mer och mer olustiga vibbar om att det här är planerat. Han kan ha håll henne vid liv länge än vad vi tror. Om man frångår teorin att han av olika anledningar råkat döda henne utan istället fört henne till en plats levande och därefter mördat och styckat henne. Det börjar bli så groteskt att man kan förvänta sig vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in