2011-01-12, 19:50
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzieJinx
Dessa aktiviteter han ägnat en timme här och en timme där åt känns som desperata försök att skaffa sig ett alibi.. Om du frågar mig

och mit emellan tvätta för att röja bevis...och stycka kroppen....en riktigt allround lirare
Senast redigerad av urkinha 2011-01-12 kl. 19:53.
Citera
2011-01-12, 19:50
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Du, en kvinna jag känner rätt bra har blivit förd bakom ljuset på exakt samma sätt. Hon är 40-50 år och arbetar på samma arbetsplats som mig. Hon anade ugglor i mossen si så där 8 månader in i förhållandet, enligt honom bodde han inneboende hos en gammal kompis men han skulle flytta sa han. Hon sökte på ratsit och såg att han bodde med en kvinna, sen sökte hon upp kvinnan på facebook och kunde konstatera att mannen hon hade haft ett förhållande med i 8 månader var förlovad med kvinnan som bodde på samma adress. DEN DU! Helt sjukt, detta var typ i somras.

Lever hon ?!?
Citera
2011-01-12, 19:53
Medlem
JizzieJinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
och mitt emellan tvätta för att röja bevis...och stycka kroppen....en riktig allround lirare

Skoja inte.. Han vet hur man rullar.

Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Lever hon ?!?

Ja det gör hon, i varje fall gjorde hon det i fredags, då jag jobbade extra!
Citera
2011-01-12, 19:54
Medlem
GoddagYxskafts avatar
Citat:
Du, en kvinna jag känner rätt bra har blivit förd bakom ljuset på exakt samma sätt. Hon är 40-50 år och arbetar på samma arbetsplats som mig. Hon anade ugglor i mossen si så där 8 månader in i förhållandet, enligt honom bodde han inneboende hos en gammal kompis men han skulle flytta sa han. Hon sökte på ratsit och såg att han bodde med en kvinna, sen sökte hon upp kvinnan på facebook och kunde konstatera att mannen hon hade haft ett förhållande med i 8 månader var förlovad med kvinnan som bodde på samma adress. DEN DU! Helt sjukt, detta var typ i somras.

Inte speciellt ovanligt. Jag känner till minst tio sådana fall i min bekantskapskrets. Folk vänstrar och det är dessvärre ganska vanligt.
Citera
2011-01-12, 19:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Den svarta Cadillacen, ja...

Endast en dag efter EM:s sista födelsedag övergick Cadillac-ägandet på SB. Sedan hann han bara inneha raggarbilen en dryg månad innan EM försvann. - Kan detta appliceras på fallet, tro..?

Är detta ett sätt att köpa sig fri eller försöka att köpa tillbaka honom?

Han kan ju ha vunnit på Lotto eller V75.
Citera
2011-01-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är detta ett sätt att köpa sig fri eller försöka att köpa tillbaka honom?

Han kan ju ha vunnit på Lotto eller V75.

det är väl en flera år gammal skitbil som e så udda att det knappt finns andrahandsvärde på den, så den kan han nog köpa utan att vinna pengar å e de för att betala tillbaka en skuld som han tagit bilen så är han lurad
Citera
2011-01-12, 19:58
Medlem
JizzieJinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoddagYxskaft
Inte speciellt ovanligt. Jag känner till minst tio sådana fall i min bekantskapskrets. Folk vänstrar och det är dessvärre ganska vanligt.

Vänstrar är en femma.. Men att gå så långt!? Ett dubbelliv.. Fy fan. EM borde ha mördat och styckat SB om ni frågar mig
Citera
2011-01-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Petitess men förhöret inleddes 20.47.

Ursäkta men det här var min källa till att förhören inleddes kl 20.27

http://www.expressen.se/nyheter/1.2278507/timmarna-innan-eva-forsvann
Citera
2011-01-12, 20:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av true_maniac
det är väl en flera år gammal skitbil som e så udda att det knappt finns andrahandsvärde på den, så den kan han nog köpa utan att vinna pengar å e de för att betala tillbaka en skuld som han tagit bilen så är han lurad

Nu är jag helt borta... Ägde Eva cadillacen före SB?
Jag har inte sett någon uppgift om det förut.
Citera
2011-01-12, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nu är jag helt borta... Ägde Eva cadillacen före SB?
Jag har inte sett någon uppgift om det förut.

jag vet inte men såg att det antyddes tidigare?
Citera
2011-01-12, 20:06
Medlem
mercys avatar
Kan mordvapnet vara en golfklubba månntro? Det väcker inga misstankar om han hade dem med sig i bilen eftersom han var en van spelare. Lätta att rengöra också
Citera
2011-01-12, 20:08
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Kanske sexmissbruk?

Kanske det. Men en annan PM:are, som ger ett betydligt mer trovärdigt intryck, förkastar missbrukarryktena överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in