Citat:
Ursprungligen postat av Helmuths
Du verkar vara en kvinnofientlig typ!
En relation mellan X&Y,har du ingen vetskap om, hur det förhåller sig!
Men ,du skriver väl utifrån egen erfarenhet!!
Jag är absolut inte kvinnofientlig! Tvärtom!!
Om du vill anföra macho-män och kvinnlig frigörelse som en orsak till att EM styckats får stå för dig.
Eftersom jag inte har en aning om hur EM avled så vet jag inte heller om det var hon som hade ett förhållande med SB eller om det var SB som hade ett förhållande med EM.
Jag vet inte heller om någon av dem "förföljde" den andr* eller om något hot från endera parten resulterade i att EM avled. Det får framtiden eventuellt utvisa.
Nej, jag har ingen vetskap om relationen mellan SB och EM mer än vad jag kunnat läsa mig till i media och vad jag uttytt i det otal inlägg som gjorts här på FB. Av vad jag har läst har jag gjort tolkningen att EM och SB hade en sexuell relation. Om det är rätt eller fel får också framtiden, eventuellt, utvisa.
Jag tycker att det som inträffat är tragiskt. Mycket tragiskt. Det enda jag vet är att en kvinna är död och att hon styckats. Att sedan ta del av hypoteser, teorier och antaganden här på FB tycker jag är intressant. Inte bara för att en del låter tämligen rimliga, utan också för att jag blir förundrad över hur mycket fantasier som kan rymmas i en tråd.