Nu fick jag ett PM igen... lägger ut det här och med mina kommentarer.
PM.
Följer tråden och har lite insikt i fallet.
Jag kan själv inte posta. Jag funderar bara på varför ingen kommenterar uppgiften om att båda bilarna, golfen och cadillacen setts i området runt lockhyttan av vittne. Men att golfen sedan påträffas i ett bilgarage i Örebro m nyckeln i. Eva åkte ju uppenbarligen inte tillbaka till stan igen... Om det nu var hon som körde ut till lockhyttan och vittnets uppgifter stämmer.
Jag får inte ihop det, men det verkar ju i så fall som att det behövs en till GM eller medbrottsling. Jag förstår att det måste va jobbigt för AA, men har hon alibi för den aktuella dagen skulle man ju vilja veta. Vilda spekulationer men gått och funderat på detta nu i två dgr...
Du verkar ju ha åsikter. Har du någon tanke om detta?
Om du vill alltså..

Här eller i tråden..
Mitt svar.
Känner att jag vill vara lite försiktig med att blanda in SB:s sambo i detta... för hon är antagligen lika lurad av SB som alla andra kvinnor han har haft... och hon och hennes dotter måste må rent ut sagt för jäkligt nu. Allt är ju krossat för dom i och med detta.
Nej jag tror inte för ett ögonblick att hans sambo har något med detta att göra.
Har du tillförlitlig källa på att bilarna har setts
samtidigt i Lockhyttan?
Eller har bara bilarna setts där men
inte samma ställe och inte samtidigt?
Hur det har gått till kan vi ju bara spekulera i.. Dom möttes kanske någonstans... i garaget eller Lockhyttan... och nåt hände och Eva dog.
SB kör tillbaka hennes bil till garaget... tar sin egen bil och dumpar kroppen... eller dumpar hennes kropp med hennes bil...
Ja vete fan... men han har säkert ingen medhjälpare...