Enligt nya uppgifter så lär MT fått ett brev dagen innan som gjorde honom rasande. Doktor Miller vet du något om detta? Du har ju kontaktytor inom polisen så du kan kanske få fram något.
Enligt åklagaren Helena Eckerrot Flodin så är mordet uppklarat och vi behöver inte skriva MT längre, utan SB eller Stefan.
Ur expressen:
När polisen vädjade om allmänhetens hjälp reagerade de blixtsnabbt.
Elisabet ringde polisen direkt, säger Bosse Karlsson.
den ena försvann snabbt, men den andra körde upp och låg väldigt nära Elisabet och Bosse.
Det var en svart Cadillac.Jag sa till Elisabet att köra upp intill kanten för det är så irriterande när någon ligger så nära
Miller: Jag tvivlar på att det var SB som åkte så tätt efter, om man inte har rent mjöl i påsen så vill man väl märkas så lite som möjligt, då åker man väl inte i bakhasorna på en annan bilist som då uppmärkammar både bilmodell och kanske utseendet. Nej Höglund ville nog bara ha lite publicitet, hon gillar ju det och känns inte vidare trovärdig
Reagerade på det också, men Stefan kanske var stressad och ville köra fort för ev dumpning innan sambon kom hem.
Reagerade på det också, men Stefan kanske var stressad och ville köra fort för ev dumpning innan sambon kom hem.
Det är väl än större anledning att inte väcka uppmärksamhet om man har likdelar i bilen. Med tanke på väglaget så tänk om han bränt in i Höglunds bil. Ingen hit direkt, eller hur?
Det är väl än större anledning att inte väcka uppmärksamhet om man har likdelar i bilen. Med tanke på väglaget så tänk om han bränt in i Höglunds bil. Ingen hit direkt, eller hur?
Verkligen inte!
Men hur tror du att Stefan skulle tänkt i det skedet då han precis har mördat och styckat en kropp som han ev har i bagagen?
På något sätt så måste Stefan velat att delarna skulle hittas.
Varför skulle han annars ha valt de platserna?
Platser där han och kanske även Eva åkt skidor innan. Lägga kroppsdelar bara en liten bit in från en bilväg.
På något sätt så måste Stefan velat att delarna skulle hittas.
Varför skulle han annars ha valt de platserna?
Platser där han och kanske även Eva åkt skidor innan. Lägga kroppsdelar bara en liten bit in från en bilväg.
Han var väl stressad du kan ju tänka dig själv om du har styckat nån vilken stress man måste känna.. Usch !! Men jag tror inte han hade avsikt att dumpa dom så någon letande skulle hitta dom.