2023-12-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Klassisk 50 årskris.

Slå upp ordet klassisk.
Finns inget klassiskt eller normalt här.
LS verkar ha tappat det lilla vett hon hade.
Citera
2023-12-13, 15:49
Medlem
Jag tycker att hela grejen är fruktansvärd.
Hur man än slajsar och dajsar detta, går det inte att hitta nånting som är ok.
De kvinnor som skriver om Skugges nya "karriär", verkar vara totalt korrupta, lobotomerade fån.
Och det sk patriarkatet garvar läppen av sig.
Ännu en "kärring" som fäller krokben på sig själv, självsaboterar och gör bort sig.
LS har såklart ingen härlig ny karriär
Hon gör ett miffo av sig själv. Och männen fortsätter äga världen och bestämma allt i offentligheten, medan "moderna" kvinnor lurar varandra att det är frigörande att exploatera sig fysiskt på klassiskt vis.
Ännu en kvinnlig dikeskörning.
Ännu en kvinnofälla.
Tur för patriarkatet att svenska feminister är dumma i huvudet.
Citera
2023-12-13, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
De kvinnor som skriver om Skugges nya "karriär", verkar vara totalt korrupta, lobotomerade fån.
Ännu en "kärring" som fäller krokben på sig själv, självsaboterar och gör bort sig.
Hon gör ett miffo av sig själv. Och männen fortsätter äga världen och bestämma allt i offentligheten, medan "moderna" kvinnor lurar varandra att det är frigörande att exploatera sig fysiskt på klassiskt vis.
Ännu en kvinnofälla.

Du har så rätt. Det vi bevittnar är en tragedi, om prostitution och allt elände som följd.

Svenska feminister har en förmåga att gilla allt som är skadligt för kvinnor. Från terrorister till Linda Skugge.
Citera
2023-12-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Du har så rätt. Det vi bevittnar är en tragedi, om prostitution och allt elände som följd.

Svenska feminister har en förmåga att gilla allt som är skadligt för kvinnor. Från terrorister till Linda Skugge.

Ska man analysera djupt, handlar det om kvinnors oförmåga att navigera i offentligheten. Män har en uråldrig offentlig tradition att luta sig mot. Kvinnor fick rösträtt typ nyss. Det märks.

Jag har aldrig haft respekt för LS men tom jag är förvånad över hennes förfall. Jag misstänker en psykisk problematik i kombination med ren dumhet.
Citera
2023-12-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Okej fuck it nu tröttnade jag.

Skulle behöva veta vilken kommun denne eminenta 3-barnsmamma bor i?
Adress behövs ej. Kommun räcker.

Som utomstående vuxen person så är det min, och andra vuxnas plikt att agera när det finns skäl.
Hon har 3 barn varav 1 är minderårigt.

Kortison har biverkningar som psykos, mani, personlighetsförändring och andra allvarliga neuropsykiatriska symptom/störningar.
Udda och absurda beteenden & tankar.

Jag har växt upp med en psykossjuk morsa.
Emellan skoven hade hon (har) liknande absurda beteende, inget sexuellt men konstigt, provocerande, obehagligt, trotsigt, kaxigt, paranoidt beteende.
Tänker inte låta fler ungar än nödvändigt stå själva när ens förälder blir sjuk varesig psykiskt eller fysiskt.
En skvätt vin för mycket som grädde på moset är en fråga om liv eller död för de runt omkring.
Jag tar hellre det säkra före det osäkra och slår en pling.

Beundransvärt, tycker det är sjukt hur media - men allt för att få tittar förstås - låter henne göra bort sig i sin psykos. Här har vi alltså en mamma som sitter i tv och berättar om hur hon slår in sina använda trosor till män.. Och garvar som en galenpanna.
LS verkar rätt ensam om man ska gå efter hennes insta, kanske har döttrarna redan abdikerat... Har väldigt svårt att tro att en tonåring skulle bo under hennes tak efter det här blev offentligt. Kan omöjligt se det framför mig faktiskt.
Citera
2023-12-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ännu en kvinnofälla.

Klart de kvinnor som intervjuar henne SER OCH HÖR att det här är någon som inte är ok. Men ändå ska det visas upp och så ska de låta Skugge tro att hon är modig. Blä.
Citera
2023-12-13, 18:31
Medlem
Citat:
Ska man analysera djupt, handlar det om kvinnors oförmåga att navigera i offentligheten. Män har en uråldrig offentlig tradition att luta sig mot. Kvinnor fick rösträtt typ nyss. Det märks.

Jag har aldrig haft respekt för LS men tom jag är förvånad över hennes förfall. Jag misstänker en psykisk problematik i kombination med ren dumhet.

Ja, hon är inte frisk. Hon använder ett hemskt språk. Hon förstår inte det samhälle hon lever i, med de begränsningar som trots allt existerar. Likt många kaosfolk som plötsligt får tillstånd att demonstrera och spektaklet urartar i kravaller.

Jag ser också en aggressivitet hos Linda som måste ha drabbat hennes närmaste och vänner. Det är faktiskt mycket synd om de som brydde sig om henne.
Citera
2023-12-13, 18:32
Citat:

Som utomstående vuxen person så är det min, och andra vuxnas plikt att agera när det finns skäl.

Kortison har biverkningar som psykos, mani, personlighetsförändring och andra allvarliga neuropsykiatriska symptom/störningar.

Emellan skoven hade hon (har) liknande absurda beteende, inget sexuellt men konstigt, provocerande, obehagligt, trotsigt, kaxigt, paranoidt beteende.
Tänker inte låta fler ungar än nödvändigt stå själva när ens förälder blir sjuk varesig psykiskt eller fysiskt.
En skvätt vin för mycket som grädde på moset är en fråga om liv eller död för de runt omkring.

Slog du en pling?
Citera
2023-12-13, 19:03
Medlem
Citat:

Du tänker helt rätt!

Var tar barnen vägen när LS ska ägna sig åt sitt sjuka självförverkligande?

Hur mår de?
Citera
2023-12-13, 19:24
Medlem
Citat:
Du tänker helt rätt!

Var tar barnen vägen när LS ska ägna sig åt sitt sjuka självförverkligande?

Hur mår de?

Jag skulle snarare betala rätt mycket för att höra hur hon la fram det här för TRE DÖTTRAR

"jamen nu är det så att det kommer finnas en hel del foton och filmer för allmänheten där jag su.... och .... kn....lar och det kan vara lite piskor och ...ajs inblandat, men vi behöver ju lite mer pengar här hemma vet ni!"
"Det är väla ok? BTW vill ni veta priset på mammas använda trossor, för nu ska tv4 få höra.."
Citera
2023-12-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Jag skulle snarare betala rätt mycket för att höra hur hon la fram det här för TRE DÖTTRAR

"jamen nu är det så att det kommer finnas en hel del foton och filmer för allmänheten där jag su.... och .... kn....lar och det kan vara lite piskor och ...ajs inblandat, men vi behöver ju lite mer pengar här hemma vet ni!"
"Det är väla ok? BTW vill ni veta priset på mammas använda trossor, för nu ska tv4 få höra.."

Detta är verkligen inte ett lämpligt beteende av en förälder.
Detta är fan psykisk misshandel. Jag vet inte hur gamla hennes barn är men de riskerar ju att bli traumatiserade. Jag har alltid tyckt att LS varit knäpp och otrevlig.
Men nu få jag lägga till "psykiskt störd" på hennes CV. Hon behöver hjälp.

Jag blir störd av hennes PR också. Sedan urminnes tider har kvinnor sålt nakenbilder och sexuellt laddade föremål (sina trosor och Gud vet vad) till män. Och LS försöker få denna solkiga hantering att se cool och frigjord ut.

Hon är verkligen cool, modern, frigjord eller intressant. Hon är bara sorglig.
Citera
2023-12-13, 22:19
Medlem
Citat:
Detta är verkligen inte ett lämpligt beteende av en förälder.
Detta är fan psykisk misshandel. Jag vet inte hur gamla hennes barn är men de riskerar ju att bli traumatiserade. Jag har alltid tyckt att LS varit knäpp och otrevlig.
Men nu få jag lägga till "psykiskt störd" på hennes CV. Hon behöver hjälp.

Jag blir störd av hennes PR också. Sedan urminnes tider har kvinnor sålt nakenbilder och sexuellt laddade föremål (sina trosor och Gud vet vad) till män. Och LS försöker få denna solkiga hantering att se cool och frigjord ut.

Hon är verkligen cool, modern, frigjord eller intressant. Hon är bara sorglig.

Ja jag blir bara så orimligt nyfiken på hur hon släppte nyheten.. finns ju inget barn i världen som skulle uppskatta att ens förälder säljer sin kropp (möjligtivs i rännstenen på svältgränsen..). INGEN intervju har ställt den frågan, så de måste fått nån slags munkavle på det? För det är ju onekligen intressant när de hyllar detta, att man samtidigt helt struntar i att beröra nära och käras reaktioner?

Det enda LS verkar ha i huvet är ju sitt alias Lady Lazarus (som för övrigt känns som ett namn en sjuttonåring skulle komma på och va stolt över, jag cringar lite varje gång hon skriver det).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in