2023-11-25, 15:01
Medlem
lossnuss avatar
Jag har totalt missat Linda Skugge tills nu.
Hon vill provocera och vill inte vara omtyckt, hon skiter i etablissemanget.
Respekt
Citera
2023-11-25, 15:11
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Respekt
Jo men respekten sjunker lite med tanke på hur hen vart enormt dömande hela sitt liv.
Citera
2023-11-25, 15:28
Medlem
Citat:
Respekt
Respekt vet jag inte om man kan säga om henne. Snarare dumdristighet att inte smeka etablissemanget medhårs. Hon är 50 år och måste minst arbeta i 13 år till innan hon kan lyfta pension. Skall hon hålla på med onlyfans i 13 år eller vad skall hon göra. Hon lär ju inte va välkommen till det etablerade etablissemanget mer.
Citera
2023-11-25, 16:18
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Skriver bara vad hon sagt i intervjuer. Personligen tycker jag det verkar trovärdigt det hon säger om att hon inte ville detta skulle bli offentligt. Men vet ju inte såklart.

Jag tror hennes sjukdom, trassel med försäkringskassan och att förlorat många jobb pga av en recension av en bok hon gjorde för några år sedan har mer att göra med hennes val av sysselsättning än hon vill erkänna och prata om.

Hon var allvarligt sjuk i många år innan hon fick hjälp och det tog många år innan hon fick ordning på sin sjukdom. Ekonomiskt drabbas dessa patienter hårt.

Hon har aldrig varit en symbol för feminister. Jag antar att hon haft en dialog med sina barn men vet såklart inte .
Håller med. Konstigt det som skrivits av kulturtanter.

Ofrivilligt eller ej, nog har hon varit en del av kampen för kvinnor i 20-30 års tid?

Med tanke på alla slickepinnar som ska prepareras och ansikten som ska förses med hudkräm, o.s.v., så verkar hon orka jobba mer än 8 timmar per dag ... Varför inte raka rövhåret och ta ett vanligt arbete?

Knappast trovärdigt att hon inte ville att det skulle bli offentligt. Hon har pratat om sitt sexliv typ en gång i veckan i diverse tidningar, yttrat sig i TV och lovordat när hennes OF-kanal fått uppmärksamhet.

Intrycket är snarare att hon vill att det ska komma ut så mycket som möjligt.

Så det här med att bilderna ofrivilligt "läckte" är förstås ett påhitt. Det är en del av marknadsföringen.

Men konkurrensen bland äldre damer i porrbranschen är hård. Män vill hela tiden se nya ansikten ...

P.S. Förutsätter inte "Dagens arsle" att publiken ska återvända nästa dag, för att spana in "produkten"?

Det låter inte som om siktet var inställt på ett privat galleri där ...
Citera
2023-11-25, 20:24
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Jo men respekten sjunker lite med tanke på hur hen vart enormt dömande hela sitt liv.
Men, hon har alltid vänt ryggen emot etablissemanget.
Citera
2023-11-25, 20:27
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Respekt vet jag inte om man kan säga om henne. Snarare dumdristighet att inte smeka etablissemanget medhårs. Hon är 50 år och måste minst arbeta i 13 år till innan hon kan lyfta pension. Skall hon hålla på med onlyfans i 13 år eller vad skall hon göra. Hon lär ju inte va välkommen till det etablerade etablissemanget mer.
Skit samma,
Hon skiter i vad folk tycker och hon gör vad hon vill.
Citera
2023-11-25, 20:28
Medlem
-AIR-s avatar
En uppmärksamhetssökande narcissist som kör med någon slags 00-tals passerad gränslöshet för att få kredd och bli omtalad.....ZZzzzzZZZ.....
Citera
2023-11-25, 20:37
Medlem
Citat:
Skit samma,
Hon skiter i vad folk tycker och hon gör vad hon vill.
Jo det är väl bra när man går sin egen väg. Men cashen måste in för räkningarna slutar aldrig att trilla in. Då kan det va bra om man är lite strategisk och slickar rätt rövar.
Citera
2023-11-25, 22:05
Det var då fan vad ni är intresserade av henne. Min enda fråga är: Varför?
Citera
2023-11-25, 22:19
Citat:
Ursprungligen postat av Stormcatcher
Det var då fan vad ni är intresserade av henne. Min enda fråga är: Varför?

Intresserad är väl en överdrift men i någon mån fascinerad av fenomenet. Många utav oss har sett bilder och filmklipp på djurflockar som tillsynes omotiverat springer runt i cirklar. Linda Skugges helomvändning framstår i sammanhanget som den mänskliga motsvarigheten.
Citera
2023-11-25, 22:27
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Men, hon har alltid vänt ryggen emot etablissemanget.

Med att skriva i Expressen och ICA kuriren? 🙄
Citera
2023-11-25, 23:27
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jo det är väl bra när man går sin egen väg. Men cashen måste in för räkningarna slutar aldrig att trilla in. Då kan det va bra om man är lite strategisk och slickar rätt rövar.
Jaha, Så du har personlig erfarenhet av fördelarna med att slicka rövar
Berätta för Linda hur det kan hjälpa henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in