Citat:
Ursprungligen postat av
Alltid42
Skriver bara vad hon sagt i intervjuer. Personligen tycker jag det verkar trovärdigt det hon säger om att hon inte ville detta skulle bli offentligt. Men vet ju inte såklart.
Jag tror hennes sjukdom, trassel med försäkringskassan och att förlorat många jobb pga av en recension av en bok hon gjorde för några år sedan har mer att göra med hennes val av sysselsättning än hon vill erkänna och prata om.
Hon var allvarligt sjuk i många år innan hon fick hjälp och det tog många år innan hon fick ordning på sin sjukdom. Ekonomiskt drabbas dessa patienter hårt.
Hon har aldrig varit en symbol för feminister. Jag antar att hon haft en dialog med sina barn men vet såklart inte .
Håller med. Konstigt det som skrivits av kulturtanter.
Ofrivilligt eller ej, nog har hon varit en del av kampen för kvinnor i 20-30 års tid?
Med tanke på alla slickepinnar som ska prepareras och ansikten som ska förses med hudkräm, o.s.v., så verkar hon orka jobba mer än 8 timmar per dag ... Varför inte raka rövhåret och ta ett vanligt arbete?
Knappast trovärdigt att hon inte ville att det skulle bli offentligt. Hon har pratat om sitt sexliv typ en gång i veckan i diverse tidningar, yttrat sig i TV och lovordat när hennes OF-kanal fått uppmärksamhet.
Intrycket är snarare att hon vill att det ska komma ut så mycket som möjligt.
Så det här med att bilderna ofrivilligt "läckte" är förstås ett påhitt. Det är en del av marknadsföringen.
Men konkurrensen bland äldre damer i porrbranschen är hård. Män vill hela tiden se nya ansikten ...
P.S. Förutsätter inte "Dagens arsle" att publiken ska återvända nästa dag, för att spana in "produkten"?
Det låter inte som om siktet var inställt på ett privat galleri där ...