2023-12-12, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Jag har inte orkar bry mig ett skit om Linda någonsin men eftersom det blev såna rabalder när hon skaffade Onlyfans så blev jag ändå nyfiken när jag såg att hon är med i senaste avsnittet av Värvet...heeeeeeerregud vilken jobbig jävla människa, jag orkade lyssna i ca 10 min innan jag stängde av för att hon ständigt bara satt och skrek i podden medan Kristoffer Triumf kämpade med att få en syl i vädret.

Fy.fan.
Har också precis lyssnat på värvet med Linda Skugge. Tänkte jag lyssnar utan förutfattade meningar och med ett öppet sinne. Men herregud vad komplicerad hon är och hennes uppfattning om mänskor i det stora hela. Tror OF var hennes räddning och det antyder hon också. Hoppas hon klarar sig bra och att hon får leva ett ok liv.
Citera
2023-12-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tv-pejling
Måste vara av desperation och lågvattenmärke att knulla henne, usch.

Verkligen.

Så ... jävla ... äcklig.
Citera
2023-12-12, 21:23
Medlem
BombaySaphires avatar
Hon ser verkligen helt för jävlig ut. Riktigt häxutseende. Och knäpp har hon alltid varit. En riktig nolla faktiskt.
Citera
2023-12-12, 23:05
Medlem
Tycker hon är häftig.en skön motsats till alla anknäbbar och sönder opererade kvinnor...hon kan bli ihop med niklas walgren
Citera
2023-12-12, 23:06
Medlem
Zoffpotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Vet inte om det har diskuterats i tråden men tar hon den i tvåan?

Ja, hon tar den i tvåan.
Citera
2023-12-12, 23:30
Medlem
Zoffpotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Bemärk att detta INTE var meningen att komma ut till allmän beskådan! Hon gjorde detta i smyg..trodde hon. Hon är rätt och slätt en hora, klart slut. Sitter man på en bostadsrätt för en 4-5 mille sedan sina fornstora dagar så säljer man den långt innan man säljer sig själv. Mina största sympatier och empati till alla l "ladys of the night" som kämpar med ett tungt missbruk och de demonerna som äter upp människan inifrån och som måste sälja sig för att, ur olika synvinklar, överleva. Att envist hävda att "prostituerad är man endast om man går på gatan" som Skugge gör, är ingenting annat än en dåres försvarstal. Sexuell frigjorda? My ass! Hon är så pass skadat gods nu att hon inte en skulle kunna klara av ett gammalt hederligt lördagsknull för husfridens skull.

I smyg och i smyg. Är man på Darkside är det inte i smyg direkt.
Citera
2023-12-13, 00:03
Bannlyst
Verkar inte påverka "karriären" iaf. Satt och slöbläddrade i morsans Ica-kuriren och där har hon nu varje vecka en helsida där hon kommer med boktips.
Citera
2023-12-13, 00:21
Medlem
Spenglermans avatar
Inom den i hög grad inavlade medie-branschen har många män o kvinnor lite ytligt o ängsligt, dvs i sann "Jöns Löjligstrand-anda", valt att hylla Linda. En del har rent av fördjupat sig så hårt o djupt i frågan på såna nivåer att man häpnar. Många hyllar henne, från vänster till höger.
Nu undrar jag: Kommer medias manliga nepo-babies eller på annat vis sönderflirtade män som Wolodarski, Schulman, Lagercrantz o Wiman också åtnjuta all den respekt Linda nu avnjuter, emedan hon säjer fitta, trosor o allt möjligt snusk-godis som luktar mus, när de själva förlorat pennan, kuken o aktningen - men möjligen kan kursa lite gamla kalsonger?
Vem vill se Björn Wiman runka om 15 år via nån obskyr plattform? Iofs vill alla se det en gång - dvs få kvittot på förnedringen. Men Linda säljer det ju dag efter dag, vecka för vecka, så länge folk över 60 ännu minns henne...
Citera
2023-12-13, 00:42
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Bilderna på darkside glömmer man inte i första taget och att ha åsikter om damen ifråga utan att ha studerat dessa bilder gillas icke.

Bajsdildo till munnen
Sperma ur termos
Sönderpiskad anorexikropp
Ja listan kan fortsätta en bra bit till.

Jag har fått intrycket att vissa som ska diskutera Skuggan tror att hon visat en tutte eller två på only fans och undrar varför somliga blir upprörd av det.
Liiite värre prylar än så hon haft för sig
Okej fuck it nu tröttnade jag.

Skulle behöva veta vilken kommun denne eminenta 3-barnsmamma bor i?
Adress behövs ej. Kommun räcker.

Som utomstående vuxen person så är det min, och andra vuxnas plikt att agera när det finns skäl.
Hon har 3 barn varav 1 är minderårigt.

Kortison har biverkningar som psykos, mani, personlighetsförändring och andra allvarliga neuropsykiatriska symptom/störningar.
Udda och absurda beteenden & tankar.

Jag har växt upp med en psykossjuk morsa.
Emellan skoven hade hon (har) liknande absurda beteende, inget sexuellt men konstigt, provocerande, obehagligt, trotsigt, kaxigt, paranoidt beteende.
Tänker inte låta fler ungar än nödvändigt stå själva när ens förälder blir sjuk varesig psykiskt eller fysiskt.
En skvätt vin för mycket som grädde på moset är en fråga om liv eller död för de runt omkring.
Jag tar hellre det säkra före det osäkra och slår en pling.
Citera
2023-12-13, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoffpotatis
I smyg och i smyg. Är man på Darkside är det inte i smyg direkt.
Har du typ en länk eller så till hennes sida på Darkside 🤔 Jag har aldrig varit på Darkside och vet inte hur man kommer dit 🙈
Citera
2023-12-13, 01:20
Medlem
Klassisk 50 årskris.
Citera
2023-12-13, 13:06
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Klassisk 50 årskris.

Verkligen inte. Kärringen är ett psykfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in