2023-08-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Otto
Åsa kan verkligen leva sig i situationen, "åh det kunde vart jag", tänk om ingen längre ville betala för mina kåserier och jag var tvungen att suga av någon på OF för att få in till hyran till min redan avbetalda lägenhet på Söder.

Jag tror faktiskt alls kvinnor någon gång tänkt tanken. Vad händer om prostitution någon gång är det enda som står till buds.
Du verkar ha en hang up på Åsa L.
Citera
2023-08-16, 18:40
Medlem
BlaBalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Totally agree.
Männen här inne kallar kvinnor horor, skriver att hon är ful. Kallar mig psykiskt sjuk etc.
Det får de göra, de backas upp.
Moderatorer a är själva män. De klarar inte av att kvinnor beter sig precis som män, säger vad de känner/tänker etc..kraven är mkt större på oss.

Jag vet allt om galningen Laenmiverman som hänger på anmälningsfunktionen..
Han försvarar Tin-Tins pappa.
Nu trycker han på anmälnngsknappen ska du se.
Bryr mig inte längre, folk utifrån tycker Flashback är ett rövhål för frustrerade män. De endax som är kvar här är Laenmoverman och Wordwarrior. Någon diskussion blir det inte

Tack!!!
Det är ingen som vet vilket kön du har här, om du inte tvunget ska berätta det. Det är vad som gör det lite pinsamt med somliga användare på anonyma forum, de ska prompt trycka sin "identitet" i ansiktet på övriga anonyma debattörer, för att vinna någon poäng. Samtidigt missar ni helt att hela syftet med anonymiteten är att argumenten behöver bära sig själva.
Citera
2023-08-16, 18:40
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Jag har inget som helst agg mot LS, har alltid tyckt att hon var ointressant. Hon får så klart göra vad hon vill. Men att kalla det hon gör nu feminism är så långt ifrån verkligheten man kan komma. Det är inget annat än simpel hårdporr med sadistiska och kvinnoförnedrande inslag som Rape lekar. Samtidigt antar jag att gubbarna som deltar och de som betalar för att se eländet är gubbslem.
Det här gör mig dock inte särskilt upprörd så länge det sker på frivillig basis. Det som skrämmer mig är skribenterna som försvarar hennes beteende i sina krönikor. Jag är övertygad om att hon befinner sig i ett maniskt skov (en psykos) alternativt att hon blivit frontallobsdement. Att då komma med glada tillrop och uppmuntra hennes sjukliga beteende är rent av förkastligt och LS lär knappast tacka sina kollegor när hon vaknat upp från vansinnet.
Ett maniskt skov följs som regel av en djup depression där risken för suicid är hög. Detta kommer förfölja henne resten av livet. Min gissning är att hon flyr landet eller gud förbjude tar sig av daga.
Till sist tycker jag att LS skulle hållit fast vid att detta är performance art, det låter i vart fall lite intellektuellt men att sälja fittan och prutten för pengar är inget annat än prostitution.
Sverige är ju trots allt landet där 500 000 personer viftar med flaggor vid Pridetåget varje år. Att applådera (andras) dekadens och förfall är nära nog folksport.
Citera
2023-08-16, 18:41
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt alls kvinnor någon gång tänkt tanken. Vad händer om prostitution någon gång är det enda som står till buds.
Ja det har jag, jag anser att hon är en gigantisk hycklare, du tror inte att hon har pengar till försörjning, till den milda grad att hon blir nödd till att fläka ut sig på OF eller Darkside? Nej då så, i så fall är hennes krönika byggd av rena lögner.
Citera
2023-08-16, 18:42
Medlem
Om nu inte OF inbringar Skugge ofantliga summor, befinner hon sig sannolikt i ett nollsummespel, eftersom alla "sexiga" utstyrslar i lack och läder, collars samt allehanda S&M attiraljer såsom handklovar och knappast är billiga och man ser att hon varierar sina outfits en hel del. För att inte tala om priset för alla tatueringar.

Hon har troligtvis hamnat i en ond och sorglig spiral, där hennes ökade inkomst går till sådant som ska hetsa upp männen.
Citera
2023-08-16, 18:50
Medlem
Ollonets avatar
På den här bilden har LS rätt så mycket gemensamt med Sara Larsson.
https://postimg.cc/njBdNBTp
Citera
2023-08-16, 19:02
Medlem
LS har gått ut med att hon har Addisons sjukdom. Behandlingen vid det tillståndet är hydrokortison 15-30mg/dag. En känd och tämligen vanlig biverkan är mani och psykotiska symtom av varierande grad. Att det skulle vara ett sammanträffande att hon beter sig så här avvikande samtidigt som hon (förmodat) har den behandling hon har är minimal. Jag hoppas hon får psykiatrisk vård av något slag.
Citera
2023-08-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ja jag förstår det och det är ju är den mest naturliga impulsen vilket manifesteras varje gång kvinnor väljer en man. Dina egna relationer bygger säkert på samma principer.
Citera
2023-08-16, 19:22
Medlem
Citat:
Ja det har jag, jag anser att hon är en gigantisk hycklare, du tror inte att hon har pengar till försörjning, till den milda grad att hon blir nödd till att fläka ut sig på OF eller Darkside? Nej då så, i så fall är hennes krönika byggd av rena lögner.

Jag bryr mig inte.
Om det är hennes val så är det det.
Hon har en vältränad kropp, känner sig snygg, drar in pengar på det där.
Frågan är varför du blir så indignerad över det..
Bryr mig inte om hon nu skulle ljuga om motiven. Hon har ingen skyldighet att berätta sanningen för oss och media.
Det är helt sjukt vad gränslösa människor blir i förhållande till det som hänt. Det är merstört än de värsta bilderna på henne.
Citera
2023-08-16, 19:27
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte.
Om det är hennes val så är det det.
Hon har en vältränad kropp, känner sig snygg, drar in pengar på det där.
Frågan är varför du blir så indignerad över det..
Bryr mig inte om hon nu skulle ljuga om motiven. Hon har ingen skyldighet att berätta sanningen för oss och media.
Det är helt sjukt vad gränslösa människor blir i förhållande till det som hänt. Det är merstört än de värsta bilderna på henne.
Jag blir inte indignerad över vad Skugge gör, jag tycker om henne, jag har sett flera program med Malou och jag har bara gott att säga om hennes medverkande, hon verkar spännande och intelligent. Hoppas allt ordnar sig till det bästa.
Citera
2023-08-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbelvatten
LS har gått ut med att hon har Addisons sjukdom. Behandlingen vid det tillståndet är hydrokortison 15-30mg/dag. En känd och tämligen vanlig biverkan är mani och psykotiska symtom av varierande grad. Att det skulle vara ett sammanträffande att hon beter sig så här avvikande samtidigt som hon (förmodat) har den behandling hon har är minimal. Jag hoppas hon får psykiatrisk vård av något slag.

Kan du inte länka?
Det låter ju helt sjukt att hon då varit i psykoser lite titt som tätt..
I denna länk från socialstyrelsen står inget om psykoser.

https://www.socialstyrelsen.se/kunsk...isons-sjukdom/
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-16 kl. 19:31. Anledning: Glömde länka
Citera
2023-08-16, 19:38
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Åsa kan verkligen leva sig i situationen, "åh det kunde vart jag", tänk om ingen längre ville betala för mina kåserier och jag var tvungen att suga av någon på OF för att få in till hyran till min redan avbetalda lägenhet på Söder.

Intressant tanke. Åsas generöst tilltagna byst skulle göra sig bra i ett sånt sammanhang. Det skulle förmodligen vara lite stil på det hela, inte en massa kiss.
Jag ser framför mig hur hon sitter i ett vitt raffset med huvudet på sned och läser Goethe, smuttade på ett glas vin. Eller naken under en vargpäls från Röda Armén. Eller på alla fyra iklädd endast en fjäderboa. Cigarett i cigarettmunstycke. Röda läppar. Basker kanske?

En fyllig mogen kvinna med huvudet på skaft. Min favorit-kommunist-milf. Åsa = ja tack 👍
Senast redigerad av flesh-flute 2023-08-16 kl. 19:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in