Citat:
Ursprungligen postat av
HORSVERIGE
Hon har en 16-årig dotter boendes hos sig. Varför Linda gör som hon gör kan man verkligen fråga sig. Går hon på droger och ägnar sig åt piskporr är det dags att folk rycker in. Nu.
Orosanmälan lär göras, om inte annat när skolan börjar. Som jag skrev tidigare, medicin för att hålla Addison i schack har som biverkning psykiska rubbningar. Om mainstream-media fortsätter att exponera Skugge är det ett nytt lågvattenmärke i den pressetiska historieskrivningen. Hoppas barnen får ett fett skadestånd om media inte upphör att dreglande publicera.
Om ni barn till Skugge läser här. Ta kontakt med någon vuxen som ni känner förtroende för, eller någon hjälplinje (se länk) om ni inte vet vad ni ska ta er till. Det har inte med er att göra att er mamma beter sig som hon gör, och ni har inget att skämmas över (även om jag förstår att skammen är stor). I tonåren tar man avstånd från föräldrarna, just för att markera sin individualitet. Det är ofta en känslig punkt, att vara nära anhörig när det handlar om mindre bra sidor hos föräldrarna. Jag gissar att ni har det rätt tufft nu. Det kommer att gå över även om det inte känns så just nu.
https://www.raddabarnen.se/rad-och-k...b88c5b8a6e9986