Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...r-linda-skugge
Bra skrivet av Åsa Lindeborg om fin exhibitionism och ful dito.
Antifeministiskt också.
Grejen med att kvinnor uttrycker vad för snopp de gillar och så kommer det
stackars männen som inte gör samma sak.
Renrakade fittor kanske inte möter samma motstånd som ett välansat underliv hos någon som varit såpass smal att den inte velat tvingas på mäns porrideal
Jag är inte bara våldtäktsoffer, jag är också en vuxen kvinna . Män kritiserar kontinuerligt mig för att jag är fräck nog att ha
KÖNSHÅR ! De två senaste jag träffat har inte ens kunnat genomföra ett samlag, inte för att deras pillesnoppar var mindre än vad jag hade önskat utan de bara tvärdog av upplevelsen av en kvinna med hår mellan benen. Inför förra förberedde jag mig noga. Jag är blond så det där hemska könshåret en feminist som jag är har för att jag inte vill se ut som ett barn innan puberteten, är så ljust att det knappt syns och då jag håller behåringen nere knappt synlig. Jag färgade håret. Det är feministen i mig som kan jävlas med mäns pillesnoppar så. Tvärdog rakt av. Själv hade han bollar under armarna (vem har det ens 2023 eller efter 1990?). Men det är inte samma sak. Män får se ut alldeles håriga ut, i te kvinnor. Män har
naturlig kroppsbehåring medan kvinnor
naturligtvis ska raka bort allt kroppshår och skämmas över dess existens.
Det är inte bara det
förhatliga könshåret män ska styra över. Det är mycket med huruvida man vill se bra ut när det tigga bilder
Jag gillar osminkade tjejer . Frågade jag? Det handlar om huruvida
jag vill se bra ut, min smak och det är
mitt jävla ansikte att bestämma över för de står där sedan bakom en i badrummet och gnäller om att man inte behöver. Plötsligt gillar så många av dem
naturliga kvinnor . Eller snarare, de vill kontrollera varenda kvinnas utseende efter smak och tycke för dem som objekt de ska äga. En ful, osminkad tjej kommer färre andra män kanske titta åt och om hon är osäker ger det kontroll. En kvinna är med andra ord, naturlig när hon är osäker. Det ska inte vara naturligt såsom sexuell. Och lukt eller huruvida kvinnor är "stora" det är vanliga metoder män använder direkt mot kvinnor. De behöver inte sitta i tidningen och säga sådant kvinnliga bekanta berättat såsom att det gnällts om att
Du är så slapp och stor att du måste ha varit otrogen .
Men fy så fult att säga att man vill ha en större kille än någon som tigger om analsex eftersom han är för liten för att känna någon)varför skulle han annars tjata om sådant?) vilken tur att Linda Skugge nu visar att man kan få kontroll över feministfittor så att de rakar sig och tar den i arslet och fotograferar medan de piskas över hela kroppen som straff för att de ens vågat öppna käften och säga
Jag föredrar missionären och avsky oralsex. Inte för att man inte kan ha vilt sexliv ändå utan för att missionären är en av de bästa ställningarna också och används mycket vid vilt och galet sex eftersom det är den bästa ställningen för mannen när han samtidigt pussar på en och oralsex är väl något de flesta pysslar med men inte alla och sexet kan klara sig alldeles utmärkt utan att någon har någons skrev i ansiktet och ändå vara alldeles i toppen och njutbart medan det sexas.
Ja Linda Skugge är sexarbetare och jag och andra misstänker här i tråden, att män behandlat/behandlar henne särskilt illa för att de kan gå lös på henne och visa allt deras har och förakt. Det händer alla sexarbetare någon gång oftast flera gånger. Det är inte "glamoröst". Det är inte som om hon med någon eller några trygga partners levt ut sexuellt och kunnat dela det sexuella. Det finns en förnedring mot henne som hon slukar med hull och hår. Absorberar och låter bli ett med henne. Hon säljer sin kropp som en produkt och saken är att hon även sprider något under tiden. Vad män får göra med oss "feministfittor". Hon sprider ett förakt mot oss som aktivt kämpar för att saker ska förbättras. Vi som berättar om saker som skett och sådant som är fel osv. Vi är alla också
sexuella varelser förutom att vi är feminister.
Att vi "tycker synd om vissa" men inte henne, är inte sant. Det är kvinnor med problem som medelklasskvinnorna aldrig möter och som faktiskt är
destruktiva i många fall och
skadliga för oss andra kvinnor. Exempel så har jag som ogärna har med kvinnohuset att göra blivit tillsagd att
inte ha med kvinnan att göra som jag stöttade via att anmäla för våldtäkt efter att hon utsatts (då jag hade våldtagits innan henne). Det är för att utsatta kvinnor kan innebära
direkt livsfara för andra offer.
Det vet inte idealoffret, medelklassfittan. Hon har ett nätverk av stöd och insatser och kommer in i värmen och räddas snabbt av hela samhället. Sällan är hon bara ett av flera offer. Mannens makt vet hon därmed inte av. Mannens makt över ett offer som innebär att han kan använda henne som informationskälla, för att lura andra kvinnor till sig, till platser osv. Medelklassfittan känner inte till hur viktigt kvinnans roll kan vara för att förövaren ska kunna nå ett annat offer. Hon nås istället av polis, och socialtjänst och åklagare och skyddat boende och brottsofferjourer och så fortsätter det tills hon är alldeles utmattad men trygg. Hon är snabbt i trygghet.
Linda Skugge är det uppenbart synd om utan att hon själv vill kännas vid det eftersom hon skyller på annat än männen och någon normaliseringsprocess till hur i helvetet någon som uppenbart berättat att hon älskar? missionären, visar allt en sexualitet helt bortom den. För saken är att hur många människor som än älskar alla möjliga olika ställningar, ståendes, sittandes på alla fyra bakifrån och älskar de variationer de har o sexlivet kan
jag berätta för er vad våldtäktsmannen ofta kan hata för ställning. Missionären. Visst, det finns också sorten som stirrar en i ögonen med det kalla hatet och triumfens vilandes men även den som vänder på offret och kämpar för att se dess rygg. Som demonstrerar sitt hat bäst genom att aldrig se ansiktet. Ett objekt behöver inte ha ett ansikte, ett par ögon, en själ. Sadisten kanske älskar att se någon likt en fluga han kan rycka vingarna av men för en våldtäktsman är
objektifieringen ofta väldigt betydelsefull. Att slippa se på avskrädet till människa som trots allt bara är en kropp att förfoga över och använda som han vill.
Hon behöver inte ha "ljugit" om att hon tycker om missionären och inte gillar oralsex. Det kan finnas en
normaliseringsprocess emellan det här om hon inte drabbats av hjärnsjukdom (för det är väldigt grovt av henne att veckla ut sig som hon gör) och i den normaliseringsprocessen kan män som hatar kvinnor förnedrat henne och använt någon form av osäkerhet för att kränka henne genom att få henne att göra vad som helst. Så länge hon egentligen inte tyckte om det bara. För hur vilt hon än älskat eller sexat eller gjort en massa experimenterande för att komma underfund med vad hon gillar så brukar inte kvinnor som gjort detsamma börja sälja deras kroppar till offentligt åtlöje för hela världen att se.
Nej hon vill inte "lämnas ifred". Skrev hon inte häromdagen att hon är arg på medelklassen och dess kvinnor? Men Linda Skugge visste inte vad alla andra offer vet. Ingen gillar ett offer på riktigt, inte att ha dem nära iallafall. Det kräver helt andra åtaganden och de flesta av oss orkar helt enkelt inte. Inte i längden iallafall. För vi vill också ha vår värld lite fin, lite intakt och lite oskadad.