2023-03-06, 09:13
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Jag har för mig att hon snackade snusk redan någon gång där i urtiden då jag gav mig ut på luffen det måste ha varit 25-30 år sen? Tror hon drev en porrtidning för neurotiska vänsterbrudar med.

Är hon helt besatt av sitt underliv och är det sexigt egentligen? Löphyndor och katter är fett irriterande i längden. Get fucked good so you stay fucked så slipper snacka om det hela tiden.

Linda Skugges bok från 2004 där hon publicerar sin dagbok från tonåren, heter ju "Men mest av allt vill jag bara hångla med någon". Ja, hon har nog alltid varit rätt snuskig, tycker också man kunde se det på hennes utstrålning när hon var yngre.
Citera
2023-03-06, 09:20
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Linda Skugges bok från 2004 där hon publicerar sin dagbok från tonåren, heter ju "Men mest av allt vill jag bara hångla med någon". Ja, hon har nog alltid varit rätt snuskig, tycker också man kunde se det på hennes utstrålning när hon var yngre.

Det var någon tidning som höll på med finporr i svartvit med vad som allmänt kallades porr med låg runkabilitet dvs massa halvsuddig BDSM redan då.

Jaja. Bra att hon peppar tanterna att testa lite nya grejer. Killar bruka gilla sånt där med mogna kvinnor osv. så på det sättet är det väl kul.

Men ändå alltså. "rapport från min pussy vaginamonolog del 102843"
Citera
2023-03-07, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokodemius
Fritt ur minnet: De fick klippa upp hennes kyskhetsbälte på gymmet samtidigt som boken Berättelsen om O föll ut ur ryggsäcken. Hon är ägd av en man. Hon är en lydig tik som ligger vid sin husses fötter.

Vad betyder ens detta?
Citera
2023-03-07, 08:45
Medlem
Det är roligt hur Linda Skugge för ett par år sedan lanserade sig hårt som en kroniskt sjuk person som precis klarade av att försörja sig och ta hand om sina barn, och nu är hon någon typ av självutnämnd gym- och sexprinsessa som lever life fast hon ser direkt frånstötande ut och verkar helt utspårad.

Jämför med hennes exman Johan Skugge som verkar vara en mycket mer balanserad och jordnära typ som dessutom verkar åldras med grace.
Citera
2023-03-07, 11:04
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
Vad betyder ens detta?

Det betyder att han är en fyllekväll ifrån typ ett år på kåken.

Obs, retroaktivt 10 år också. Om han lägger av nu.
Citera
2023-03-07, 17:51
Medlem
Citat:
Vad betyder ens detta?
Hon är undergiven. Berättelsen om O är en berömd(?) bok om en undergiven kvinna. Hon har ett kyskhetsbälte på sig som hon behövde bli av med. De fick klippa upp det med en bultsax.
Citera
2023-03-07, 17:54
Medlem
MrMarios avatar
Linda Skugge,

Hon ser ut som Kristian Luuk, om han skulle börja transa.
Citera
2023-03-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokodemius
Hon är undergiven. Berättelsen om O är en berömd(?) bok om en undergiven kvinna. Hon har ett kyskhetsbälte på sig som hon behövde bli av med. De fick klippa upp det med en bultsax.

Jo, jag känner till boken och vad är ett kyskhetsbälte är. Framgår dock inte varför de behövde klippa upp det på gymmet. Var hon otrogen mot sin Master? Någon som vill citera ur porrnovellen?

Tvivlar på att detta ens har hänt. LS lär få bra betalt för tantsnusket och drar sig knappast för att krydda historierna om det krävs.
Citera
2023-03-08, 09:09
Medlem
Det skavde när hon tränade! Jag läste när den fortfarande var gratis så kan tyvärr inte gå och tillbaka och kolla detaljerna. Om det hände så var det bara för att hon är exhibitionist.
Citera
2023-03-17, 20:49
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
och nu är hon någon typ av självutnämnd gym- och sexprinsessa som ... verkar helt utspårad
Väl formulerat, hur kan hon vara så konsekvent skev genom hela sin karriär, och tyvärr hinner man ju inte värja sig. Eller är det nån sorts övervintrad ironi hon nu håller på med?
Citera
2023-04-02, 09:41
Medlem
Nu är Linda Skugge alldeles full av hybris över att vara en mans slav
Hon skriver om det som att det är ett nytt fenomen, som att hon chockerar oss.
Å en dominant man! liksom.
Det finns väl ingenting mer könsnormativt än undergiven kvinna med dominant man.

Vad är det egentligen med Expressen och dominanta män/undergivna kvinnor?

Det känns som att Expressen är full med undergivna kvinnor som tänder på äldre dominanta män och inte gör någonting annat än hänger på Darkside dygnet runt.
Och livnär sig på att göra reportage om diverse sexfester.
Citera
2023-04-04, 12:06
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Nu är Linda Skugge alldeles full av hybris över att vara en mans slav
Hon skriver om det som att det är ett nytt fenomen, som att hon chockerar oss.
Å en dominant man! liksom.
Det finns väl ingenting mer könsnormativt än undergiven kvinna med dominant man.

Vad är det egentligen med Expressen och dominanta män/undergivna kvinnor?

Det känns som att Expressen är full med undergivna kvinnor som tänder på äldre dominanta män och inte gör någonting annat än hänger på Darkside dygnet runt.
Och livnär sig på att göra reportage om diverse sexfester.
Ingenstans skriver hon om sexet hon skriver att hon vill ha hjälp av en man att få fyr i brasan https://www.expressen.se/amelia/rela...-konsrollerna/

Skulle omhändertagen betyda omhändertagen i sängen?

Citat:
och vara likvärdigt mer traditionella manssysslor som att lyfta tungt, köra allsköns tunga fordon, göra upp eld eller slipa yxor och knivar
Det var märkligt!, kvinner kan inte köra tyngre fordon, det tar stopp för dom!, behöver en kvinna verkligen 2023 män som kan slipa yxor & knivar https://www.expressen.se/amelia/rela...-konsrollerna/ Hennes krönika går ut på att förklara att jag ska få fortsätta vara ett blåst våp & mähä
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-04 kl. 12:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in