Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Jag håller med lite.
Jag tycker BDSM-biten är obehaglig. Men det är ju jag. Hon får göra vad hon vill som hon samtycker till. Helt otroligt vilken skriv det fått. Männen blir rasande.
Den värsta synden tycks vara att hon är 50,alltså ingen ung behagfull med klassiska porrattribut (stora bröst, etc).
Sen förstår jag om man blir orolig för någon och undrar, det blev jag också först. Och jäkligt provocerad.
Men det får väl räcka med förklenande omdömen.
Jag har alltid hyst respekt för Skugge. Tyckt att hon har varit rätt cool som stuckit ut med sina feministiska åsikter även fast jag kanske inte alltid har delat dem. Skicklig skribent med skinn på näsan som fört kvinnokampen vidare.
Jag har absolut inga åsikter om hur hon ser ut. Hon är väldigt smal och vältränad.
Det jag tycker är anmärkningsvärt och chockerande är hur hon helt sadlar om i allt egentligen. Uppvisar manisk fixering kring träning, utseende, mat och nu sexuella perversioner. Raka motsatsen till det hon så ihärdigt tidigare har förespråkat.
Sammantaget gör ju det här att man börjar undra hur det står till med henne egentligen och jag tror att det är många här inne som ställer sig väldigt frågande till hennes val och känner en viss oro över hur det här ska sluta
Att flera av hennes feminist vänner försvarar utvecklingen till att hon är ”en entreprenör” bla bla är inget annat än sorgligt. Det är som att kastas tillbaka i tiden många många år.