2023-08-16, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Varför skulle man inte göra det?
Vadå varför skulle "man" inte göra det.
Journalister tjänar skitdåligt. Att skriva krönikor då och då ger inte några pengar.
Citera
2023-08-16, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Du förstår helt enkelt inte att du sprungit i kvällspressens ledband.
Hon hypades som feminist som skulle vräka ur sig aggresiva utspel. Hon utnyttjades och anställdes för att väcka hat.
Ivrigt påhejad av "systerskapet".
Allt har hon mött har nog skadat henne. Manr rätt så kompromisslöst när man är ung och får helt fria tyglar att berättar vad man tycker.
Kan du inte se hennes sårbarhet nu så är det du som är störd.

Du förstår ju fortfarande inte! Fanskapet pinade och plågade oss unga tonårskillar på ett sätt som var psykopatiskt!! Varje dag!! I flera år!! Och jag har iaf aldrig hört det här jävla aset säga förlåt. Jag skulle behöva gräva otroligt djupt för att hitta sympatier för den där.

Och uppenbarligen har hon ju inte blivit ett dugg mer empatisk som människa för då riskerar man inte det som hennes relativt unga barn riskerar att behöva utstå med det hon har valt att göra nu.

Hon valde nu och hon valde då! Det var väl hennes penna som glödde och vem som helst har rätt att säga upp sig från sin anställning, vilket det finns många unga som gör. Hon gjorde det inte! Kvällstidningar är skit men den fylls av skribenterna och hon var den vidrigaste. Som ung grabb som gillade att läsa tidningen blev man pissad på av henne dagligen, helt oemotsagd.

Det är klart att jag förstår att hon är svajig! Nån i hennes närhet borde hjälpa henne som jag skrev. Nån borde antagligen ha hjälpt henne för länge sen, även om jag betvivlar att hon är mottaglig. Det kommer hur som inte att vara jag iaf. Jag skulle inte kliva över om hon låg utslagen på gatan men längre än så sträcker jag mig inte.
Citera
2023-08-16, 01:44
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Hon är ensam med lån på miljoner, försörjningssnsvar och nej, precis som hon skriver så drar inte hennes böcker in några pengar. Krönikor drar man inte in pengar på..Det var länge sen hon var het och anlitad. Du pratar bakåt i tiden då hon levde i ett äktenskap, dvs två vuxna kunde dela på husköp, förörjningsansvar.
Kanske har hon mer skulder att betala. Hon är dessutom sjukt, måste ligga ner flera gånger om dagen. Hon får pengar per gig, så vitt jag vet inte heltidsanställd. Räntekostnaderna är skyhöga.

Hon skriver ju klart och tydligt att hon kunde betala boendet, försörja barn etc och äntligen började dra in pengar med OF.

Hur är det möjligt att du är den sjuttonde som kommer in här och ba: meh, kan hon verkligen inte försörja sig?

Det verkar vara svårt för folk att fatta om man inte själv verkligen haft minus på kontot varje månad.

Jag respekterar att folk gör sina egna val det är inte det jag sätter mig emot att folk visar fittan för kameran.
Men hon verkar ändå njuta av det och det är mycket bdsm-bilder där hon är piskad etc. Gillar själv bdsm så inte det som är grejen.

Det är Skugge vi pratar om som gjort karriär på att kalla folk gubbslem, deltagit i fittstim, öppet kritiserat andra som vikt ut sig etc. Det är vad hon gjort i forntiden som gör att hon känns så jävla skenhelig.
Alla de hon kritiserade och gav sig på, de hon kallade för svaga kvinnokaraktärer. Hon visade sig inte vara ett dugg jävla bättre själv när allt kom till kritan.
Kommer hon be om ursäkt till dem hon gav sig på?
Och alla "gubbslem" hon kraftigt gav sig på är nu dem hon tjänar pengar på och knullar med. Vill se henne göra avkall på sina tidigare gärningar för det är så in i helvete skenheligt.

I paritet med att Be*inda O*sson skulle börja vifta med fittan offentligt.
Citera
2023-08-16, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Tycker det här visar ett exempel på hur vilsen den feministiska ideologin är. Det är här feminismen landar tillslut. Och de som får städa upp efter resterna är män. Kul att Expressen är med på det hela. Gör bara haveriet ännu tydligare.

Ja så är det.

Feminism är för unga kvinnor lika skadligt som metamfetamin.

Ju längre bort de håller sig från feminism och feministiska tankegångar, desto större chans till ett lyckligt liv, med familj, trygghet och stabilitet.
Citera
2023-08-16, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det är för att dina glasögon i klass 1-8 var lika tjocka som förstoringsglas, du var smal om midjan och hade tjejhöfter och inga kompisar. Därför tar du ut din ilska nu som den incel du är.

Visst, jag är äldre än LS och minns hennes krönikor, kanske lite med en känsla av "meh" men jag la ingen större vikt vid dem. Jag hade min subkultur att hålla mig till, höll inte med henne men brydde mig som sagt inte.

Nu, i min (och hennes ålder) ser jag henne som ganska attraktiv och lever ut sin sexualitet. Vem fan bryr sig? Grinar ni i samma trådar om t.ex. Ginger Lynn som faktiskt gör "äkta" porr, är 60 år och har vuxna barn?

Jävla töntar.

Haha! Det kan du tro om du vill.

Jag var betydligt yngre än skatan och störde mig otroligt mycket på hennes korkade utspel. Det är klart att jag passar på att låta mitt tonårsjag få ge igen för gammal ost.

Nån skrev att nått av barnen var 16. (Vet inte om det stämmer) Hade du varit bekväm med att din morsa lagt ut motsvarande bilder när du var 16 då eller? Jag hade inte uppskattat det.
Citera
2023-08-16, 01:53
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Haha! Det kan du tro om du vill.

Jag var betydligt yngre än skatan och störde mig otroligt mycket på hennes korkade utspel. Det är klart att jag passar på att låta mitt tonårsjag få ge igen för gammal ost.

Nån skrev att nått av barnen var 16. (Vet inte om det stämmer) Hade du varit bekväm med att din morsa lagt ut motsvarande bilder när du var 16 då eller? Jag hade inte uppskattat det.

Förvänta dig inte medhåll.
Försvararna kommer säga;
"Jag hade varit glad om jag hade en mamma som gav mig mat på bordet och såg till att jag fick en dräglig uppväxt "

När kommer ursäkten till alla gubbslem och de hon sågade längs fotknölarna? DÅ var hon privilegierad. De hon karaktärsmördade kanske satt i samma situation då som hon sitter i nu.

Dessutom bekräftas tesen att de flesta kvinnorna vill ha en dominant man. Feminismen har försökt vilseleda och motarbeta det i åratal. Grattis Linda, du är en normal jävla kvinna när det kommer till sängkammarpreferenser. Fittstimarna kunde ha luskat ut det innan de försökte kastrera en hel generation.
Senast redigerad av Kedox 2023-08-16 kl. 01:57.
Citera
2023-08-16, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Förvänta dig inte medhåll.
Försvararna kommer säga;
"Jag hade varit glad om jag hade en mamma som gav mig mat på bordet och såg till att jag fick en dräglig uppväxt "

När kommer ursäkten till alla gubbslem och de hon sågade längs fotknölarna? DÅ var hon privilegierad. De hon karaktärsmördade kanske satt i samma situation då som hon sitter i nu.

Dessutom bekräftas tesen att de flesta kvinnorna vill ha en dominant man. Feminismen har försökt vilseleda och motarbeta det i åratal. Grattis Linda, du är en normal jävla kvinna när det kommer till sängkammarpreferenser. Fittstimarna kunde ha luskat ut det innan de försökte kastrera en hel generation.

Det är en starkt bidragande orsak till att jag har svårt att sympatisera med henne.

Haha! Ja lite så!
Citera
2023-08-16, 02:05
Medlem
Citat:

Nä. Jag tror inte Runar Sörgards son alltid känner sig så bekväm med sin pappas galna utspel. När han sköt ett rådjur, när han hamnade i fängelse. Det är värt att fundera över när vi skvallrar om kändisar och deras handel och vandel. Och förtjusas och förskräcks, nästan vällustigt. Vi deltar och bygger upp dessa draman.
Eller Gunilla Persons dotter.
EllerPaows barn.
Och Carolina Gynning har visst nuppat på tv också.
Någonstans står det en massa barn som inte fått välja..Det är sant. Vi vuxna kan göra vad vi vill, vi har vår fria vilja. Men när man har barn så är du inte helt oberoende.

Det finns många galna föräldrar. Som kanske inte alltid är så lämpliga. Som är jäkligt gränslösa .Ibland direkt omdömeslösa.

Men vi vet så jävla lite om vilken relation de har.

Jag tror barnen blir jäkligt ledsna av att få höra hur hatade deras föräldrar är.

Det måste vara skrämmande i sig.
Citera
2023-08-16, 02:09
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ok

Nej

Tack.

Kan du förklara hur LS pinade och plågade dig och andra unga tonårskillar på ett sätt som var psykopatiskt. Varje dag. I flera år?
Citera
2023-08-16, 02:20
Medlem
Citat:
Hon är ensam med lån på miljoner, försörjningssnsvar och nej, precis som hon skriver så drar inte hennes böcker in några pengar. Krönikor drar man inte in pengar på..Det var länge sen hon var het och anlitad. Du pratar bakåt i tiden då hon levde i ett äktenskap, dvs två vuxna kunde dela på husköp, förörjningsansvar.
Kanske har hon mer skulder att betala. Hon är dessutom sjukt, måste ligga ner flera gånger om dagen. Hon får pengar per gig, så vitt jag vet inte heltidsanställd. Räntekostnaderna är skyhöga.

Hon skriver ju klart och tydligt att hon kunde betala boendet, försörja barn etc och äntligen började dra in pengar med OF.

Hur är det möjligt att du är den sjuttonde som kommer in här och ba: meh, kan hon verkligen inte försörja sig?

Det verkar vara svårt för folk att fatta om man inte själv verkligen haft minus på kontot varje månad.

Skrattretande! Så enda sättet för en kvinna att kunna försörja sig är att klä av sig naken och bli porrstjärna??
Linda, den fd osminkade arga feministen,
har alltså förvandlas till en sådan kvinna hon tidigare föraktade så mycket. Helt jävla galet hur livet kan bli!
Citera
2023-08-16, 02:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
De som horar med orden är de verkliga hororna tycker jag mig komma ihåg en intelligent man säga.

Kasta dem i en situation där de inte kan hora sig med orden längre så kommer de att hora utkroppen, allt det som de fördömde hos andra "svaga kvinnokaraktärer".
Citera
2023-08-16, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Skrattretande! Så enda sättet för en kvinna att kunna försörja sig är att klä av sig naken och bli porrstjärna??
Linda, den fd osminkade arga feministen,
har alltså förvandlas till en sådan kvinna hon tidigare föraktade så mycket. Helt jävla galet hur livet kan bli!

Alltså folk är så dumma här så man orkar inte.
Du har inte läst hennes svar i Expressen? Gör det och återkom sen så slipper du framstå som en dreglande fåntratt..

Nä, det "enda sättet" att försörja sig för kvinnor på är inte att sälja nakenbilder din jävla idiot.

Det är ett fullt möjligt alternativ när inget annat står till buds.
Det är lätt att raljera om man inte stått helt barskrapad och måste få in pengar till mat och boende.
Det är läskigt för folk vill inte riktigt förstå..
Om du läser krönikan kommer du läsa hur LS förklarar varför det var fullt rationellt för henne att hoppa på ett sådant här gig.
Och hon är givetvis inte ensam..
Det finns en anledning att tjejer väljer den vägen. Det är fortfarande många ggr det mest effektiva sättet att få in pengar på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in