2023-08-16, 03:19
Medlem
Daria.Ms avatar
Hon ville ha uppmärksamhet eftersom det är det hon livnär sig på. Hon fick uppmärksamhet - mission accomplished.

Sen har hon väl aldrig varit särskilt brydd över hur folk i hennes närhet påverkas av hennes beteende. Har inte läst hennes texter på flera år eftersom jag upplever att de genomsyras av ett enormt bekräftelsebehov, vilket inte tilltalar mig.
Citera
2023-08-16, 03:27
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Alltså folk är så dumma här så man orkar inte.
Du har inte läst hennes svar i Expressen? Gör det och återkom sen så slipper du framstå som en dreglande fåntratt..

Nä, det "enda sättet" att försörja sig för kvinnor på är inte att sälja nakenbilder din jävla idiot.

Det är ett fullt möjligt alternativ när inget annat står till buds.
Det är lätt att raljera om man inte stått helt barskrapad och måste få in pengar till mat och boende.
Det är läskigt för folk vill inte riktigt förstå..
Om du läser krönikan kommer du läsa hur LS förklarar varför det var fullt rationellt för henne att hoppa på ett sådant här gig.
Och hon är givetvis inte ensam..
Det finns en anledning att tjejer väljer den vägen. Det är fortfarande många ggr det mest effektiva sättet att få in pengar på..

Det står annat till buds, och hon har vårdnaden om en minderårig. Fattar du inte?

Det går bra att kräkas på andra när man har sitt på det torra (likt journalistkåren i msm som hetsar och stigmatiserar de som har åsikter utanför den påtvingade boxen, om det så gäller klimat, genus/hbtqxyz eller migration). Vet inte hur många gånger jag hört/läst gliringar från kvinnliga journalister om hur värdelösa män är, och i synnerhet vita män. Ren rasism och diskriminering sanktionerad av media. Det står mig upp i halsen med den här skiten!

Skugge har underblåst hetsen och feministdravlet, inte konstigt att hon får kritik. Intressant att se vilka som hejar på. De värsta pk-medlöparna skriker väl snart sig hesa om ”hat och hot”, nyordet i vårt 1984-samhälle som egentligen handlar om kritik (vilket pk-isterna inte tål).

Läs Djurfarmen och 1984 gott folk, om ni inte redan har gjort det. Vi lever i ett förtryckarsamhälle och media (sanningsministeriet) är den största boven.**

Jag har inte sett bilderna på Skugge, det räcker att läsa beskrivningarna här i tråden, och jag hoppas självklart att människan får hjälp att komma ur träsket. Fördenskull behöver man inte sticka tjocka offerkoftor i lager på lager och kränga på henne.

Edit** Upprätthåller Potemkinkulissen och går makthavarnas, inte folkets, ärenden.
Senast redigerad av skoputs 2023-08-16 kl. 03:48.
Citera
2023-08-16, 04:05
Medlem
Saltkungens avatar
Har inte denna kvinna tre barn? Vem vill ärligt talat betala för att få se denna människa naken?
Senast redigerad av Saltkungen 2023-08-16 kl. 04:08.
Citera
2023-08-16, 04:33
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yayoi
Ja, det kan man ju verkligen fråga sig.

Men jag tror nog faktiskt att det är typ Expressen & Amelia som betalar det mesta av kalaset och att de lyckats få det att, i mångas ögon, se ut som att det sitter massor av genuint upphetsade gubbar & gummor hemma i stugorna och betalar för Linda Skugges Onlyfans. Då kan de göra en medial hajp av det, de får massor med klick till sina nyhetssajter, till Lindas eget material, till artiklar andra skriver om Linda osv.

För i kölvattnet har det ju dessutom skapats en pseudodebatt som också tränger sig på mediekonsumenterna vare sig de vill det eller inte. Flödena fylls av all möjlig slags information och debatt om Linda Skugges verksamhet. Professionella debattörer på kultursidor tar ställning för eller emot vad Linda sysslar med. Det ger i sin tur ännu mer klick och trafik.

Nä, sånt här är inte riktigt på riktigt. De har skapat en jävla pseudonyhet som frontas av Expressens Linda Skugge. Det är massor av olika slags content som ger klick. Ingen kommer undan utom de som är riktigt skickliga på skapa filter runt sig själva för att slippa.

Fast även om det är en pseudonyhet (ur mediabolagens synvinkel) så är det lite väl extremt för personen Linda Skugge att gå med på att arrangera något sådant. Flera i tråden har jämfört henne med Lennart Bladh. Man börjar inte bete sig så i medelåldern utan en bakomliggande sjukdom. Jag misstänker att det antingen rör sig om en mani pga läkemedlen mot Addisons sjukdom, eller så rör det sig om Picks demens. Ett typiskt symptom är översexuellt beteende som debuterar i 40-50-årsåldern.

I båda fallen har hon nog inte långt kvar. Man kan alltså se medias reaktioner som ett försök att krama ur de sista slantarna.
Citera
2023-08-16, 04:54
Medlem
Hm undrar om alla som hoppar på att prenumerera på hennes OF är medvetna om att de kan komma outas? Skulle inte förvåna mig om Linda S kommer dra ner byxorna på sina s.k. fans. Men de verkar gilla smisk....

Hoppas att Linda S har räknat på att det kan komma surt efter, cash nu men moms o skatt sedan. Hon har helt klart ögonen på sig.
Citera
2023-08-16, 05:46
Medlem
Spännande att se när LS publicerar vilka som betalat för att se hennes uppenbara sjukdom och livskollaps.

Hyenor vilka frossat i en KÄND människas psykiska livskris. Den typen av utstuderad och extrem porr LS visar upp finns att hitta gratis i mängder på nätet.

Att betala för få beskåda LS gränslösa och tragiska förfall är jämförbart med den sexuella makt och de övergrepp prostituerade dagligen utsätts för.

Tror ni horor på riktigt gillar att knulla?

LS kommer möjligen att bli rik när hon skriver om den här tragiska perioden i hennes liv. Om hon överlever och lyckas ta sig ur livskrisen och desperationen.

Risken är att hon likt andra utnyttjade prostituerade dör eller kastas på soptippen under resans gång.

Hade hon inte varit känd, vem hade betalat för att se det tragiska LS visar upp? Den utsatta porren finns i drivor helt gratis på nätet.

De som betalar via OF är enbart en annan form av syniska torskar vilka vill se en "kändis" kräla i avgrunden. Tragiskt.
Senast redigerad av Spritsson 2023-08-16 kl. 06:07.
Citera
2023-08-16, 06:05
Medlem
Kongruensbojds avatar
En månadslön på 19 000, underhåll från exmaken och dotterns studiebidrag går att leva på utan problem. Farsan till hennes barn hade säkert sett till att barnen inte for illa ekonomiskt.

Hon hade även kunnat söka kulturrelaterade chefspositioner inom det offentliga i Stockholmsområdet. Kvinnor i hennes ålder som ansvarar för att bemanna dessa är ju gamla Skugge-heads såklart.

Hade hon spelat sina kort bättre under sin mer aktiva karriär hade hon kunnat vara chef på någon av drakarnas kultursidor idag.

Sanningen kanske inte är mera originell än att hon är ganska medioker som skribent. Innan denna hennes porrkarriär var hon ändå mest känd bland folkflertalet för sin sågning av Björn Ranelids bok Kvinnan är det första könet. Just det: hon struntade i att läsa den och skrev istället två sidor på Expressens kultursidor om hur mycket hon avskydde Ranelid för att han rakade sina armar.

Det här lägger sig snart. Det är obekvämt för media att tala om detta eftersom man vet att det svider i ögonen på vanligt fôlk. Nästa gång LS uppmärksammas i media är när någon gör ett ”scoop” på att hon inte betalat skatt på sina sidoinkomster á la Youtube-Pontus. Är inte det ett troligt scenario tror ni?
Citera
2023-08-16, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Spännande att se när LS publicerar vilka som betalat för att se hennes uppenbara sjukdom och livskollaps.

Hyenor vilka frossat i en KÄND människas psykiska livskris. Den typen av utstuderad och extrem porr finns att hitta gratis i mängder på nätet.

Att betala för få beskåda LS gränslösa och tragiska förfall är jämförbart med den sexuella makt och de övergrepp prostituerade dagligen utsätts för.

Tror ni horor på riktigt gillar att knulla?

LS kommer möjligen att bli rik när hon skriver om den här tragiska perioden i hennes liv. Om hon överlever och lyckas ta sig ur livskrisen och desperationen.

Risken är att hon likt andra utnyttjade prostituerade dör eller kastas på soptippen under resans gång.

Hade hon inte varit känd, vem hade betalat för att se det tragiska LS visar upp? Den utsatta porren finns i drivor helt gratis på nätet.

De som betalar via OF är enbart en annan form av syniska torskar vilka vill se en "kändis" kräla i avgrunden. Tragiskt.
Rik vet jag inte om hon blir men ja,det lär bli en bok om spektaklet om hon inte dör innan dess. Hon verkar dock mer välvilligt inställd till männen än övriga världen. Jag ser det mer som ett gäng förövare men de är säkert positiva och "snälla".
Citera
2023-08-16, 06:34
Medlem
Alltså, är inte det här någon sorts ”konstprojekt” eller liknande, tror ni?
Citera
2023-08-16, 06:38
Medlem
Citat:
Hon är ensam med lån på miljoner, försörjningssnsvar och nej, precis som hon skriver så drar inte hennes böcker in några pengar. Krönikor drar man inte in pengar på..Det var länge sen hon var het och anlitad. Du pratar bakåt i tiden då hon levde i ett äktenskap, dvs två vuxna kunde dela på husköp, förörjningsansvar.
Kanske har hon mer skulder att betala. Hon är dessutom sjukt, måste ligga ner flera gånger om dagen. Hon får pengar per gig, så vitt jag vet inte heltidsanställd. Räntekostnaderna är skyhöga.

Hon skriver ju klart och tydligt att hon kunde betala boendet, försörja barn etc och äntligen började dra in pengar med OF.

Hur är det möjligt att du är den sjuttonde som kommer in här och ba: meh, kan hon verkligen inte försörja sig?

Det verkar vara svårt för folk att fatta om man inte själv verkligen haft minus på kontot varje månad.

Om detta så är fallet borde vi ju se en total lavin av kulturkvinnor som visar muffen för pengar? Ebba Witt Brattström i GILF-gangbangs och Eija Hetekivi Olsson(som också är/var ensamstående med flera barn) med buttplugg? Ni vet var ni hörde det först!
Citera
2023-08-16, 06:51
Medlem
Europes avatar
Citat:
Alltså folk är så dumma här så man orkar inte.
Du har inte läst hennes svar i Expressen? Gör det och återkom sen så slipper du framstå som en dreglande fåntratt..

Nä, det "enda sättet" att försörja sig för kvinnor på är inte att sälja nakenbilder din jävla idiot.

Det är ett fullt möjligt alternativ när inget annat står till buds.
Det är lätt att raljera om man inte stått helt barskrapad och måste få in pengar till mat och boende.
Det är läskigt för folk vill inte riktigt förstå..
Om du läser krönikan kommer du läsa hur LS förklarar varför det var fullt rationellt för henne att hoppa på ett sådant här gig.
Och hon är givetvis inte ensam..
Det finns en anledning att tjejer väljer den vägen. Det är fortfarande många ggr det mest effektiva sättet att få in pengar på..

Fast barskrapad är man väl knappast om man har tillgångar som till exempel en bostad värd många miljoner? Om det är att vara barskrapad, vad är då jag och alla andra som inte har liknande resurser?
Senast redigerad av Europe 2023-08-16 kl. 07:02.
Citera
2023-08-16, 06:59
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det står annat till buds, och hon har vårdnaden om en minderårig. Fattar du inte?

Det går bra att kräkas på andra när man har sitt på det torra (likt journalistkåren i msm som hetsar och stigmatiserar de som har åsikter utanför den påtvingade boxen, om det så gäller klimat, genus/hbtqxyz eller migration). Vet inte hur många gånger jag hört/läst gliringar från kvinnliga journalister om hur värdelösa män är, och i synnerhet vita män. Ren rasism och diskriminering sanktionerad av media. Det står mig upp i halsen med den här skiten!

Skugge har underblåst hetsen och feministdravlet, inte konstigt att hon får kritik. Intressant att se vilka som hejar på. De värsta pk-medlöparna skriker väl snart sig hesa om ”hat och hot”, nyordet i vårt 1984-samhälle som egentligen handlar om kritik (vilket pk-isterna inte tål).

Läs Djurfarmen och 1984 gott folk, om ni inte redan har gjort det. Vi lever i ett förtryckarsamhälle och media (sanningsministeriet) är den största boven.**

Jag har inte sett bilderna på Skugge, det räcker att läsa beskrivningarna här i tråden, och jag hoppas självklart att människan får hjälp att komma ur träsket.
Fördenskull behöver man inte sticka tjocka offerkoftor i lager på lager och kränga på henne.

Edit** Upprätthåller Potemkinkulissen och går makthavarnas, inte folkets, ärenden.

Är du säker på att hon VILL ha hjälp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in