Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Alltså folk är så dumma här så man orkar inte.
Du har inte läst hennes svar i Expressen? Gör det och återkom sen så slipper du framstå som en dreglande fåntratt..
Nä, det "enda sättet" att försörja sig för kvinnor på är inte att sälja nakenbilder din jävla idiot.
Det är ett fullt möjligt alternativ när inget annat står till buds.
Det är lätt att raljera om man inte stått helt barskrapad och måste få in pengar till mat och boende.
Det är läskigt för folk vill inte riktigt förstå..
Om du läser krönikan kommer du läsa hur LS förklarar varför det var fullt rationellt för henne att hoppa på ett sådant här gig.
Och hon är givetvis inte ensam..
Det finns en anledning att tjejer väljer den vägen. Det är fortfarande många ggr det mest effektiva sättet att få in pengar på..
Det står annat till buds, och hon har vårdnaden om en minderårig. Fattar du inte?
Det går bra att kräkas på andra när man har sitt på det torra (likt journalistkåren i msm som hetsar och stigmatiserar de som har åsikter utanför den påtvingade boxen, om det så gäller klimat, genus/hbtqxyz eller migration). Vet inte hur många gånger jag hört/läst gliringar från kvinnliga journalister om hur värdelösa män är, och i synnerhet vita män.
Ren rasism och diskriminering sanktionerad av media. Det står mig upp i halsen med den här skiten!
Skugge har underblåst hetsen och feministdravlet, inte konstigt att hon får kritik. Intressant att se vilka som hejar på. De värsta pk-medlöparna skriker väl snart sig hesa om ”hat och hot”, nyordet i vårt 1984-samhälle som egentligen handlar om
kritik (vilket pk-isterna inte tål).
Läs Djurfarmen och 1984 gott folk, om ni inte redan har gjort det. Vi lever i ett förtryckarsamhälle och media (sanningsministeriet) är den största boven.**
Jag har inte sett bilderna på Skugge, det räcker att läsa beskrivningarna här i tråden, och jag hoppas självklart att människan får hjälp att komma ur träsket. Fördenskull behöver man inte sticka tjocka offerkoftor i lager på lager och kränga på henne.
Edit** Upprätthåller Potemkinkulissen och går makthavarnas, inte folkets, ärenden.