2006-08-27, 22:54
Medlem
onni nordström- björn borgs gamle kompis (organiserade BB:s första bröllop med marijana på svaneholms slott i skåne- paret flögs in med helikopter)
Nordström hade en halvskaplig hockeykarriär bakom sig (malmö if, björklöven, tingsryd) och blev sedan "demonpromotor" för bland annat en havererad superstargala med världskändisar. Nordström kände "alla"- och var alltid "värst".
En rolig detalj-när han som 22 årig eller nåt kom till tingsryd fick han börja skolan på högstadiet-som "billy madison " ungefär...
Vad gör han nu ? det senaste jag hörde var för 15 år sen när han var skriven på en husbåt i Los Angeles.
Citera
2006-08-29, 00:19
Medlem
Träffade Herman från Robinsson nått år eller så (minns inte exakt) efter programmet då han söp och knullade runt på Smålands Nation i Lund. Slängde bland annat ut glasflaskor från en balkong på 9:e våningen. Var precis när hans kändisskap var på väg att rinna ut. Vi försökte sälja uppgifter om honom till en skvallertidning (han var själv med på det), men de var inte intresserade längre.
Mötte honom igen för ca 2 år sedan på Centralen i Stockholm, då läste han till journalist påstod han själv, vet inte om det stämmer...
Citera
2006-08-30, 00:34
Medlem
Bert!!

Jag vill veta lite om skådisarna från Bert, speciellt killen som själv spelade bert, eftersom han inte synts till efter det. Tjejen som spelar Nadja ser precis ut som tjejen i AMF-reklamen, som träffar sin blivande man på en parkbänk, numera blond. Nån som vet om det stämmer? Hon heter Nadia Alg.
Citera
2006-08-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morgondag
Träffade Herman från Robinsson nått år eller så ------

Mötte honom igen för ca 2 år sedan på Centralen i Stockholm, då läste han till journalist påstod han själv, vet inte om det stämmer...

Jodå nu såg jag honom i ett reportage som intervjuare på Kunskapskanalen gjort i vintras.

Programmet behandlade ämnet utbrändhet som Herman skötte med lätt hand.
Citera
2006-08-30, 19:40
Medlem
Pirxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
http://hemsidor.torget.se/users/8/80...xes/xerxes.htm

Den där bruden var grymt söt. Undrar hur hon ser ut i dag. Född 68, alltså 38 bast nu.
Citera
2006-08-31, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanzi81
Jag vill veta lite om skådisarna från Bert, speciellt killen som själv spelade bert, eftersom han inte synts till efter det. Tjejen som spelar Nadja ser precis ut som tjejen i AMF-reklamen, som träffar sin blivande man på en parkbänk, numera blond. Nån som vet om det stämmer? Hon heter Nadia Alg.

Bert (Martin Andersson) gick iallafall på Åsö gymnasium på södermalm. Tror han är 79:a. Allt jag vet om snubben.
Citera
2006-09-07, 20:09
Medlem
Elvis-imitatören Henrik Åberg

Ja, vart fan tog han vägen? Han hade väl någon schlager-hit också, vad jag minns, men sen blev allt svart.
Citera
2006-09-09, 20:12
Medlem
Bert pluggade matte i london för några år sen
han jobbade extra i bar
tyckte om o röka jazztobak
hängde på klubbar i brixton
Citera
2006-09-09, 21:13
Medlem
Harry_s avatar
Bögen från Villa Medusa "Angel Vergara" jobbar som flyg"värdinna" på RyanAir
http://www.aftonbladet.se/noje/dokus...usa/angel.html

om ni undrar
Citera
2006-09-09, 22:42
Medlem
Bråkmakarns avatar
Vad gör mannen på gotland som vann massa pengar för nåt år sedan? Vet att det fanns en tråd om honom, men hittar den inte
Citera
2006-09-09, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Vad gör mannen på gotland som vann massa pengar för nåt år sedan? Vet att det fanns en tråd om honom, men hittar den inte
Här är den: http://www.flashback.org/showthread.php?t=256748
Citera
2006-09-09, 23:33
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love=Fröling
Här är den: http://www.flashback.org/showthread.php?t=256748
Tack! Jag sökte på "gotland" men hittade den inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera