2008-08-10, 16:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vad har Zelma Davis gjort på sistone?

Vilket sammanträffande då jag just läste om henne - hon är på väg att släppa en total överflödig cover av Barbara Streisand och Donna Summers låt "No More Tears (Enough Is Enough)" tillsammans med en annan avdankad 90-talssångerska vid namn Amber (bl. a. Sexual La Di Da).
Citera
2008-08-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
En kille som var med i Robinson för några år sedan. Han hette faktiskt Jesus. Tror att han bytte till det namnet i vuxen ålder.

han hette tobias, för mig att hans andranamn var jesus, använde bara det för att inte vara i teve med sitt riktiga namn. vi var i samma politiska förening back in the days
Citera
2008-08-10, 20:13
Medlem
Rådiss avatar
Här står lite om bl.a. Robinson-Jesus:
http://www.veckorevyn.com/kandis/art...e-nu/index.xml
Citera
2008-08-12, 20:01
Medlem
Whitewaters avatar
Robinson-Jesus är bibliotekarie på någon gymnasieskola i skåne. Så det så. Klippt dreadsen också om jag förstått det hela korrekt.
Citera
2008-08-13, 09:45
Medlem
hurricane07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitewater
Robinson-Jesus är bibliotekarie på någon gymnasieskola i skåne. Så det så. Klippt dreadsen också om jag förstått det hela korrekt.

Klippt sig och skaffat jobb, och gått tillbaka till ett enkelt och anonymt liv. Härligt att höra att nån från Expedition Robinson tar sitt förnuft till fånga

hurricane
Citera
2008-08-13, 09:49
Awaiting Email Confirmation
Jag vill veta vad han den där Kenny som var med i en tidig upplaga av Expedition Robinson gör idag. Lever han? Alltså den där långhårige stackarn som typ låg och dog i flera avsnitt. Vägde kanske 50 kg och tappade en massa hår mm.
Citera
2008-08-17, 18:58
Medlem
Kommer ni ihåg en grupp eller duo som hette Risken Finns..????
Vart tog dom vägen ? Vilka var dom ??.Genier..??..??
Citera
2008-08-17, 20:07
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Kommer ni ihåg en grupp eller duo som hette Risken Finns..????
Vart tog dom vägen ? Vilka var dom ??.Genier..??..??
Dom lever, men spelar inte.
Citat:
Risken Finns har även spelat live minst två gånger under 2000-talet. Ena gången i Lund inför releasen av Svenska Musikrörelsens debutskiva samt i Kalmar 2002 på en annorlunda proggkväll tillsammans med Turid, Thomas Wiehe, Ragnarök och några till.

Om dom är genier eller inte vet jag inte, men det förkommer intyg om det...
Citat:
Risken Finns är en humoristisk progg-grupp bildat i Lund 1971 av Gunnar Danielsson och Lars Fernebring. Det började med en kassett samt ett intyg på att de var genier (undertecknat av deras kompisar)
http://www.progg.se/band.asp?ID=25
Citera
2008-08-18, 02:10
Medlem
xobs avatar
vart är per hammar?!
Citera
2008-08-25, 16:51
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Dom lever, men spelar inte.

Om dom är genier eller inte vet jag inte, men det förkommer intyg om det...

http://www.progg.se/band.asp?ID=25

Gunnar Danielsson har gjort åtminstone en platta i eget namn, samt någon med en kille som heter Pekanini. Då hette de alltså Danielsson/Pekanini.
Citera
2008-08-25, 16:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Gunnar Danielsson har gjort åtminstone en platta i eget namn, samt någon med en kille som heter Pekanini. Då hette de alltså Danielsson/Pekanini.

"Som sommaren" var väl en rätt stor hit på 80-talet(?).
Citera
2008-08-25, 20:02
Medlem
ticas_1s avatar
Vad hände med den svenska gruppen So What?

Dom hade ett par sköna hits på 80-talet och karriären var på topp för båda, men vad hände sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in