• 1
  • 2
2005-10-10, 20:32
Medlem
Hej på er alla! Gör debut på forumet. Smaskar in en alldeles överjävligt nyfiken fråga: Vem är guten som kammade hem storvinsten på lotto? Finns mycket fakta på denna länk http://www.expressen.se/index.jsp?a=449754 , så det borde ju inte vara så svårt att luska ut. Stod någon annanstans att han hade lite speldjävul i sig, hoppas han inte blåser allt bara.
2005-10-10, 20:42
Medlem
Jag bor på den där ön så jag kan säkert berätta vem det är...Men vänta ett par dagar. Dom går säkert ut med nån intervju imorgon i lokaltidningen...
2005-10-10, 21:18
Medlem
Jag anser att sådana här uppgifter kring vem som är lottovinnare är rätt onödiga på FB. Jag tycker att anonymiteten bör värderas betydligt högre än allmänintresset för vem personen är här på forumet. När det gäller brottsmål är det förstås en helt annan sak.

Vad tycker ni?
2005-10-10, 21:24
Medlem
DaStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrillos
Jag anser att sådana här uppgifter kring vem som är lottovinnare är rätt onödiga på FB. Jag tycker att anonymiteten bör värderas betydligt högre än allmänintresset för vem personen är här på forumet. När det gäller brottsmål är det förstås en helt annan sak.

Vad tycker ni?
Jag tror det är chrillos
2005-10-10, 21:31
Moderator
impieteers avatar
Det står ju alldeles för mycket i intervjun för att han ska kunna hålla sig anonym på den lilla ön.

* Heter inte Erik.
* 36 år
* Har en äldre bror
* Född och uppvuxen på Gotland, har barndomshemmet utanför Visby.
* Bor i en central etta i Visby
* Arbetslös/sjukskriven fd kockassistent
* Håller på Brynäs i hockey och IFK Göteborg i fotboll.
* Gillar Pink Floyd

Det finns inte en rutten chans att man inte skulle veta vem det var, om han fanns i bekantskapskretsen, eller hur? Han kan lika gärna tala om vem han är direkt.
2005-10-10, 22:11
Medlem
mr.arnes avatar
Just nu sitter det säkert en massa 22-åriga, blonda, silikonbimbos och följer den här tråden. Det rycker i guldgrävarådern
2005-10-10, 22:15
Medlem
moodys avatar
jag bor också på ön. Mer än att det känns surt att mitt favorit tippställe delade ut vinsten så tycker jag att han ska få vara ifred!

Tänk så mycket skitsamtal och besök han kommer att åka på om det kommer fram vem det är.

Låt honom njuta av sin vinst och om han vill så kommer han ut och berättar vem han är.
2005-10-10, 22:19
Medlem
broderdebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moody
jag bor också på ön. Mer än att det känns surt att mitt favorit tippställe delade ut vinsten så tycker jag att han ska få vara ifred!

Tänk så mycket skitsamtal och besök han kommer att åka på om det kommer fram vem det är.

Låt honom njuta av sin vinst och om han vill så kommer han ut och berättar vem han är.
Ja gud vad synd det är om honom. Stackarn!
2005-10-10, 22:27
Medlem
moodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broderdeb
Ja gud vad synd det är om honom. Stackarn!

handlar absolut inte om det. Det handlar om intigritet.
2005-10-10, 22:38
Medlem
Rackis - Vad ska du med hans identitet att göra? Så du kan åka hem till honom och göra inbrott, tigga eller pressa honom på pengar?

Hoppas det aldrig kommer ut vem han är.
2005-10-10, 22:42
Medlem
Bråkmakarns avatar
Bara jag som får känslan att han är lite.. egen?

"Han bor i en fin etta i centrala Visby. På väggarna hänger lagbilder av Brynäs och IFK Göteborg. "

"Jag och familjen firade med kaffe. Jag dricker ingen alkohol, säger Erik."

"..Eller åka och se europeisk toppfotboll, helst Liverpools matcher.
- Nu ska jag glida runt. Pyssla lite"

"Då satte han sig och spelade tv-spel tills han somnade."

"efter samtalet gick Erik och diskade.
- Och jag fick för mig att damma hela lägenheten."

Kanske inget särskilt, men jag tyckte intervjun kändes lite som att dom intervjuvade ett barn..
2005-10-10, 22:57
Medlem
Milkfed 2s avatar
bara ta en titt i taxeringskalendern nästa år om man vill veta...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in