Hej på er alla! Gör debut på forumet. Smaskar in en alldeles överjävligt nyfiken fråga: Vem är guten som kammade hem storvinsten på lotto? Finns mycket fakta på denna länk http://www.expressen.se/index.jsp?a=449754 , så det borde ju inte vara så svårt att luska ut. Stod någon annanstans att han hade lite speldjävul i sig, hoppas han inte blåser allt bara.
Jag anser att sådana här uppgifter kring vem som är lottovinnare är rätt onödiga på FB. Jag tycker att anonymiteten bör värderas betydligt högre än allmänintresset för vem personen är här på forumet. När det gäller brottsmål är det förstås en helt annan sak.
Jag anser att sådana här uppgifter kring vem som är lottovinnare är rätt onödiga på FB. Jag tycker att anonymiteten bör värderas betydligt högre än allmänintresset för vem personen är här på forumet. När det gäller brottsmål är det förstås en helt annan sak.
Det står ju alldeles för mycket i intervjun för att han ska kunna hålla sig anonym på den lilla ön.
* Heter inte Erik.
* 36 år
* Har en äldre bror
* Född och uppvuxen på Gotland, har barndomshemmet utanför Visby.
* Bor i en central etta i Visby
* Arbetslös/sjukskriven fd kockassistent
* Håller på Brynäs i hockey och IFK Göteborg i fotboll.
* Gillar Pink Floyd
Det finns inte en rutten chans att man inte skulle veta vem det var, om han fanns i bekantskapskretsen, eller hur? Han kan lika gärna tala om vem han är direkt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!