2006-09-12, 17:14
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirx
Den där bruden var grymt söt. Undrar hur hon ser ut i dag. Född 68, alltså 38 bast nu.

Hon spelade ju "Yrla virvla virvelflicka" i "Ebba och Didrik"
Citera
2006-09-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Hon spelade ju "Yrla virvla virvelflicka" i "Ebba och Didrik"

Bild på henne då och nu?
Citera
2006-09-13, 09:59
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Bild på henne då och nu?

Johanna Friberg heter hon tydligen om hon inte gift sig. Hittade ingen ny bild. Gammal bild fanns ju på länken innan
Citera
2006-09-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Johanna Friberg heter hon tydligen om hon inte gift sig. Hittade ingen ny bild. Gammal bild fanns ju på länken innan

Hittar inte länken...
Citera
2006-09-13, 16:52
Medlem
FloorPhilers avatar
Scott Baio

Ok, Scott Baio. Vad gör han idag? 80-talsikonen hade verkligen game. Bland brudar han har legat med återfinns: Pamela Anderson, Erika Eleniak and Nicole Eggert, Natalie Raitano, Nicolette Sheridan, Brooke Shields, Denise Richards, och Heather Locklear. En bortglömd Ladies man som fick/får ligga sanslöst mycket trots brist på karriärsmässiga framgångar de senaste 15 åren.
Citera
2006-09-13, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FloorPhiler
Ok, Scott Baio. Vad gör han idag? 80-talsikonen hade verkligen game. Bland brudar han har legat med återfinns: Pamela Anderson, Erika Eleniak and Nicole Eggert, Natalie Raitano, Nicolette Sheridan, Brooke Shields, Denise Richards, och Heather Locklear. En bortglömd Ladies man som fick/får ligga sanslöst mycket trots brist på karriärsmässiga framgångar de senaste 15 åren.
Vem f*n e det ?
Citera
2006-09-13, 18:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Vem f*n e det ?

Spelade Chachi i happy days!

"Gänget o jag med Fonzie"
Citera
2006-09-13, 19:05
Medlem
FloorPhilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo

Ja, sen har det drivits med honom en del i bl.a South Park och The Family Guy. Som karriär ligger han i Hasselhoff klass men som pick-up artist och ladies man har han väldigt få överman. There´s just something about Baio.

Förresten tog inte han över Fonzies (Winkler) roll som advokat i Arrested Development? suverän serie som dödades med ett svenskt buskisnamn, typ: "Firma fiffel och båg" om jag inte minns fel.
Citera
2006-09-14, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo

Oki, då vet jag det. Också!
Citera
2006-09-14, 21:31
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloorPhiler

Rätt lustigt att du tar upp honom, han är "världsberömd" i USA, men i Sverige vet folk knappt vem han är. Typisk tonårsstjärna som det går åt helvete för.

- F.G
Citera
2006-09-15, 09:47
Medlem
erikbes avatar
Vad hände med "Mustafa" från "Mustafas show"?
Citera
2006-09-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Rätt lustigt att du tar upp honom, han är "världsberömd" i USA, men i Sverige vet folk knappt vem han är. Typisk tonårsstjärna som det går åt helvete för.

- F.G
Fonzie, Ralph Malph, (Ron Howard), Fräkniga tjejen/syrran.... Minns jag.

Nej Scott Baio lämmnade inga avtryck i Sverige. Inga av hans serier sedan sändes väl här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in