2004-09-15, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loopflikkan
....som bara pepprar på med frågor hela tiden!

Är det inte någon som vet vart någon av alla dessa losers tagit vägen?????

Jag vill ju i och för sig veta............vart tjejerna i solstollarna är i dag......och han Andree so alla var kära i.....
Ahh!! Han André hörde jag något om bara härom dagen. Han var ihop med en känd sockerpingla men jag minns inte riktigt vem... Peter André heter han va?
Citera
2004-09-15, 16:02
Bannlyst
JOO!! Han är ihop med Jordan (Katie Price)
Citera
2004-09-15, 16:05
Medlem
GreenManalishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Osäker på hur mycket man får nämna namn så det bli lite kryptiskt för de angelägna..
Robin släppte en skitbra (nä jag skojar...) singel och veks ut i Aktuell Rapport.
Hon försökte blåsa dem och de henne så tillslut blev det ingen vinnare där.. Hon hette samma i efternamn som en mittback i VSK och en minsister. Bägge dessa meriter inhämtade på det ljuva 80-talet.
Dessutom har jag för mig att hon inte var en oäven längdhopperska..
Men vad gör hon idag!! Bor hon granne med mig/dig med nytt eftrnamn??

Vad gäller Linda Thorén finns "underbar" info om hennes USA-karriär på www.lukeford.com
Robin gjorde en liten comeback under artistnamnet Q.
Det gick inte bra då heller.
Citera
2004-09-16, 10:14
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
....som bara pepprar på med frågor hela tiden!

Är det inte någon som vet vart någon av alla dessa losers tagit vägen?????

Jag vill ju i och för sig veta............vart tjejerna i solstollarna är i dag......och han Andree so alla var kära i.....

Är detta André Gjörling månntro? http://www.ceol.se/corbies/members/andre_sw.html

Han hade en egen sida för ett tag sedan men den verkar vara borta.

Martyna Lisowska som spelade brorsdotter till Knegoff spelar i musikaler idag.

Har försökt få reda på vad Katja Kisch och Britt Dahlén gör men hittar inget. Jag tror att Polly Kisch, som spelade Alva i Tre Kronor på TV4, var släkt med Katja. De var båda ganska mörka och efternamnet är ju inte så vanligt.

Britt Dahlén gjorde några skivor på 80-talet men verkar sedan ha försvunnit. Jag tror jag såg nån blänkare om att hon bor i Örebro men kan ha fel.
Citera
2004-09-16, 11:50
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Britt Dahlén gjorde några skivor på 80-talet men verkar sedan ha försvunnit. Jag tror jag såg nån blänkare om att hon bor i Örebro men kan ha fel.
Vem är Britt Dahlén??

Nån som vet var den där rödhåriga killen med randig tröja och hängselbyxor (Chucky outfit ) som var med i telias plus reklam för ca 10 år sen sysslar med nu?
Han som berättade hur man gjorde när man skulle använda olika tjänster, tex om det ringde nån medans man pratade med nån i ena "linjen" så kunde man tryckte fyrkant (siffra).. och höra vem det var som ringde..

Och i nån reklamfilm sjöng nån "079...75!" och ungen säger "Tack för det televerket!"

I slutet av den reklam serien tror jag grabben fick med sig en tjej i reklamen också.
Citera
2004-09-16, 13:06
Medlem
Hercule Poirots avatar
Var det inte en lite ful, lönnfet ungjävle i 11-års åldern som var med i Oldsbergs program för 10 år sedan? Vad gör han nu?

Jag var i samma ålder som han, men hatade han som faan. Var ju tvungen att titta på skiten varje lördag med morsan och farsan. :mad:
Citera
2004-09-16, 14:35
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollnitton
Vem är Britt Dahlén??

En av brudarna som var med i Solstollarna. Blond och lång, sjöng egna låtar och var stjärna 1987-1988: http://www.geocities.com/bimboboy84/britt.htm
Citera
2004-09-16, 16:07
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
En av brudarna som var med i Solstollarna. Blond och lång, sjöng egna låtar och var stjärna 1987-1988: http://www.geocities.com/bimboboy84/britt.htm
Ok! Jag får väl hålla utkik om jag ser henne.. känner nog inte igen henne men men..

OT igen! Såg en reklamskylt på en busshållsplats idag, med ettpar av fame factorys gammla "elever" Dom tvålängst ner på bilden..
http://www.nojeskrogen.se/px/start.jpg

Nån annan som vet vad vad fame factory eleverna sysslar med?

Edit: Glömde skriva att dom två från FF är med i Hjalmars revy..
Citera
2004-09-16, 16:15
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Var det inte en lite ful, lönnfet ungjävle i 11-års åldern som var med i Oldsbergs program för 10 år sedan? Vad gör han nu?

Jag var i samma ålder som han, men hatade han som faan. Var ju tvungen att titta på skiten varje lördag med morsan och farsan. :mad:
Minns inte om han var med hos oldsberg, men jag kan tänka mig det..
Jag hatade också den där jävlen ..
Man hör ibland folk som säger "Tack för det televerket" när dom fått nån service typ på ica.. Otroligt irriterande..
Undrar varför jag fortfarande kommer ihåg den där reklamen..
Citera
2004-09-16, 18:05
Medlem
Ylva-Maria Thompson kan man hitta på www.girlscorner.nu (såg jag i en annan tråd här på forumet).
Citera
2004-09-16, 21:12
Awaiting Email Confirmation
Obscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
John Holm dog väl för ganska länge sedan?

Nope. Snackade med honom senast igårkväll..
Citera
2004-09-16, 21:22
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
och han Andree so alla var kära i.....
det blir de fortfarande vill kan jag lova. Han jobbar i baren på ... vid .........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in