2024-05-24, 14:03
Medlem
Storstark68s avatar
Hånglade med S-Magda i drömmen. Varför?

Drömde i natt jag var på en fest där t.ex Sossebossen Magda fanns i vimlet. Jag ville INTE ha nåt med henne att göra, men plötsligt stod hon framför mej och frågade om jag ville kyssas. Hon drog mej till sig och där stod vi plötsligt mitt i festen och kysstes! Det kändes ju konstigt nog härligt men jag drog mej undan till ett mindre rum som nästan var folktomt. Då kommer Magda in halvnaken i en morgonrock och jag tänkte att jävlar vilken snygg kropp hon har. Sen blev det mer hångel innan jag vaknade upp kallsvettig och halvkåt. Förstår inte varför jag drömde detta eftersom jag inte är ett dugg attraherad av denna person, däremot tycker jag att kd Ebba har fina attribut. Nån som kan tolka min märkliga dröm/ mardröm? Är jag undermedvetet S-bossens toyboy och för vek att sätta hårt mot hårt mot kvinnliga pampar?

https://www.bedrenaetter.se/dromtydning.html
Senast redigerad av Storstark68 2024-05-24 kl. 14:06.
Citera
2024-05-24, 14:07
Medlem
Megaforces avatar
Dags för psyket tror jag..

Hade det varit t.ex. Ellinor Eriksson så hade dina drömmar varit helt normala men nu..
Citera
2024-05-24, 14:41
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Dags för psyket tror jag..

Hade det varit t.ex. Ellinor Eriksson så hade dina drömmar varit helt normala men nu..

En gång är ingen gång men om drömmen upprepas får jag nog skicka ett loveletter haha.
För övrigt drömmer jag hellre om kvinnor än såna halvbögar som du.
Citera
2024-05-24, 15:04
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
TS behöver uppenbarligen en stark och arg kvinna som kan sätta en karl på plats.
TS kanske också har fantasier om att få vara en vek liten dörrmatta?
TS blev ju kåt av drömmen.. TS bör fortsätt med scenariot i sina dagdrömmar.
Citera
2024-05-24, 15:14
Medlem
Bara en mardröm av värsta sorten.
Citera
2024-05-24, 15:14
Medlem
Drömmar betyder inget.
Citera
2024-05-24, 15:20
Medlem
Kan vara en sanndröm TS hade, röstar han på sossarna till Eu valet kommer han bli rövknullad av sossar långt framöver.
Citera
2024-05-24, 15:26
Medlem
vitalsignss avatar
Så här ser jag den drömmen: Den har inte något att göra med Magda som sosse att göra. Hon representerar ju sådant som makt, status, exklusiva fester, livvakter, privatchaufförer, Cartierklockor, flärd och annat. Och hon ser ju faktiskt inte illa ut heller. Och i drömmen blev du överraskad av att hon var sexigare än du trott.
Att kyssa någon får man väl säga vara en intim samhörighet med en väldigt utvald person.

Alltså: Du vill ha samhörighet med antingen en person som du ser som jävligt attraktiv. Det måste inte vara en person, det kan vara det som personen representerar.
Är du tveksam inför ett nytt jobb? Du kanske står inför något som är bra som ett jobb eller utbildning, men du är orolig för att du inte ska klara det? Du ville inte ha med Magda med göra, men sen gick du loss på henne med hångel och allt.
Alltså: Trotsa din rädsla och ring tjejen du nyss träffat. Eller skriv den där jobbansökan du hittat. Du suktar efter nåt bra.
Titta på den här länken, det tror jag kan vara bra för dig.

https://www.youtube.com/watch?v=HFmobB9e9vk
Citera
2024-05-24, 15:27
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Drömmar betyder inget.
Drömmar betyder massor. Och att försöka tolka dem är inte alls fel.
Citera
2024-05-24, 15:52
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Kan vara en sanndröm TS hade, röstar han på sossarna till Eu valet kommer han bli rövknullad av sossar långt framöver.

Röstar alltid på SD i EP-valen så då blir jag väl rövknullad av Jimpa eller Charlie...fy hvete! Jag skulle göra hackebiff av en våldtäktsbög oavsett partitillhörighet. Har för övrigt aldrig förut drömt om partiledare så det kanske har med den galna trolldebatten att göra?
Senast redigerad av Storstark68 2024-05-24 kl. 16:01.
Citera
2024-05-24, 16:00
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Så här ser jag den drömmen: Den har inte något att göra med Magda som sosse att göra. Hon representerar ju sådant som makt, status, exklusiva fester, livvakter, privatchaufförer, Cartierklockor, flärd och annat. Och hon ser ju faktiskt inte illa ut heller. Och i drömmen blev du överraskad av att hon var sexigare än du trott.
Att kyssa någon får man väl säga vara en intim samhörighet med en väldigt utvald person.

Alltså: Du vill ha samhörighet med antingen en person som du ser som jävligt attraktiv. Det måste inte vara en person, det kan vara det som personen representerar.
Är du tveksam inför ett nytt jobb? Du kanske står inför något som är bra som ett jobb eller utbildning, men du är orolig för att du inte ska klara det? Du ville inte ha med Magda med göra, men sen gick du loss på henne med hångel och allt.
Alltså: Trotsa din rädsla och ring tjejen du nyss träffat. Eller skriv den där jobbansökan du hittat. Du suktar efter nåt bra.
Titta på den här länken, det tror jag kan vara bra för dig.

https://www.youtube.com/watch?v=HFmobB9e9vk

Tack för seriöst svar och nåt kanske stämmer om min attraktion för vissa kända personer. Men varför denna Magda som känns helt fel, däremot tycker jag sedan länge att Bianca är grymt sexig om än lite puckad. Jaja...nu vill jag inte drömma om några fler sossar!
Citera
2024-05-24, 16:08
Medlem
Psyket eller så är du bög... Finns inga andra alternativ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in