Skulle väl ha postat här istället för att skapa en tråd!
Hade i alla fall en häftig och laddad dröm i natt.
Min sambo som jag har varit tillsammans med i över 10 år är gravid och vi väntar barn. I 3 nätter på raken nu har jag drömt erotiska drömmar om andra kvinnor(det är just detta som jag vill att ni ska reflektera över). Det har i ett fall rört sig om en tjej som jag var intresserad av när jag gick i gymnasiet.
Men drömmen jag hade i natt var så jävla flummig och sexuellt laddad alltså. Som alla vet så är det svårt att minnas drömmar i detalj några timmar efter att man har vaknat men jag ska göra mitt bästa.
Efter att ha avslutat ett arbetspass(minns att jag jobbad i någon industri) i drömmen så är jag hemma men det är inte i den lägenhet där jag bor nu utan snarare i ett hus(villa). Mina föräldrar och min flickvän är hemma hos mig när jag plötsligt befinner mig i huset. Tycker att mina föräldrar och min flickvän beter sig underligt. Precis som om dom döljer något för mig.
Nu händer något konstigt. Det blir till fest och champagne flaskor öppnas och hälls upp i vackra glas. Vi dricker och skålar och nu märker jag att det är mig vi firar. Får reda på att jag ofrivilligt är med i tv program och blir helt upphetsad av glädje över detta men varför vi firar mig vet jag inte riktigt än.
Plötsligt så ringer det på dörren och i drömmen så är det en man som stiger in i huset som jag känner igen som en känd offentlig person men jag vet ändå inte vem det är. Här avslöjar min farsa att detta är hans älskare. Jag blir lite chockad i drömmen men innan jag hinner reagera så står det plötsligt en söt, vacker kvinna i säg 25 års åldern stående lite coolt halv hängandes mot en vägg och tittar på mig.
Hon tittar på mig på inte ett slampigt sätt men ändå på ett erotiskt sätt och hon ser ren och väldigt oskyldig ut. Jag blir naturligtvis väldigt nyfiken på denna kvinna och undrar vad hon gör i mitt hus men allt blir så förvirrat eftersom det ä rena rama festen där man hela tiden skålar i champagne.
Jag tittar nu på min sambo och undrar hur jag ska hantera den här situationen eftersom hon är min flickvän och nu står denna underbara kvinna och kollar in mig. Kom med säger min sambo och hon presenterar mig för kvinnan och säger att hon är din ikväll och ser höggravid ut med en stor mage.
Nu så förändras allt. Festen har lugnat ner sig och min sambo och min mor har lämnat huset. Det är mörkt och mysig belysning. Min far är kvar i lägenheten med den där offentliga mannen som har avslöjats var hans älskare vilket tydligen inte min mor hade något emot. Min farsa och den offentliga mannen vinkar till mig och går in till ett av sovrummen och stänger dörren och jag förstår att dom ska ha sex.
Nu står jag framför kvinnan och vi är ensamma och jag börjar tala med henne. Plötsligt minns jag att jag ryter till henne att jag inte minsann inte tycker om judar. Men jag är ju judinna säger hon och ler mot mig. Mina förutfattade meningar mot judar i drömmen förändrades direkt när han sa detta i drömmen eftersom jag kände en otrolig dragningskraft till denna underbara kvinna.
Vi beger oss till sängen där vi bara ligger och myser och känner på varandra. Ingen penetration och sexuella ställningar utan vi ligger bara i sängen och tar på varandra bara och hela tiden så ser ler hon på ett vackert sätt åt mig.
Plötsligt är det dag och jag och kvinnan har gått upp. Farsan och den offentliga mannen är också i huset men nu är också min mor och sambo där. Det ringer på dörren och jag öppnar. Där står en grå hårig gammal man i säg 70 - års åldern. Min mor rusar till dörren och hälsar mannen välkommen. Nu så ser jag att min mor har riktigt mycket smink i ansiktet. Jo hon ser jävligt billig ut helt enkelt.
Detta är min älskare och presenterar mannen för mig. Jaha säger jag utan att bry mig särskilt mycket för jag har ju fått ha mitt trevliga men den där underbara judinnan. Alla, inklusive jag går nu fram till en dator i huset där jag får logga in. Surfar in på den tv kanal som har sänt showen som alla har deltagit i men där jag var huvudrollsinnehavaren.
Ser att människor har tittat på denna show på hela planeten. Jag tittar nu runt i huset och märker att judinnan inte är kvar. Börjar direkt söka på internet helt fanatiskt efter information om henne så att jag kan lokalisera henna och finna henne helt enkelt men misslyckas gång på gång.
Min flickvän talar till mig att nu är programmet slut och kvinnan du träffade var bara en deltagare. Precis innan jag vakna i drömmen kände jag mig fruktansvärt frustrerad av att inte kunna träffa denna judinna nå mer.
Och sen vakna jag!