Drömde att jag var med om en bilolycka. Jag åkte bil med en vårdtagare (jobbar extra inom hemtjänst) och den gamla gubben körde bilen. Jag sa: akta, här är det halt! Och när jag säger det så får bilen sladd. Det var blank-is och i samma höjd med vägen fanns en sjö som var tvär-djup, så hamnar vi i vattnet så drunknar vi! Vi kanade då ner i vattnet och jag undrade hur fan jag skulle göra. Jag fick av mig mitt bälte och hans med, jag tänkte att jag kan nog klara mig själv, men jag måste ju hjälpa honom!? Men han är gammal och slut i kroppen och kommer inte klara att simma. Det var på våren och isen på sjön hade precis släppt, det var jävligt kallt. Jag tänkte "ska jag simma mot land och överleva, eller försöka hjälpa honom, och riskera att drunkna?" han skulle alltså få panik av att inte kunna simma och därmed trycka ner mig under vattnet. Bilen kom iaf upp på vägen igen och vi krockade med ett träd. Det var mycket folk på olycksplatsen, men ingen tog reda på om jag mådde bra. Jag var ensam och övergiven, med tusen människor omkring mig. Jag satte mig ner i skogen och försökte hålla tillbaka tårarna. Då kände jag en arm om mina axlar och jag lutade huvudet mot den som höll om mig. Kände mig bättre till mods av att någon brydde sig.
Sen drömde jag tusen grejer till, bla var jag med i någon fight club eller nåt, vi höll på att ha ihjäl varandra och det slutade med att jag blev kär i en av killarna jag slogs mot. Sen sprang jag runt på universitetets campus och kikade in i ett fönster och såg en gammal vän, jag knackade på rutan och så pratade vi en stund. Jag var även på mc donalds i min hemstad. PHU! händelserik natt.
Sen drömde jag tusen grejer till, bla var jag med i någon fight club eller nåt, vi höll på att ha ihjäl varandra och det slutade med att jag blev kär i en av killarna jag slogs mot. Sen sprang jag runt på universitetets campus och kikade in i ett fönster och såg en gammal vän, jag knackade på rutan och så pratade vi en stund. Jag var även på mc donalds i min hemstad. PHU! händelserik natt.