2007-11-01, 09:58
Medlem
Jag har drömt ett par dagar irad nu om att jag har sex med min flickvän eller att jag har chansen att ha sex med någon annan och det står mellan valet och kvalet ifall jag ska göra det.
Är nämnligen bortrest i en vecka och är därmed inte med min flickvän... hoppas jag blir av med drömmarna när jag kommer hem.
Citera
2007-11-01, 10:03
Medlem
Vänlige Viktors avatar
I går spelade jag kort på kvällen.
I natt drömde jag att jag spelade kort.
Motståndarna var dock inte de samma.

/VV
Citera
2007-11-02, 04:53
Medlem
knivhippies avatar
Jag och en väldigt nära vän åkte till kuba. Där lånade vi värsta fräsiga bilen (tror det var en gammal Jaguar) av en mysko typ. Vi fick även mängder av kokain och whiskey. Vi körde ganska vårdslöst, drack whiskey och snortade koks.

Till slut råkade jag i mitt övermod krascha bilen mot en lyktstolpe. Vi fick låna en ny, ännu fräsigare bil av en ännu skummare typ som dessutom gav oss mer koks och whiskey.

Vi fortsatte att dricka och snorta och jag körde ännu vårdslösare. Vi hade inte speciellt kul(även om det låter så), det var nämligen så att den förre bilens ägare var efter oss..

Givetvis krashade vi även denna bil och vi fick åter igen en ännu fräsigare bil. Den här gången en röd, splittrans, supersnabb Ferrari tror jag det var. Vi var nu jagade av två galningar och jag var tvungen att köra ännu snabbare tills även denna bil kraschades.

Så här höll det på ett tag och tillslut hade vi en hel mobb med galna latinos efter oss. Då fick vi tag i nån sorts "framtidsbil", även den röd, som jag gasade på ordentligt med. Den lyfte från marken,vi kastade oss ur, den slog en trippelvolt och landade mitt i en korsning. Framtidsbilen exploderade ordentligt och flera andra bilar strök med.

Ungefär såhär höll det på, jag vet inte hur länge, men tillslut trollades vi plötsligt till flygplatsen och vi skulle hem. Likt demoner flashade skummisarnas ansikten framför oss. Den ena surare än den andra.

Sen vaknade jag och fattade ingenting.

Den drömde jag iofs i förrgår, men den var så sjuk så jag var tvungen att skriva ner den... Då jag nyligen lagt ner mitt dagliga drogbruk har jag haft helt störda drömmar, oftast mardrömmar som den här...
Citera
2007-11-02, 08:39
Medlem
Sephirots avatar
Inatt drömde jag att en tjej som jag känner var otrogen mot sin kille med mig, hon tyckte inte det var en bra idé men fortsatte i alla fall. Sedan vaknade jag till, när jag somnat igen drömde jag att jag träffade sångaren/skådespelaren Brandy. Hon stod och jobbade i en bar , jag gick fram till henne och frågade hur det gick med musiken och varför hon stod i baren. Plötsligt kom det fram en gubbe som fick en drink och en öl kastade i ansiktet, han hade tydligen betalat för att få dem i ansiktet. (?)
Citera
2007-11-02, 19:30
Medlem
the_linuss avatar
I natt drömde jag att jag kom in i en tennishall där jag tidigare har jobbat. Min f.d kollega satt på en väldigt hög plank-liknande bänk som var cirka 10 meter upp i luften. För att komma upp dit var man tvungen att klättra på en liten stege. Nedanför honom, alltså på själva tennisplanen, sprang det runt massa barn och spelade tennis över en massa smånät. När jag väl kommit upp till min kollega så börjar han gunga på den här otroligt höga bänken. Han säger att han har gjort det förut och att det inte är någon fara. Den höga bänken börjar nu snurra runt, runt, runt i en omänsklig fart. Tillslut tippar den över och vi båda faller. Jag råkar av någon anledning landa på en tjock madrass som dämpar fallet. Min kollega där emot, faller rakt ner på den hårda mattan och dör omedelbart.

Jag har inte drömt något på månader. Att det här dyker upp känns helt konstigt, eftersom jag inte arbetat i tennishallen på flera år.
Citera
2007-11-02, 22:45
Medlem
Kerubs avatar
Kerubs dröm igårnatt började som den gamla vanliga sexdrömmen. Jag träffade på en gammal klasskompis uppskattningsvis från sent högstadium som jag alltid har varit smått tänd på. Vi började prata om nånting som jag inte minns och av någon anledning som jag inte heller minns urartade det i besinningslöst sex.

Kerub tryckte på som fan och närmade sig orgasm. När jag kom blundade jag och lade satsen på hennes rygg. Men när Kerub öppnade sina ögon, låg ett vidrigt monster (mänskligt, stort, kvinnligt kön, hårigt och allmänt äckligt) under mig med min kuk i hennes fitta. Kerub tappade hakan och skrek rakt ut, sen tappade jag även balansen och trillade bakåt men hennes mutta höll kvar min åderpåle på något sätt, så den gick således av. Sedan vaknade jag.

Kerub minns fortfarande en del av detta trots att det var många timmar sedan han drömde det! Men när han vaknade så kom han även ihåg nästan alla detaljer, så jag skrev upp allt jag kom ihåg och det blev detta. Kan detta betyda någonting? Eller är det bara massa nonsens som min hjärna har hittat på för att jävlas med mig!?
Citera
2007-11-02, 23:08
Medlem
Inatt drömde jag att en polare skjutsade mej och tre andra på fyllan i min bil, sedan körde han rakt ner i en sjö och en av passagerarna dog, sen stod vi i sjön restan av natten med vatten upp till knäna och försökte reda ut vem som skulle ringa offrets mor och berätta vad som hänt
Citera
2007-11-03, 22:06
Medlem
Fred Friendlys avatar
Minns bara ett par fragment.

Jag är med min klass, utan att jag känner igen någon, på väg någonstans. Väl framme vid ett hus står en stor polisbuss där. Jaha tänker jag och går in i den. I nästa sekvens står jag längst fram i bussen och frågar den kvinnliga chaffören om nyckeln till toaletten som är ett utedass jag ser från fönstret. Hon ger mig nyckeln och tar fram ett anteckningsblock och skriver upp att jag haft en permission. Det blir massa jidder och en tredje person jag inte minns ansiktet på hjälper mig och jag nyttjar inte permissionstillfället.

Nästa sekvens är i bussen, jag sitter öga mot öga med en vacker tjej som mig veterligen inte existerar, ingen aning vem det är. Jag är småintresserad av henne men det slår mig att jag är en dömd brottsling och jag tänker i drömmen "jag är ingen brottsling, jag var ju bara med i gänget". IRL har jag inte ens snattat. Vill jag bli en brottsling, undermedvetet?

Denna dröm utspelade sig EFTER jag gått upp och pissat, tidigare minns jag hur jag blev jagad av en varan och en orm. Mina drömmar är alltid väldigt innehållsrika, tecken på att jag sover oroligt?
Citera
2007-11-05, 12:25
Medlem
misericordies avatar
Drömde att jag åkte till mitt hemland och bodde på ett hotell som kallas "Guds hotell" eller nåt sånt. Jag går runt på upptäcktsfärd och hamnar i en trädgård där det växer enormt stora hallon, lika stora som handbollar ungefär. Dessa hallon är de saftigaste och godaste jag någonsin har smakat. Jag påminns om att jag i min tidiga barndom åt just såna hallon.

Jag och min mamma som också är med på resan går till hotellets reception. Där finns en modell av treeningheten, bestående av tre figurer i en triangel. Men ingen av figurerna får ses som viktigare än de andra, så därför jobbar tre män med att varje sekund flytta dem 120 grader så de byter position.

Sedan går vi till bastun/badhuset, och mamma bestämmer sig för att köpa hotellet.

När vi kommer hem till Sverige är jag besatt av dessa hallon, och tänker att de måste finnas någonstans i södra Sverige. Jag letar desperat. En gammal kompis vill träffas på Liseberg, och jag tar mig dit. När vi sitter i en karusell tänker jag att våra könsorgan liknar ju dessa hallon...
Citera
2007-11-05, 19:11
Medlem
Jag drömde att jag satt vid ett bord med några jag känner och en unge i 13-års åldern. Det fanns ett paket fullt av kokosbollar och ungjäveln höll på att vräka i sig allt. Då det bara fanns 3 kvar så ville jag också ha, så jag slet dem ur händerna på han, smällde honom på käften ett antal gånger och anmärkte att han skulle sluta vara en sån girig liten skit och sen åt jag dem själv och kände mig rätt så stolt över att ha lärt honom en läxa.

Och så drömde jag att en relativt snygg tjej jag känner sög av mig och att jag munknullade henne tills hon spydde lite på min kuk. Den drömmen var jävla nice.
Citera
2007-11-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rizado
Drömde en klassisk kalsongdröm senast. Var ute å sprang i skogen eller nån annanstans, kommer inte riktigt ihåg. Nån fysisk aktivitet var det. Sen så pratade jag med någon, en bekant antagligen, och så vipps så hade jag glömt byxorna.

Jag har aldrig i hela mitt liv glömt att ta på mig byxorna, va e de för skum dröm egentligen? Det verkar ju som om de flesta har haft den.

Japp, den har jag också haft. Riktigt pinsamt!
Citera
2007-11-09, 22:17
Medlem
Deedzs avatar
drömde att det var en stor jävla pytonorm eller nåt i våran föredetta trädgård, vi satt i fönstret och kollade ut och den kollade på oss.. den var stor som en anakonda, men var tydligen en pytonorm enligt drömmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in