Jag och en väldigt nära vän åkte till kuba. Där lånade vi värsta fräsiga bilen (tror det var en gammal Jaguar) av en mysko typ. Vi fick även mängder av kokain och whiskey. Vi körde ganska vårdslöst, drack whiskey och snortade koks.
Till slut råkade jag i mitt övermod krascha bilen mot en lyktstolpe. Vi fick låna en ny, ännu fräsigare bil av en ännu skummare typ som dessutom gav oss mer koks och whiskey.
Vi fortsatte att dricka och snorta och jag körde ännu vårdslösare. Vi hade inte speciellt kul(även om det låter så), det var nämligen så att den förre bilens ägare var efter oss..
Givetvis krashade vi även denna bil och vi fick åter igen en ännu fräsigare bil. Den här gången en röd, splittrans, supersnabb Ferrari tror jag det var. Vi var nu jagade av två galningar och jag var tvungen att köra ännu snabbare tills även denna bil kraschades.
Så här höll det på ett tag och tillslut hade vi en hel mobb med galna latinos efter oss. Då fick vi tag i nån sorts "framtidsbil", även den röd, som jag gasade på ordentligt med. Den lyfte från marken,vi kastade oss ur, den slog en trippelvolt och landade mitt i en korsning. Framtidsbilen exploderade ordentligt och flera andra bilar strök med.
Ungefär såhär höll det på, jag vet inte hur länge, men tillslut trollades vi plötsligt till flygplatsen och vi skulle hem. Likt demoner flashade skummisarnas ansikten framför oss. Den ena surare än den andra.
Sen vaknade jag och fattade ingenting.
Den drömde jag iofs i förrgår, men den var så sjuk så jag var tvungen att skriva ner den... Då jag nyligen lagt ner mitt dagliga drogbruk har jag haft helt störda drömmar, oftast mardrömmar som den här...