2010-09-04, 13:43
Medlem
Matteh87s avatar
Sa nej till en naken het brud som ville ha sex med mig, man kan ju inte vara otrogen! Och så hade jag ett långt tal till hela släkten om hur jag känner mig annorlunda och att ingen förstår mig...
Citera
2010-09-05, 16:50
Medlem
allt.o.ingets avatar
Jag drömde en mycket stark drömsekvens. Jag såg hur man borrade i Mexicanska gulfen. Det var massor av borrar och det var ett högt, stressat tempo, havsbotten skakade och det pyste ut gas lite här och var. Rätt otrevlig dröm faktiskt då den kändes så verklig.
Citera
2010-09-07, 23:40
Medlem
Evilyns avatar
Jag drömde att jag jobbade i en sexaffär, stod i kassan.
Det kom in en massa folk och ville handla hela tiden, och en tant kom fram med en grå fotpall i läder och lade på disken. Jag scannade in den (den kostade 2001 kr), och fick då info av kassamaskinen att jag var tvungen att ta en bild på köparen för att köpet skulle gå igenom.
Tyvärr var vår övervakningskamera lite glappig, så istället för en bild på tanten dök det upp en film från en pub i stan som säpo hade monterat en övervakningskamera i.
Jag struntade i kassan en stund och gick runt och kollade på hyllorna. Hade tänkt köpa med mig en dildo hem, men alla var antingen pyttesmå eller såg ut som leksaks-rymdraketer.
Plockade upp mobilen och skulle skriva till en polare om vårt dåliga sortiment i butiken, när jag vaknade.
Citera
2010-09-15, 16:44
Medlem
Jag hade en dröm som började som en mardröm men slutade lyckligt. Jag hade åkt hem till min särbo över en helg (långdistans) och när jag kommer in i vardagsrummet så sitter min före detta kollega där. Hon har tydligen flyttat in och jag fattar så småningom att de har ett seriöst förhållande. Hon verkar inte ens veta om att jag och min särbo har/hade ett förhållande och han säger ingenting. Jag får en lite rundtur i den nyligen omgjorda lägenheten och han förklarar vid ett tillfälle när min fd kollega inte är i närheten att han visst älskar mig och får en kyss. Jag blir ledsen och förbannad och går. Bestämmer mig för att resa bort. Helt plötsligt landar jag i Brasilien och när jag kliver av planet så ser jag att de båda också flugit dit. Samtidigt landar ett privatplan och ur det kliver min fd kvinnliga chef. Alla de 3 ska tydligen på någon affärsresa. Jag smiter iväg och kryper under och över bommar och får jord i munnen. Min särbo bestämmer sig för att komma med mig och vi kysser varandra med all denna jord i munnen. Vi hamnar sedan på en gång av plankor över vatten och jag vill att han ska fota mig med Kristusstatyn i bakgrunden då min 19-åriga dotter helt plötsligt dyker upp. Vi hamnar plötsligt på ett dykcenter och en familj på 4 pers kommer in i 3 små gummibåtar fullt med hajar under. För att ta sig från båtarna till land måste de i vattnet och vi med från våra plankor. Det enda jag vill är att dottern inte ska bli biten och sen vaknar jag och skitförbannad på min särbo som inte kunde säga nåt! Är fortfarande lite sne på honom för hur han behandlade mig i drömmen.
Citera
2010-09-15, 16:46
Medlem
Det lyckliga slutet var bara min känsla av lycka när han lämnade fd kollegan för mig.
Citera
2010-09-17, 17:45
Medlem
.carls avatar
Jag drömde att jag kunde läsa böcker jättefort. Verkligen jättefort, bläddrade igenom den och så visste jag vad som stod. Jag åkte runt på cirkus och uppträdde
Citera
2010-09-27, 05:17
Medlem
Flamezons avatar
Drömde att jag var på en balkong på bottenvåningen av ett hyreshus och sov på en madrass.
Sen kom en katt fram och började jama och stryka sig mot mig. Sen kände jag hur allting blev suddigt och jag fick känslan att nån/nånting hade bitit sig fast nånstans i mig. Förmodligen katten men jag kunde inte lokalisera var för jag blev helt paralyserad och kunde inte röra mig. Känslan var mycket fysisk och jag försökte tränga bort den med alla krafter. Tillslut lyckas jag och vaknar anfådd och undrar vad fasen som hände?

Kan även tillägga att jag såg den här videon innan jag somnade:

http://www.youtube.com/watch?v=tVx2uCcDXX0&feature=related
Citera
2010-09-27, 05:57
Medlem
Profaxs avatar
Tänk på att listtrådar inte gillas på forumet. Diskutera gärna kring era drömmar, och nöj er inte med att bara säga vad ni drömt /MOD
Citera
2010-09-27, 08:20
Medlem
Jag har aldrig tidigare haft några direkta romantiskta drömmar faktiskt, av vad jag kommer ihåg, haft lite sexdrömmar till å från (men inte ofta ) men det är också allt.

Men nu den senaste veckan så har jag haft minst 2 drömmar, där jag har träffat min drömtjej, å hon ser rakt igenom mej och bara utstrålar total vilkorslös kärlek. Ingen sex, utan vi mest bara ligger där, eller nu senast gjorde vi lite mer och det blev till och med en puss. Det roliga var att jag var blyg då jag pussade henne i drömmen, men kyssen slog alla riktiga kyssar jag fått irl med hästlängder, hon hade en perfekt len och mjuk tunga och även tandköttet och allt annat var perfekt.
Citera
2010-09-27, 14:32
Medlem
Jag drömde att jag satt på toaletten och torkade mig efter väl utfört jobb. När jag såg på pappret så var det lite blodigt. En liten röd prick på pappret, som det kan vara ibland. När jag halvt rest mig upp från toaletten ser jag ner på pappret i toaletten och ser toapapper som är helt indränkta i blod. Jag reser mig ytterligare och känner, chockad, lite mellan skinkorna, som därmed säras lite och en veritabel störtflod av blod forsar ur mitt anus. Då vaknar jag.
Citera
2010-09-29, 02:14
Medlem
flavourkids avatar
Vrickat? JA!

Först började det med att jag väntade på ett tåg som skulle åka till en festival, tåget krockar i en bil, sen är jag helt plötsligt med en polare på festivalen. Vi söp oss fulla osv. Nu är vi och simmar i ett fint hav mot ett berg där det finns en grotta där en brud sover, det ligger massor av alkohol bredvid henne som vi lägger ner i en sopkasse och simmar iväg, och hon simmar efter. NU är jag helt plötsligt i stan och blir jagad av något dinosaurieliknande djur som har horn och stångar människor på gatan, en av "dinosaurierna" jagar en mamma och dotter (båda kulturberikare) och då kommer en vit gubbe springandes efter "dinosaurien" med en tegelsten, men istället för att slå "dinosaurien" så slår han till mamman () och SEN dinosaurien.

Ja, det blev lite mycket "helt plötsligt" och "dinosaurien", men men.

Vad kan detta betyda? Är jag rasist innerst inne?

Citat:
Ursprungligen postat av .carl
Jag drömde att jag kunde läsa böcker jättefort. Verkligen jättefort, bläddrade igenom den och så visste jag vad som stod. Jag åkte runt på cirkus och uppträdde
Hahahaha, tack för nattens skratt!
Senast redigerad av flavourkid 2010-09-29 kl. 02:18.
Citera
2010-09-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .carl
Wtf? Drömde också det inatt, läste ut en bok på ~300 sidor på ca fem sekunder. Vaknade efter första boken. Dock uppträdde jag aldrig på cirkus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in