2011-09-25, 13:56
Medlem
universes avatar
Citat:
En av Michaels favoritlåtar:
http://www.youtube.com/watch?v=eTbdqmHQ8Ms

Vart är info om att det är det?
Citera
2011-09-27, 19:17
Medlem
minopoliss avatar
Rättegången mot Michaels läkare Conrad Murray har äntligen börjat, streamas här
http://www.rentadrone.org/hln-live-stream-feed/
Citera
2011-09-28, 09:20
Medlem
Herrtrosas avatar
En drogad MJ. Blev smått som en chock för mig när jag såg bilden där han låg död.
Citera
2011-09-28, 10:22
Medlem
Lite styggt att det nu står på expressen (uppe till höger)

> NÖJE
Michael Jacksons
döda kropp visas upp

lite konstig rubriksättning...

/ V
Citera
2011-09-28, 17:20
Medlem
expressen eller aftobladet eller vad det var har fan ingen skam i kroppen som puiblicerade den där bilden på MJ på löpsedlarna idag, vartfan är respekten!?!
Citera
2011-09-28, 21:34
Bannlyst
Alla ser ju att det inte är han på bilden utan bara en docka. Alla vet ju att Michael inte är död utan bara fejkat detta det finns bevis för det. 1 Han rörde sig i helikoptern Kan ju iof bara varit en fejk video den där med helikoptern för varför skulle han isåfall åka helikopter från sjukhuset sen efter att han dött och inte bil dit de skulle sen. Och Förresten var den där snubben vad han nu hette i den amerikanska talshowen som var brännskadad michael 2. Snubben som var brännskad som var med i jay leno var han
Citera
2011-09-28, 22:00
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaNaranja
Alla ser ju att det inte är han på bilden utan bara en docka. Alla vet ju att Michael inte är död utan bara fejkat detta det finns bevis för det. 1 Han rörde sig i helikoptern Kan ju iof bara varit en fejk video den där med helikoptern för varför skulle han isåfall åka helikopter från sjukhuset sen efter att han dött och inte bil dit de skulle sen. Och Förresten var den där snubben vad han nu hette i den amerikanska talshowen som var brännskadad michael 2. Snubben som var brännskad som var med i jay leno var han

Troll. Du baserar dina uppgifter på ???? Youtubevideos och rykten.
Brännskadade killen var inte Michael, bara du som tror det och du är så stolt för att "du vet sanningen".
Senast redigerad av Ass.Parade 2011-09-28 kl. 22:05.
Citera
2011-09-28, 22:04
Medlem
Ass.Parades avatar
Jag tycker det är hemskt att se bilden men framförallt att höra han helt drogad 10 Maj..
Han har säkert droga ner sig flera gånger under 90- talet också när han har mått dåligt.
Läskigt och sorgligt är det.
Han skulle aldrig ha tränat inför konserterna, han skulle ha försökt börjat äta och ta tag i sitt liv. Skita i ekonomin och leva hos sina föräldrar och aldrig komma tillbaka. Han hade gjort sitt helt enkelt.
Och allt fel är Medias, så som man mobbade hans utseènde och kallade han peddo, hanblev förstörd som jag sagt så många gånger. Det var efter peddo ryktena han ballade ur med droger och skit.

Han förtjänade att få leva i frid men jag hoppas han har det bra nu
Citera
2011-09-28, 23:21
Medlem
Madagascars avatar
Live från rättegången mot hans dråpåtalade läkare: http://www.latimes.com/news/local/michael-jackson-trial/
Citera
2011-09-29, 11:09
Bannlyst
Fan vad pundig Michael var på den där ljudupptagningen, läkaren tog inte sitt ansvar.. Han valde pengarna och lyxlivet framför säkerhet och hederlighet. Men faktum är ju att även om han stod på sig mot MJ och sa emot detta destruktiva beteendet så hade han bara blivit av med jobbet, MJ hade hittat någon annan. Allt detta är ju resultatet av en ond cirkel, det fanns ju flera andra faktorer som också bidrog till att det blev som det blev.
Citera
2011-09-29, 11:34
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaNaranja

"Alla" vet inte det. Har exempelvis själv talat med en bekant till Dave Dave och hon hävdar bestämt att det inte är MJ. Nu skulle allt visserligen kunna röra sig om en skickligt genomförd täckmantel för att hålla MJ gömd, men hur troligt är det på en skala från ett till tio? Vad gäller helikopterturen så vågar jag gissa på att det rör sig om en regelrätt illusion. Folk har dessutom en förmåga att lägga till och vrida lite på synintrycken för att det ska passa in i det man själv vill tro på.

Men vad vet jag? Han lär väl sitta som brännskadad tillsammans med en rullstolsbunden Elvis Presley, den svårt cancersjuke John Lennon, en HIV-smittad Tupac Shakur och fila på morgondagens stora hit.

Här kommer mitt bevis för att han är död.

Citera
2011-09-29, 15:56
Bannlyst
Michaels son:
Prince Michael II(Blanket) måste vara MJs biologiska son. Har studerat några bilder och intevjuer med Blanket Jackson, och sedan jämfört de med bilder/intervjuer med MJ från när han var ung(under14 år).
När man kollade på ansiktsutryck, sätt att tala, ögonen, röst osv så slog det mig att han måste vara Michaels biologiska son. Tycker att han på vissa bilder får mig att tänka på Joe Jackson också, ser Joe Jackson drag i ungens ansikte.

Exempelvis så kan man se att Michael som ung ofta vänder blicken nedåt när han intervjuas av någon, han tittar ner eller sluter liksom ögonen då och då samtidigt som han pratar. Visst, alla människor blinkar ju men just på det där sättet. Blankets aniktsutryck och allt är precis likadant som Michaels var när han intervjuades. Rösterna är också ganska lika.. Ögonen är ju identiska...
Nä fan, det är något med Blanket som får mig att tro att han måste vara Michaels son.. Jag är fan helt övertygad om att han måste vara det. Denna ungen är ta me fan en äkta Jackson...

Och då är frågan, vad ska dte bli av honom? Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in