Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Det syns ganska klart att jag är mig lik från det jag var 16 till idag när jag är nästan 50, endast kroppsformen är väldigt olik... men det är inte mig vi diskuterar i denna tråd
Det jag inte förstår även efter att ha läst Ass.Parades långa inlägg är varför han såg så annorlunda ut med så få operationer som det påstås. Även sjukdomen vitiligo som då även alla tre barnen har ärvt redan sedan de va små, eller?
Han såg så annorlunda ut för att ( tänk på botox och skänhets operationer han gjorde i samband med näsan på 00 ) hans hud började "hänga", se äldre ut och hans nästipp blev konstigare..
En näsa kan förändra ens utseènde radikalt. En som gör skönhets operationer och sen blir äldre ser helt enkelt lite konstig ut.
Sen att hans ungar har vitiligo är jag bara trött på att höra

Det är inte hans biologiska barn, inte ens lika. Där ligger svaret på att dom är vita, vita surrogatmammor troligen..
Kolla på de bilder jag har länkat.. Han är väldigt lik som på 90 talet. Han gick som sagt på special dieter efter Thriller som gjorde han mycket smalare. Läkare säger att han var nära Anorexia men det var då han var som bäst på att dansa..
Edit:
Här är en bild av Michael 1997 och ena ifrån This Is It repitioner 2009 http://imageshack.us/photo/my-images/691/22320917416826597172310.jpg/