Citat:
Ursprungligen postat av YouAreNotAlone
ni MJ hatare får läsa på lite och kolla videos och intervjuer för att förstå sig på denna man.
Jag håller med dig. När man väl själv börjar rota i eländet blir man väldigt övertygad om att han var oskyldig. Eftersom jag själv sett hundratals intervjuer med Michael Jackson, och även tagit del utav rättegångshandlingarna från Santa Maria-rättegången är jag väldigt övertygad om att alltsammans är en komplott. Konstigt kan man ju tycka att samma åklagare (Thomas Sneddon) som haft ett personligt vendetta gentemot Michael under en lång tid, var åklagare i båda rättegångarna.
Och vad värre är, är att familjen Chandler accepterade Michael Jacksons pengar år 1993, istället för att genomgå en rättegång för att sätta dit denna 'pedofil' bakom lås och bom. Vilket hån mot sonen Jordan Chandler, om nu dessa anklagelser verkligen stämde.
(En liten kuriosa, för er som inte vet, så är Michael Jacksons låt "D.S" tillägnad åklagaren Thomas Sneddon. Låten heter D.S, och i låttexten står det att Michael sjunger "Dom Sheldon", fast man i själva verket hör att han sjunger "Tom Sneddon", just för att undvika att bli stämd. Låten finns
här.)
Eftersom du bara träffat Michael vid tre olika tillfällen, kan du väl berätta vad du vet, istället för att be oss att fråga. Jag i alla fall, kommer troligtvis ha väldigt många frågor som jag inte kommer kunna få svar på från dig, så den enklaste vägen kanske är att du berättar det du vet. Fick du ens ut någon intressant information ur honom som inte går att ta del utav på Internet?